Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Blind of doof?

<<

Gizmo

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 557

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:36

Bericht 11 Okt 2016 21:03

Re: Blind of doof?

Ik zou dan voor doof kiezen.
Zoals anderen ook al zeggen lijkt me een wereld zonder muziek verschrikkelijk.

Maar ik zou het veel erger om mn creatieve hobby niet meer uit te kunnen voeren. Daar moet ik toch echt voor kunnen zien. En nooit meer mijn kindje zien lijkt me ook verschrikkelijk.
Grote broer september 2014
Kleine zus maart 2018
<<

anoniem213

Bericht 11 Okt 2016 21:55

Re: Blind of doof?

Ik denk dan toch blind. Het lijkt me vreselijk als ik altijd belemmerd word in live communicatie. Ik ben echt bang dat mensen me dan uit gemakzucht dingen niet meer vertellen, omdat opschrijven ingewikkeld is en niet iedereen gebarentaal beheerst. Niet meer kunnen zien lijkt me ook vreselijk, maar nooit meer muziek, nooit meer gemakkelijk communiceren lijkt me nog erger geloof ik.
<<

Anoniem280

Bericht 11 Okt 2016 22:00

Re: Blind of doof?

Ik ben volledig doof met 1 oor en kan me werkelijk geen leven voorstellen om helemaal doof te zijn.
Ik heb altijd graag geluid om mij heen. Ik wil geluid niet horen/voelen door alleen trilling. Om de 10 jaar laat ik mijn goede oor controleren, gaat gelukkig niet achteruit. Is stabiel. Met mijn dove oor hoor ik 0,0% en een gehoorapparaat helpt en werkt niet, omdat er geen slakkenhuis in zit.
Blind lijkt me ook erg, maar toch kies ik voor blind zijn.
<<

Anoniem301

Bericht 12 Okt 2016 07:32

Re: Blind of doof?

Doof. Ik wil m'n meisje zien opgroeien en wil niet altijd in het donker leven.
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers