Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


bareMinerals

<<

Blondie

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 38

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:53

Bericht 19 Okt 2013 12:30

bareMinerals

Weet iemand waar ik dit in de winkel nog kan kopen? Het liefst in Amsterdam. Ik heb mijn startsetje gekocht bij de Douglas in Berlijn maar kan het hier nergens vinden. Online heb ik het wel gevonden maar het is of niet leverbaar of ze vragen erg hoge verzendkosten.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 19 Okt 2013 14:01

Re: bareMinerals

Kan niet in nederland. Helaas.
#teammaple🍁
<<

Blondie

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 38

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:53

Bericht 19 Okt 2013 17:21

Re: bareMinerals

Oh, wat jammer. Gebruik jij het zelf ook? En waar koop jij het dan?
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 19 Okt 2013 17:26

Re: bareMinerals

Nee ik gebruik het niet maar bijvoorbeeld Carrie wel, en die kocht hem toen hij nog net verkrijgbaar was in Nederland (Sephora verkocht het maar Sephora is weg). Ik ga me niet wagen aan het blind kopen van dat spul, straks heb ik niet de goeie kleur. Maar ik ga in mei naar New York en dan ga ik m'n slag slaan denk ik.
#teammaple🍁
<<

Blondie

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 38

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:53

Bericht 19 Okt 2013 17:38

Re: bareMinerals

Nee, logisch. Zou ik ook niet doen. Heb binnenkort geen reisje naar het buitenland in de planning, dus ik ga online maar even zoeken. Dank voor je reactie!
<<

Anoniem301

Bericht 20 Okt 2013 12:53

Re: bareMinerals

Ik inderdaad :) Ik heb het online bij beautybay.com besteld. Is niet veel duurder dan bij Sephora, en gratis verzendkosten.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 20 Okt 2013 13:32

Re: bareMinerals

Ik ook, op aanraden van Carrie :-). Maar ik heb het gekocht toen ik in Frankrijk was en zelf de kleur goed kon bepalen. Nu kan ik het idd via beautybay opnieuw bestellen als ik het weer nodig heb. Maar als je je kleur al weet door dat startersetje, kan je het weer opnieuw kopen toch?
<<

Blondie

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 38

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:53

Bericht 20 Okt 2013 21:29

Re: bareMinerals

Bedankt voor die site, Carrie. Daar ga ik zeker even kijken!

Ja, dat is ook zo Caro maar ik had gehoopt het nog ergens te kunnen kopen in de winkel. Vandaar :)

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers