Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welke maat winterjas moet ik nou?

<<

Anoniem205

Bericht 16 Okt 2016 13:46

Re: Welke maat winterjas moet ik nou?

Jouw zoon is idd groot Sookie! Maar dat zijn jullie ook toch? Dus dan snap ik wel dat hij ook lang is.
Mouwen omslaan kan prima bij de meeste jassen, vind dat ook niet armoedig staan ofzo.
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1955

Geregistreerd: 19 Jan 2015 13:10

Bericht 16 Okt 2016 13:48

Re: Welke maat winterjas moet ik nou?

Zitten er geen boorden in de mouwen? Ik heb (toevallig) bijna altijd jassen voor de kinderen die dat hebben. Als je de mouwen dan wat opstroopt en de handen eruit dan blijft het zonder omslaan toch goed zitten. Hoewel omslaan dan ook gelijk amper mogelijk is, zonder boorden gaat dat weer wel makkelijker.
<<

Anoniem243

Bericht 16 Okt 2016 14:16

Re: Welke maat winterjas moet ik nou?

Als die stoffen randen boorden zijn dan zitten die erin ja :smile:
Ik dacht juist die naar binnen toe om te slaan; wel lekker warm maar een stukje minder lange mouw. Ach, komt wel goed, kind is er in ieder geval apetrots op, haha.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 16 Okt 2016 15:16

Re: Welke maat winterjas moet ik nou?

Spuit 11, maar ik had inderdaad ook voor de grote maat gegaan. Ten eerste is het nog geen winter, en de winter duurt ook weer een paar maanden, dus hij zal er nog wat in groeien. Daarnaast is het ook fijn om er een goede trui / sjaal enz onder en bij te kunnen dragen!
<<

Geel

Bericht 16 Okt 2016 15:25

Re: Welke maat winterjas moet ik nou?

Ik heb voor Maria ook een te grote jas gekocht, maat 80 zelfs. Nu is het nog een baby, dus dan vind ik het weinig uitmaken, en het is van Zara, dus valt wat klein, maar hij is duidelijk te groot. Maar ja, nu sla ik ff een tijdje de mouwen om en dan zit het prima, terwijl 'ie aan het eind van de winter waarschijnlijk perfect zit. Geen zin/geld om een tweede te kopen.

Moraal van het verhaal: ik zou in jouw geval zeker voor de grotere maat gaan. Maar dat had je al besloten.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers