Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat vinden jullie eigenlijk van...

<<

Anoniem304

Bericht 09 Okt 2016 08:54

Re: Wat vinden jullie eigenlijk van...

Soleil schreef:En die pagina: 'de mooie Nicki Minaj generatie pagina' dan? Vinden jullie die wel grappig?
Dat is toch hetzelfde?

Die pagina is van een oud collega van mij. Als zoiets uit de hand loopt is het niet meer zo tof haha.
<<

anoniem203

Bericht 09 Okt 2016 12:55

Re: Wat vinden jullie eigenlijk van...

Ik moet er af en toe wel om lachen. Maar dan meer om de tekst die de vrouwen zelf hebben getypt (bij bijvoorbeeld een verkoop bericht op FB) met een hoop typfouten en rare benamingen. En als er dan nog een passende tekst boven staat door iemand van kortpittig dan moet ik wel lachen. Maar als ze echt iemand onterecht belachelijk maken omdat ze toevallig een kort kapsel hebben en dan nog een foto laten zien die ze zelf hebben gemaakt van iemand of geplukt hebben van internet vind ik niet kunnen.
<<

Anoniem281

Bericht 09 Okt 2016 13:27

Re: Wat vinden jullie eigenlijk van...

En Dumpert dan? Daar worden toch ook aan de lopende band mensen belachelijk gemaakt?

(Mijn broer stond daar 's op met een filmpje! :D Maar da's ook een kneus.)
<<

Anoniem184

Bericht 09 Okt 2016 14:31

Re: Wat vinden jullie eigenlijk van...

Nouja, wat ik van Dumpert vond zat ik me dus gisteren nav die kortpittig-pagina ook te bedenken. Daar ben ik eigenlijk nog niet zo over uit. Aan de ene kant vind ik dat ook echt van dezelfde orde, aan de andere kant vind ik dat dan vaak wel weer leuk of 'anders' dan een pagina als kortpittig. Ik weet het nog niet zo goed. Beetje dubbel dus..
<<

Zelda

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 675

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:22

Bericht 09 Okt 2016 14:40

Re: Wat vinden jullie eigenlijk van...

Ik vind Dumpert en GeenStijl enzo ook niks aan. Heel soms kan ik wel gniffelen om een plaatje maar ik vind het inderdaad gewoon volwassenen pesten.
<<

Anoniem201

Bericht 09 Okt 2016 14:48

Re: Wat vinden jullie eigenlijk van...

Ik durf mijn haren nog niet meer kort te laten knippen, bang dat ik ook wordt uitgelachen omdat ik een kort en pittig kapsel heb.

Nee even serieus, het is wel echt door mijn hoofd geschoten dat ik het beter niet kan doen.
Ik vind er dus niks aan.
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron