Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat is het tofste wat je ooit hebt gedaan?

<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2886

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 04 Okt 2016 15:44

Re: Wat is het tofste wat je ooit hebt gedaan?

De twee reizen die ik met mijn man naar de VS heb gemaakt. :) En meezingen met concerten van ons koor blijft ook wel echt heel gaaf.
<<

Chocolate Cookie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:12

Bericht 04 Okt 2016 16:06

Re: Wat is het tofste wat je ooit hebt gedaan?

Ik denk dat dat mijn introductieduik in Turkije was. Ik wilde zó graag duiken en eigenlijk was ik ook bang dat ik teleurgesteld zou worden. Maar niets was minder waar, het was echt ge-wel-dig. Ik hoop ooit mijn brevet te gaan halen :)
<-- Met mijn avatar hoop ik stiekem dat iedereen trek krijgt :razz:

Blog.
<<

SoCali

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 249

Geregistreerd: 02 Sep 2013 20:59

Bericht 04 Okt 2016 17:33

Re: Wat is het tofste wat je ooit hebt gedaan?

Van wat ik al heb gedaan ik denk toch wel 1,5 jaar naar Amerika als Au Pair.
En van wat nog komen gaat... Over 1,5 week vlieg ik in m'n uppie naar Australië om daar 5,5 week te gaan reizen langs de oostkust!
<<

Jeanette

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 955

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:31

Bericht 04 Okt 2016 18:15

Re: Wat is het tofste wat je ooit hebt gedaan?

Alle reisjes die ik heb gedaan.
<<

Anoniem245

Bericht 04 Okt 2016 18:34

Re: Wat is het tofste wat je ooit hebt gedaan?

Heel veel coole concerten heb ik al gegeven, dat geeft me dan nog elke keer een kick.
En ik heb een keer drie concerten met Andre Rieu mogen meespelen, dat was ook heel coo. Vooral alles eromheen, de repetities en hoe precies alles tijdens concerten getimed wordt. Dat gaat op de seconde, en Jan Smit deed mee, was ook heel leuk!

Verder alleen bevallen haha, dat vond ik ook heel gaaf.
Laatst gewijzigd door Anoniem245 op 04 Okt 2016 18:47, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem281

Bericht 04 Okt 2016 18:43

Re: Wat is het tofste wat je ooit hebt gedaan?

Bevallen, denk ik wel. En meewerken aan Sensation, meedenken en helpen opbouwen.
<<

mevrouw Stemband

Kletskop

Berichten: 554

Geregistreerd: 06 Sep 2013 07:19

Bericht 04 Okt 2016 19:27

Re: Wat is het tofste wat je ooit hebt gedaan?

Bevallen

Ziplinen in Thailand

Tussen de wilde dolfijnen varen in een catamaran op bali
<<

Tsjip

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1323

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 04 Okt 2016 19:33

Re: Wat is het tofste wat je ooit hebt gedaan?

Eerste wat mij te binnen schoot was trouwen! Daarna kwam zwanger zijn en bevallen in me op.
04-12-2013
03-05-2016



Instagram: Huis4_
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 05 Okt 2016 08:34

Re: Wat is het tofste wat je ooit hebt gedaan?

Veel mensen noemen het buitenland! Ik ook trouwens:
- op mijn 18e verjaardag naar Zuid Afrika vertrekken om daar 1,5 jaar in een krottenwijk te wonen en werken.
- skydiven in Australie
- werken op een boerderij in Oz waar dichtsbijzijnde bewoonde wereld een uur vliegen was
- snowboarden vanuit ons slaapkamerraam in Oostenrijk bij mijn ex-schoonouders thuis
- bruiloften in Egypte, Zuid Afrika, Australie, Oostenrijk, Phuket en Engeland meegemaakt.
- de wereldreis met mijn man: 4 continenten in 9 maanden
Afbeelding
Afbeelding
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 05 Okt 2016 20:28

Re: Wat is het tofste wat je ooit hebt gedaan?

Poeh, best lastig nog, maar wat me als eerste te binnen schiet:
- paragliden
- vakanties in m'n eentje (maar uiteraard ook die samen met anderen)
- de Achterhoek verlaten om in het wilde westen te gaan wonen
- recent: Den Haag en mijn baan achter me laten om samen te gaan wonen en iets heel anders te gaan doen qua werk
- allerlei festivals (waarvan Sziget het meest bizarre was)
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem315

Bericht 05 Okt 2016 20:41

Re: Wat is het tofste wat je ooit hebt gedaan?

Ik vergeet de concerten van MUSE te noemen. Dat vond ik ook retetof! De eerste was in 2012 en de tweede in 2016 (inc. meebounchende baby).
<<

Kiek

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 562

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:21

Bericht 05 Okt 2016 21:06

Re: Wat is het tofste wat je ooit hebt gedaan?

SoCali schreef:Van wat ik al heb gedaan ik denk toch wel 1,5 jaar naar Amerika als Au Pair.
En van wat nog komen gaat... Over 1,5 week vlieg ik in m'n uppie naar Australië om daar 5,5 week te gaan reizen langs de oostkust!


Oh gaaf! Ik ga in mei een maand naar Australië en wil dan ook langs de oost kust reizen, maar we zijn nog zoekende naar de beste route en manier om dat te doen.


Verder het tofste wat ik heb gedaan ooit, vind ik erg moeilijk. Het reizen heb ik al van kinds af aan gedaan dus in die zin een beetje 'gewoon' geworden (al klinkt het wel erg verwend als ik het zo lees).
Ik was wel erg trots toen ik anderhalf jaar geleden 10km had uitgerend bij een wedstrijd ondanks mijn overgewicht.

En vrijwilligerswerk in Uganda was ook super gaaf, studeren in Frankrijk hoort ook wel in het rijtje. We zijn bijna 15 jaar verder maar nog steeds met het grootste gedeelte van de hele groep buitenlandse studenten hebben we nog contact. Heel waardevol! Oh ja, een kampeersafari in Kenia was ook geweldig! Die hoort toch eigenlijk wel op de 1e plek. Lig je daar in je tentje terwijl neushoorns even komen buurten :omg: . Super eng maar super gaaf!
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3718

Geregistreerd: 01 Jan 2015 12:05

Bericht 06 Okt 2016 07:31

Re: Wat is het tofste wat je ooit hebt gedaan?

Motortocht door de binnenlanden van Vietnam
De jungle van Manu in Peru bezoeken (enige toeristen op een gebied van 40.000km2)
Binnen 3 maanden gaan samenwonen met mijn huidige vriend, ik had net een nieuwe woning met allemaal nieuwe spullen maar het voelde zo goed
<<

Meg

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1750

Geregistreerd: 20 Sep 2013 10:14

Bericht 06 Okt 2016 18:25

Re: Wat is het tofste wat je ooit hebt gedaan?

Zie bevallen een paar keer langskomen, dat kan ik zelf niet echt onder de noemer tof plaatsen, zo tof vond ik het allemaal niet. 'De uitkomst' daarvan dan weer wel :)

Het tofste dat ik gedaan heb is in mijn eentje naar Londen gaan. In drie dagen 5 musicals zien en verder heerlijk rondzwerven.
🩷 jan '16
💙 nov '18

instagram.com/draag_handgemaakt
<<

Anoniem185

Bericht 06 Okt 2016 21:40

Re: Wat is het tofste wat je ooit hebt gedaan?

Ik zou het echt niet weten. Open dit topic steeds, maar ik vind niets echt tof ofzo. Ik heb wel bijzondere dingen meegemaakt, maar echt het 'tofste' zou ik niet weten.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 07 Okt 2016 07:52

Re: Wat is het tofste wat je ooit hebt gedaan?

Ik heb een beetje hetzelfde als Bob. Ik vind het moeilijk om een ding te noemen wat er echt uitspringt. Ik kan wel allerlei reizen noemen, maar zelfs daaruit kan ik niet goed kiezen. Maar de reizen waarbij mijn man en ik samen lekker met trein en bus door Oost Europa reisden waren wel erg gaaf. En trouwen vond ik ook fantastisch, gewoon een hele fijne, mooie en relaxte dag was dat.
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:44

Bericht 07 Okt 2016 07:54

Re: Wat is het tofste wat je ooit hebt gedaan?

Ik vond het tof van mezelf dat ik huis en haard opgaf om in Londen te gaan wonen en werken. Ik houd van vastigheid, zekerheid en routine, dus voor mij was dat echt heel bijzonder.
L2014 & H2017
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers