Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Man moet veel afvallen

<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 22 Sep 2016 12:16

Re: Man moet veel afvallen

Ja het is wat kort door de bocht wellicht hoor. Natuurlijk spelen er meer dingen mee. Bewegen je stiefvader en je moeder ook evenveel?
#teammaple🍁
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 22 Sep 2016 12:18

Re: Man moet veel afvallen

Poeh, lastig te zeggen. Ze sporten allebei niet, stiefvader is vrachtwagenchauffeur en moeder heeft een kantoorbaan.. Allebei niet heel lichamelijk inspannend dus. Ik geloof ook dat mijn stiefvader een te snel werkende schildklier heeft, dat speelt natuurlijk ook een grote rol.

♥♥
<<

Anoniem281

Bericht 22 Sep 2016 12:23

Re: Man moet veel afvallen

Ik ging vroeger om met een (nu top)model, was een oudklasgenootje. Toen ze net doorbrak, kwamen er gelijk de roddels dat ze anorexia had, maar écht niet gewoon, dat kind vrat alles wat los en vast zat! Croissantjes (minstens 2) boterkoek, slagroomtaart, brownies. Bij de mac tijdens een tussenuur nam ze altijd een groot menu, ze was dol op pizza's...

En nu, 10 jaar later, is ze nog steeds zo dun :/ Dus ik geloof ook dat sommige gewoon alles kunnen eten. Stommerds.

Anyway :) Ik zou mijn partner steunen, maar niet alles voor mezelf ondersteboven zetten. (hoewel 't mij ook goed zou doen, hoor, ik heb ook overgewicht) Ik zou alleen niet te ver gaan, omdat ik een man heb en geen kind. Hij moet 't uiteindelijk zelf doen.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 22 Sep 2016 12:27

Re: Man moet veel afvallen

Bazinga schreef:Ik ging vroeger om met een (nu top)model, was een oudklasgenootje. Toen ze net doorbrak, kwamen er gelijk de roddels dat ze anorexia had, maar écht niet gewoon, dat kind vrat alles wat los en vast zat! Croissantjes (minstens 2) boterkoek, slagroomtaart, brownies. Bij de mac tijdens een tussenuur nam ze altijd een groot menu, ze was dol op pizza's...

En nu, 10 jaar later, is ze nog steeds zo dun :/ Dus ik geloof ook dat sommige gewoon alles kunnen eten. Stommerds.

Anyway :) Ik zou mijn partner steunen, maar niet alles voor mezelf ondersteboven zetten. (hoewel 't mij ook goed zou doen, hoor, ik heb ook overgewicht) Ik zou alleen niet te ver gaan, omdat ik een man heb en geen kind. Hij moet 't uiteindelijk zelf doen.

Echt wel! Allebei.

♥♥
<<

Anoniem281

Bericht 22 Sep 2016 12:27

Re: Man moet veel afvallen

Niet in één :nerd:


Tenzij iemand hem een hilarische krab geeft.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 22 Sep 2016 12:33

Re: Man moet veel afvallen

HAHA ik moet daar nu weer om lachen. S. had ook echt niet door dat hij het steeds over de verkeerde T. had.

♥♥
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 22 Sep 2016 12:51

Re: Man moet veel afvallen

Als het een jarenlange strijd tegen overgewicht is dan vind ik hetzelfde. Je gaat dan niet onder de neus van die ander zitten snacken, maar je bent wel vrij om te eten waar je zin in hebt als die ander er niet bij is, je hoeft niet uit een soort totale solidariteit ook op dieet. Dus een zak chips opentrekken als je alleen thuis bent, een kroket of patat in de kantine, uit eten met vriendinnen, iets lekkers voor onderweg, dropjes in het dashboardkastje voor als je alleen in de auto zit, dat moet allemaal gewoon kunnen. Ik vind dan trouwens ook niet dat de slanke partner álles van die leefstijl over zou moeten nemen als de ander wel thuis is, alleen de echte grote verleidingen zou ik niet in huis halen, maar als je gewoon een gezond gewicht en altijd een gezonde leefstijl hebt gehad vind ik niet dat je in het dagelijks leven aan de 20+ kaas en de magere yoghurt moet als die ander dat moet. Ik vind dat je nog wel een normale boterham moet kunnen eten als jij dat gewoon kunt hebben, of een aardappeltje bij je avondeten of een glaasje fris of wat dan ook. Ik vind het iets te ver gaan als de ander ook volledig moet gaan leven als iemand met obesitas.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem282

Bericht 22 Sep 2016 15:47

Re: Man moet veel afvallen

UN: dit was ook hoe ik het benaderde.

De ene persoon heeft meer aanleg om aan te komen dan de andere, of er is bijv. sprake van een medische aandoening. In beide gevallen zou ik denken: rot voor je, maar ik ga hierdoor niet onbeperkt mij aanpassen.

Er zijn ook mensen die verslaafd zijn aan eten en/of gaan eten bij een bepaalde gemoedstoestand. In deze gevallen zou ik mijn partner wel ondersteunen in hiervoor goede/professionele hulp vinden, maar ik zou dan geloof ik nog steeds niet zijn probleem dat van mij maken op den duur. Daarmee bedoel ik dat ik mijn partner niet altijd en overal maar ontzie en ik was benieuwd naar hoe jullie hierover dachten. :)
<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:49

Bericht 13 Okt 2016 16:29

Re: Man moet veel afvallen

Kleine update.

Ben onwijs trots op m'n vent!
Sinds hij bij de dokter is geweest drinkt hij heel veel water, geen fris meer en geen bier. Hij snaait niet meer.
In het weekend drinkt hij nog wel eens een biertje en een glas cola zonder suiker.
Als hij in de avond trek heeft kookt hij een ei of eet hij wat walnoten.
Ook sport hij 2x in de week. En met resultaat... al zeker 5 kilo kwijt!
Zijn zachte flubber buik is al een stuk minder. Hij zit onder de 100 kilo nu.
Ben echt super trots op hem!
november 2010-januari 2013-november 2014
<<

Anoniem304

Bericht 13 Okt 2016 16:31

Re: Man moet veel afvallen

Wauw wat knap!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43704

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 13 Okt 2016 16:39

Re: Man moet veel afvallen

Wow wat super knap! Mooi dat je ook zo trots op hem bent, deel dat maar lekker met hem :)
Let's discover the world together.
<<

Anoniem222

Bericht 13 Okt 2016 16:40

Re: Man moet veel afvallen

Wat goed van hem!
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 13 Okt 2016 18:36

Re: Man moet veel afvallen

Wat goed zeg! :)

♥♥
<<

Skyler

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 06 Dec 2014 14:58

Bericht 13 Okt 2016 18:43

Re: Man moet veel afvallen

Wat fijn, Kwak! Mooie opsteker ook.
<<

Blue Phone

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2382

Geregistreerd: 08 Sep 2016 16:43

Bericht 13 Okt 2016 19:31

Re: Man moet veel afvallen

Wat goed zeg!
23-11-2014 16-03-2017 01-07-2020
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 14 Okt 2016 09:10

Re: Man moet veel afvallen

Wat goed zeg!
#teammaple🍁
<<

Anoniem282

Bericht 14 Okt 2016 23:13

Re: Man moet veel afvallen

Wat goed!
<<

Anoniem185

Bericht 14 Okt 2016 23:51

Re: Man moet veel afvallen

Wat is hij goed bezig Kwak!
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 15 Okt 2016 15:33

Re: Man moet veel afvallen

Ben wel benieuwd of hij het moeilijk vindt of niet!
#teammaple🍁
<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:49

Bericht 15 Okt 2016 20:12

Re: Man moet veel afvallen

Un, nee hij vind het niet moeilijk. Hij vind het heel erg meevallen. Hij heeft de knop volledig omgezet lijkt het.
november 2010-januari 2013-november 2014
<<

Anoniem186

Bericht 15 Okt 2016 20:27

Re: Man moet veel afvallen

Wat goed om te lezen!
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers