Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat doe jij op het toilet?

<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11403

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 07 Okt 2016 10:15

Re: Wat doe jij op het toilet?

In de ochtend springt de kat altijd op schoot en is dat ons knuffelmoment van de dag, haha! Dus zit ik er soms langer dan nodig.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Pomsky

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 472

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 07 Okt 2016 10:22

Re: Wat doe jij op het toilet?

Ik lees op mijn telefoon als ik wat langer op de wc zit. Bellen doe ik nooit, vind ik zo'n gek idee. Dat iemand dan vraagt' Wat ben je aan het doen?' En dat je dan moet zeggen dat je zit te poepen. :palm:
Afbeelding
<<

Raaf

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 368

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:31

Bericht 07 Okt 2016 10:31

Re: Wat doe jij op het toilet?

Pomsky schreef:Ik lees op mijn telefoon als ik wat langer op de wc zit. Bellen doe ik nooit, vind ik zo'n gek idee. Dat iemand dan vraagt' Wat ben je aan het doen?' En dat je dan moet zeggen dat je zit te poepen. :palm:


Nou daar is toch heel makkelijk antwoord op te geven als ze vragen wat je aan het doen bent? Met jou aan het bellen natuurlijk. :smile:
Afbeelding
<<

boeddha

Kletskop

Berichten: 609

Geregistreerd: 22 Apr 2015 12:14

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 07 Okt 2016 12:15

Re: Wat doe jij op het toilet?

Om dat ik de ziekte van crohn heb zit ik er heel vaak en dan vaak ook best wel lang dus ik lees heel veel op t toilet. Gelukkig heb ik een e-reader met veel boeken dus ik kan mn gang gaan :smile:
<<

Geel

Bericht 07 Okt 2016 12:50

Re: Wat doe jij op het toilet?

Exogenesis schreef:Sitting, waiting en soms wishing.
Lol.

Ik check vaak m'n telefoon of lees iets wat op het prikbord hangt. Voor de miljoenste keer. Soms gil ik iets naar mijn echtgenoot.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7295

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 07 Okt 2016 13:31

Re: Wat doe jij op het toilet?

Ik ben eigenlijk nooit lang op de wc. Als ik moet poepen dan moet ik ook gelijk gaan en meestal ben ik er dan ook zo weer weg.
Dus eh, ik doe mijn ding en ga weer weg. Heel soms ga ik als ik aan het bellen ben met mijn moeder of mijn vriend, die kunnen allebei oeverloos door ouwehoeren en dan heb ik geen zin om buikpijn te hebben omdat ik zo nodig moet plassen. Mijn moeder probeer ik dan altijd af te poeieren, mijn vriend komt ook rustig bij me op de w.c. staan als hij thuis is dus dat maakt me echt niet uit.

Alleen als ik zit te poepen dan wil ik graag privacy. Ik doe dan echt de deur dicht en ik vind het ook vervelend als de kinderen daar met hun neus bovenop komen staan. Hoewel dat wel eens voor komt, maar als ik even kan liever niet.
<<

Pineco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2383

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:09

Bericht 07 Okt 2016 13:34

Re: Wat doe jij op het toilet?

Raaf schreef:Mijn ding doen en maken dat ik wegkom. :wink:


Dit dus. En hopen dat niet een van de kinderen binnenkomt :smile: Mijn telefoon neem ik bewust niet mee naar het toilet, veel te bang dat hij in de pot valt (ik draag hem vaak in mijn achterzak).
Drie meiden maken ons geluk compleet! 04-01-2009 / 16-05-2012 / 19-02-2014
<<

Anoniem243

Bericht 07 Okt 2016 13:48

Re: Wat doe jij op het toilet?

Pomsky schreef:Ik lees op mijn telefoon als ik wat langer op de wc zit. Bellen doe ik nooit, vind ik zo'n gek idee. Dat iemand dan vraagt' Wat ben je aan het doen?' En dat je dan moet zeggen dat je zit te poepen. :palm:


Dat doe ik ook niet nee, vind ik een gek idee inderdaad. Appen daarentegen doe ik soms wel :P
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 07 Okt 2016 13:53

Re: Wat doe jij op het toilet?

Als ik wat langer zit, dan kijk ik wel eens op mijn telefoon.
Maar meestal ben ik wel snel klaar.
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Anoniem243

Bericht 07 Okt 2016 13:56

Re: Wat doe jij op het toilet?

Jip schreef:In de ochtend springt de kat altijd op schoot en is dat ons knuffelmoment van de dag, haha! Dus zit ik er soms langer dan nodig.



Haha! Die vind ik wel heel grappig! Nooit nagels in je benen staan?
<<

Brooke

Bericht 07 Okt 2016 15:55

Re: Wat doe jij op het toilet?

Ik doe mijn ding en ben weer van de plee af zo snel mogelijk. Vind het ook vies om dan op je telefoon te zitten. En ook ongemakkelijk, vind het een raar idee om dan iemand aan de lijn te hebben of om te appen, daar voel ik me echt niet prettig bij. De telefoon kan wel wachten en gewoon lezen in een tijdschrift ofzo, is ook niks voor mij. Ik moet me dan op dat ene concentreren en juist niet op het lezen.
<<

Elska

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1489

Geregistreerd: 11 Okt 2015 20:55

Bericht 07 Okt 2016 16:30

Re: Wat doe jij op het toilet?

maar waarom is met je telefoon op het toilet zitten vies?
van je broek laten zakken worden je handen niet vies. als je klaar bent leg je de telefoon weg, maakt de boel schoon, wast je handen en pakt de telefoon weer op.
Afbeelding
<<

Anoniem190

Bericht 07 Okt 2016 19:08

Re: Wat doe jij op het toilet?

Puzzelboekje invullen of even social media checken..
<<

Anoniem189

Bericht 07 Okt 2016 20:28

Re: Wat doe jij op het toilet?

Ik doe wat ik moet doen en verder niks.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11403

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 07 Okt 2016 20:51

Re: Wat doe jij op het toilet?

Sookie schreef:
Jip schreef:In de ochtend springt de kat altijd op schoot en is dat ons knuffelmoment van de dag, haha! Dus zit ik er soms langer dan nodig.



Haha! Die vind ik wel heel grappig! Nooit nagels in je benen staan?


Nee hoor, hij wacht geduldig tot ik hem optil en als hij het zat is dan springt ie er gewoon van af.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3611

Geregistreerd: 23 Jun 2016 21:23

Bericht 07 Okt 2016 21:18

Re: Wat doe jij op het toilet?

Ik doe wat ik moet doen en klaar.
Vroeger kon mijn vader ook heel lang op de wc zitten met een krantje. Heb het nooit begrepen.

Moet door dit topic aan dit nummer van kinderen voor kinderen denken:

https://youtu.be/Ml3kfsMO6Ts
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 07 Okt 2016 22:01

Re: Wat doe jij op het toilet?

Ik zit nooit lang genoeg om iets te doen. Soms op het werk app ik 'stiekem', dat mag niet tijdens het werk.
R. 2013
D. 2016
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11210

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 07 Okt 2016 22:19

Re: Wat doe jij op het toilet?

Ik zit ook nooit zo lang op de wc dat ik iets anders erbij kan gaan doen. Ik lees alleen dagelijks een blaadje van onze Donald Duck scheurkalender :smile:
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 07 Okt 2016 22:51

Re: Wat doe jij op het toilet?

Soleil schreef:Ik doe verder ook niets, als ik aandrang heb, dan ga ik. En klaar is klaar, duurt nooit langer dan een paar minuten.
Mijn vriend zit ook rustig een kwartier op de wc, ik kan me dat echt niet voorstellen.

Hier exact hetzelfde. Ik ben altijd zo klaar, mijn man zit soms ook wel een kwartier op de wc.
2012 & 2016
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 07 Okt 2016 23:13

Re: Wat doe jij op het toilet?

Als ik langer op de wc zit heb ik mijn telefoon bij me, of een tijdschrift.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers