Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Meiden gym-feestje, inspiratie gezocht

<<

Moederkoekje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 651

Geregistreerd: 16 Jun 2015 15:05

Bericht 12 Okt 2016 13:14

Re: Meiden gym-feestje, inspiratie gezocht

Whatever schreef:
DdL schreef:Apenkooi wilde ik ook zeggen maar dat mag niet in alle sporthallen omdat er veel ongelukken mee gebeuren. Dat moet je even navragen dan.


Laat maar,ik had over de gymleraresvriendin heen gelezen.



Zonder gymleraresvriendin had ik zeker geen gymzaal afgehuurd! Ik heb geen idee hoe al die toestellen werken etc. Maar zij staat dagelijks in de gymzaal van de middelbare school, dus die kan wel wat hebben van 15 8-jarige meisjes gelukkig. In het huurcontract staat in ieder geval niks over apenkooien. Maar mochten we zelf het idee hebben dat het te wild is, dan maken we er gewoon wat anders van (parcours, gewoon vrij spelen, of verdelen en om de beurt op een van de toestellen of zoiets).
<<

Anoniem197

Bericht 12 Okt 2016 13:25

Re: Meiden gym-feestje, inspiratie gezocht

Ook al heb je bevoegdheid dan nog mag het bij sommige sporthallen niet. Heeft iets met de verzekering te maken?
Ik weet dat er hier 2 sporthallen het hebben verboden. Gebeurden te vaak ongelukken.
Maar als het niet in het huurcontract staat dan zal het gewoon mogen.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 12 Okt 2016 13:30

Re: Meiden gym-feestje, inspiratie gezocht

Waarom laat je de meiden niet samen overleggen over een naam?
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Moederkoekje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 651

Geregistreerd: 16 Jun 2015 15:05

Bericht 12 Okt 2016 13:45

Re: Meiden gym-feestje, inspiratie gezocht

Burn schreef:Waarom laat je de meiden niet samen overleggen over een naam?


Omdat ik de naam er al in potlood op wil schrijven als voorbereiding omdat we niet zo heel veel tijd hebben. Daarnaast ben ik bang dat dat heel lastig is met 15 meiden waarvan er een aantal (waaronder mijn eigen dochter) nogal pittig zijn en niet graag water bij de wijn doen :palm: . Ik wil voorkomen dat ze er gedoe over krijgen, dat is het eigenlijk vooral.
<<

Anoniem281

Bericht 12 Okt 2016 14:31

Re: Meiden gym-feestje, inspiratie gezocht

Zijn ze allemaal 8? "Meiden van 8" en dan eronder 'Zijn .. ' gevolgd door steekwoorden als 'Stoer', 'Sterk', 'Jarig', 'Lief' enz.
<<

Anoniem315

Bericht 12 Okt 2016 14:39

Re: Meiden gym-feestje, inspiratie gezocht

Apenkooi mag nergens meer. Ook als je bevoegd bent, mag je dat niet organiseren.

Nog een leuke: een grote bal in het midden en dan proberen om met tennisballen die bal over de lijn van de tegenstander te krijgen. Heel spannend vinden ze dat!
<<

Anoniem315

Bericht 12 Okt 2016 14:41

Re: Meiden gym-feestje, inspiratie gezocht

Qua namen zou ik niet te moeilijk doen: de tijgers tegen de panters bijvoorbeeld. Of cheeta's.
<<

anoniem203

Bericht 12 Okt 2016 16:49

Re: Meiden gym-feestje, inspiratie gezocht

Of gewoon 'The Gym Girls'

Maar wat een leuk idee Moederkoekje!
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 12 Okt 2016 18:04

Re: Meiden gym-feestje, inspiratie gezocht

Als het goed is is apenkooi niet verboden hoor. Hier in het dorp is het vandaag nog georganiseerd door een sportorganisatie die onder de gemeente valt (en volgende week is het weer).
Volgens mij zijn het meer de scholen die het niet meer doen.
Wij mochten vorig jaar toen we de gymzaal van de gemeente huurden gewoon alle toestellen gebruiken, zelf hebben we geen apenkooi gedaan omdat ik geen risico wilde lopen met andere kinderen erbij.
<<

Moederkoekje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 651

Geregistreerd: 16 Jun 2015 15:05

Bericht 14 Okt 2016 19:29

Re: Meiden gym-feestje, inspiratie gezocht

Vandaag was het dan zover. Uiteindelijk waren er 14 meiden die meegingen en het was een groot succes! Eerst hebben xe op het schoolplein het grote canvas versierd. Ging echt super, had uiteindelijk ook niks oo papier gezet maar ze pakten spontaan de stiften en gingen met z'n allen tegelijk aan de slag, heel gezellig.

Daarna naar de gymzaal waar onze dochter de warming up wilde verzorgen (samen met mijn gymjuf-vriendin). Muziek aan en gaan met die banaan. Toen tien tellen in de rimboe, een concentratie balspel en nog een hele tijd forten-trefbal. Tussendoor lekker wat gesnoept, iedereen een eigen flesje water gegeven, cadeautjes uitgepakt en toen was het alweer tijd. Ik was vooraf een beetje nerveus en vroeg me af of het allemaal goed zou gaan maar het was echt heel relaxed en gezellig met enthousiaste vrolijke meiden.

Nogmaals bedankt voor het meedenken. Ik kan het iedereen aanraden op deze manier!
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Sublimo