Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Onmisbare producten zwangerschap/baby

<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9419

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 06 Okt 2016 20:45

Re: Onmisbare producten zwangerschap/baby

Sam schreef:
Uffe schreef:Marin, ik heb je een PB gestuurd!

De puckababy is inderdaad ook geweldig! Kost wat, heb je wat:)


Als ze hem niet van je lijn jatten :eyes:


Dan kost hij nog veel meer want moet je weer een nieuwe kopen! Ik word weer zo kwaad als ik daaraan denk!
⁠♡♡♡
<<

Anoniem280

Bericht 08 Okt 2016 08:29

Re: Onmisbare producten zwangerschap/baby

Salome schreef:
bambina schreef:Hier is trouwens Babysleep app ook onmisbaar. K kan niet slapen als het helemaal stil is in zijn kamertje dus dan heb ik de app aan, stofzuiger op 30 minuten en dan valt hij lekker in slaap.


Dat is hij vast gewend door het ziekenhuis in het begin. Die van ons slaapt ook heerlijk in met geluidjes etc om zich heen.


Die van ons hebben een maand in het ziekenhuis gelegen, maar werden juist onrustig van dat lawaai. Nu nog steeds met 21 maanden.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15960

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 08 Okt 2016 09:33

Re: Onmisbare producten zwangerschap/baby

Niks was onmisbaar wat mij betreft. Ik vond het voedingskussen vooral comfortabel en de XXL hydrofieldoeken vond en vind ik nog steeds perfect. Die laatste zijn nu heel voordelig te koop bij Kruidvat.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43704

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 08 Okt 2016 09:44

Re: Onmisbare producten zwangerschap/baby

Grappig Bambina, ik ben ook een couveuse kindje, heb zes weken in 't ziekenhuis gelegen en slaap ook goed met wat geluid. Als baby wilde ik daarna ook alleen in m'n moeders armen slapen als er wat geroezemoes was, niet in een stil kamertje. En ik heb tot zo'n vier jaar geleden altijd met het licht aan geslapen en nog steeds slaap ik goed met geroezemoes. Wie weet blijft jouw zoontje dat ook houden.
Let's discover the world together.
<<

Fiwen

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 24 Apr 2014 13:38

Bericht 08 Okt 2016 10:57

Re: Onmisbare producten zwangerschap/baby

Het enige dat ik echt onmisbaar vind is m'n draagdoek.
Grote meid: 25-08-2010
Kleine meid: 15-09-2016

http://www.juulsoof.nl
Instagram & Facebook: @juulensoof
<<

Anoniem280

Bericht 08 Okt 2016 11:13

Re: Onmisbare producten zwangerschap/baby

Lady schreef:Niks was onmisbaar wat mij betreft. Ik vond het voedingskussen vooral comfortabel en de XXL hydrofieldoeken vond en vind ik nog steeds perfect. Die laatste zijn nu heel voordelig te koop bij Kruidvat.


Ben het met je eens over xxl doek, ze zijn nu 21 maanden hier en de doek gebruik ik nog wanneer we naar het CB gaan.
<<

Anoniem260

Bericht 09 Okt 2016 06:40

Re: Onmisbare producten zwangerschap/baby

Voor mij onmisbaar

Pacco (inbakerdoek)
Draagdoek en draagzak
Kolf
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers