Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


maatschappelijk werk...

<<

GuusGeluk

Noob

Berichten: 77

Geregistreerd: 17 Dec 2015 18:19

Bericht 05 Okt 2016 23:22

maatschappelijk werk...

Omdat ik best in de knoop zit met onze kinderwens behandelingen en werk... heb er best stress van. Soms ben ik heel chaotisch, verdrietig, vergeerachtig kan moeilijk de motivatie vinden voor werk...

Best rot in mijn werk als vpk....
Voel mij mezelf niet meer sinds afgelopen jaar. Ik zit snel aan mijn tax.

Na zoveelste huilbui stressdag besloot ik nog eens met hulpverlener van afdeling te praten...
Al 1x eerder goed gesprek mrr gehad, maar nu voel ik mij goed en maak ik mij er zenuwachtig over....

Morgen is het, zal ik nog gaan? Ik kan gewoon niet concreet aangeven wat het probleem is, mijn hoofd werkt gewoon niet fijn.. haha
<<

Anoniem282

Bericht 05 Okt 2016 23:26

Re: maatschappelijk werk...

Ja, ik zou gaan. Je hebt niets te verliezen, toch? Hooguit lucht het niet op, maar dan blijf je je dus hetzelfde voelen als nu. Degene die tegenover je zit is ervoor opgeleid het gesprek te leiden en zal sturing geven. Ik denk dat je dit stiekem zelf ook weet, maar bevestiging zoekt dat dit een goede beslissing van je is. Maar dat vul ik nu in en hoeft natuurlijk niet zo te zijn. :)
<<

Anoniem177

Bericht 06 Okt 2016 01:49

Re: maatschappelijk werk...

Ik zou ook gewoon gaan, waarom niet? Zij zullen je wel begeleiden met het gesprek, mocht je niks te zeggen hebben krijgen zij het er wel uit. Komt vast goed!Het is vaak even ene drempel die je over moet. Soms is de drempel enorm hoog maar na het 1e gesprek is de drempel al veel lager.

Heel veel succes morgen( eh vandaag)
<<

GuusGeluk

Noob

Berichten: 77

Geregistreerd: 17 Dec 2015 18:19

Bericht 06 Okt 2016 13:08

Re: maatschappelijk werk...

Gelukkig het viel mee :-) wel echt fijn zo herkenbaar en ze kon mij nog wel wat tips en trucks geven om mijn energie in balans te houden.
Over 3 weken mag ik weer!
<<

Anoniem282

Bericht 06 Okt 2016 13:13

Re: maatschappelijk werk...

Wat fijn dat je er met een positief gevoel op terugkijkt! Hopelijk voel je je na verloop van tijd beter; succes en sterkte!
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 06 Okt 2016 19:01

Re: maatschappelijk werk...

Wat fijn dat je geweest bent en dat je er wat aan hebt!
Goed van je dat je gewoon gegaan bent. Ik hoop dat je er veel aan gaat hebben.
<<

Anoniem304

Bericht 06 Okt 2016 19:29

Re: maatschappelijk werk...

Fijn hoor! Ik ben 10 jaar geleden een tijdje bij maatschappelijk werk geweest, kijk er ook met positieve gevoelens op terug.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 06 Okt 2016 19:56

Re: maatschappelijk werk...

Wat goed dat je toch gegaan bent. Zelf ben ik ook bij een maatschappelijk werker geweest eigenlijk met dezelfde dingen als jou her heeft mij enorm geholpen. Ik hoop dat dat voor jou ook zo is
Afbeelding
<<

Brooke

Bericht 07 Okt 2016 16:10

Re: maatschappelijk werk...

Wat goed dat je bent gegaan en heel fijn dat je over 3 weken weer mag. En ook is het toch niet erg dat je je het ene moment rot voelt en dan weer oké. Ik bedoel: ook als je je even goed voelt, dan kan je gewoon gaan hoor naar zo'n gesprek. Ik heb ook al heel lang hulp van maatschappelijk werk, en zij helpt me fantastisch met zowel praktische zaken als het emotionele stukje. En ik voel me ook niet elk moment rot hoor. Zolang je er steun uithaalt is het toch goed?
<<

GuusGeluk

Noob

Berichten: 77

Geregistreerd: 17 Dec 2015 18:19

Bericht 07 Okt 2016 23:36

Re: maatschappelijk werk...

Verbaasd me echt hoeveel begrip ze had en hoe passend bij wat we meemaken. Duidelijk uitleggen enzo.

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers