Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Leuke herfstuitjes met partner?

<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2138

Geregistreerd: 07 Sep 2013 19:12

Bericht 02 Okt 2016 15:36

Leuke herfstuitjes met partner?

Ik ben er zólang uit geweest w.b.t. het hele relatiegebeuren en leuke dingen verzinnen om samen te doen, jullie hulp is altijd welkom :laughcry:

Ik kan genoeg leuke dingen verzinnen om te doen bij mooi weer, maar wat zijn leuke uitjes bij dit herfstige weer?
Kom maar dooooorrrr met de ideeën!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 02 Okt 2016 15:43

Re: Leuke herfstuitjes met partner?

Boswandelingen of strandwandelingen en warme chocolademelk drinken

Bij regen lekker binnen picknicken

Super suf maar een soort herfst fair bezoeken (daar hebben ze soms ook best leuke dingen van, soort marktjes met lokale dingetjes)

Lekker samen boodschappen doen en stoofvlees maken en dan met een glas goede rode wijn wachten tot het gaar is

Ergens een wijnproeverij gaan doen

Naar een appelboomgaard en appels plukken
Let's discover the world together.
<<

Anoniem184

Bericht 02 Okt 2016 15:53

Re: Leuke herfstuitjes met partner?

Wij zijn echt van de bos-en duinwandelingen. De Amsterdamse Waterleidingduinen zijn favoriet, die zitten ook niet zo heel ver van jou vandaan, toch?
<<

Anoniem187

Bericht 02 Okt 2016 17:27

Re: Leuke herfstuitjes met partner?

Heerlijk het bos in! Over 2 maanden kun je ook naar kerstmarkten, ook altijd wel gezellig. En lekker ergens een middagje in een kroeg zitten met wat lekkers te drinken, filmmiddag/avond, bios.. Verder kom ik eigenlijk ook niet.
<<

Anoniem197

Bericht 02 Okt 2016 18:10

Re: Leuke herfstuitjes met partner?

Museum, bios, wandelen, poolen, karten, zwemmen?
<<

Raven

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2503

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:39

Bericht 03 Okt 2016 07:05

Re: Leuke herfstuitjes met partner?

Wij spelen dan vaak Carcassonne.
Maar dat moet je wel leuk vinden.

Wandelen doen wij ook veel. Of een high tea.
Ons engeltje *26-11-2012 - 04-12-2012*

Onze grote vent 22-08-2016

Onze kleine meid 27-02-2018
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5873

Geregistreerd: 02 Sep 2013 05:56

Bericht 03 Okt 2016 08:12

Re: Leuke herfstuitjes met partner?

Samen naar een museum, daarna lekker ergens lunchen/ dineren? En begin november is het ook weer museumnacht bijvoorbeeld.
En wij gaan over een paar weken expres een weekje naar zee, lekker uitwaaien en daarna inderdaad warme chocolade melk of iets dergelijks.
Of naar de bioscoop of een theater voorstelling of iets van een comedy café en daarna samen nog even een drankje in de café doen.
Of gewoon thuis koken en wat langer aan tafel gaan als "normaal", kaasfondue of allerlei tapas hapjes of zo iets?
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 03 Okt 2016 09:01

Re: Leuke herfstuitjes met partner?

Ik vind dat wel een voordeel van in de stad wonen. Er is hier gewoon altijd van alles te doen. Vorig weekend was het 24h zuid en kon je gratis naar het van gogh en hadden ze muziek/sprekers/quizzes/bar etc. Dit weekend was er polo en andere paarden demonstraties op het Museumplein en kon je gratis naar Nemo. Er zijn ook altijd marktjes of tentoonstellingen of activiteiten. Er zijn apps en blogs waar je altijd kunt kijken wat er te doen is.

Zelf iets verzinnen vind ik ook lastig, dan kom ik ook uit op bios/wandelen/uitgebreid koken/spelletjes doen.

Maar eigenlijk kunnen alle "uitjes", maar is hier dan vaak het probleem dat in de zomer veel dingen gratis zijn en in de winter zwemmen/bios/poolen/pretpark/tentoonstelling/museum/theater allemaal geld kost. Daarom ben ik wel blij met gratis leuke activiteiten in de grote stad. Wandelen dan dus.... verder kom ik niet echt qua goedkope opties!
<<

Anoniem313

Bericht 03 Okt 2016 10:37

Re: Leuke herfstuitjes met partner?

Wij doen niet aan herfstuitjes, we doen gewoon iets waar we zin in hebben. We houden van uit eten gaan, hardlopen, wandelen, ergens koffie drinken, of een borrel, of bijvoorbeeld naar een museum of een verse oogstmarkt. Dus dat doen we.
<<

Anoniem222

Bericht 03 Okt 2016 11:00

Re: Leuke herfstuitjes met partner?

Pfoe! We doen echt van alles. Als het slecht weer is spelletjes, borrelen, uitgebreid boodschappen doen en koken, series kijken in bed, indoor picknicken. Als het mooi weer is het bos in/strand op, naar van die boerenmarkten, wijnproeverijen, bios, uit eten, borrelen in de kroeg, lunchen/brunchen, de auto in en ergens heen rijden en daar wel zien etc.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 03 Okt 2016 19:10

Re: Leuke herfstuitjes met partner?

Caulfield schreef:Wij doen niet aan herfstuitjes, we doen gewoon iets waar we zin in hebben.


Haha, ik wilde hetzelfde zeggen. Ik vind het een beetje een aparte term.
Anyway, wij doen dus ook gewoon wat we leuk vinden, grotendeels onafhankelijk van het seizoen. Kan van alles zijn; wandelen, uit eten, ergens lunchen, een onbekende stad bezoeken, museum, sportwedstrijd bezoeken, festival of concert bezoeken, winkelen, naar het theater. Of uitgebreid samen koken, bv tapas, spelletjes doen, gewoon lekker samen op de bank tv kijken (doen we bijna nooit dus dat is soms ook een keer lekker).
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 05 Okt 2016 15:55

Re: Leuke herfstuitjes met partner?

Oh ik geniet altijd zo van de herfst. Ik krijg dan altijd juist zin om naar het bos of het strand te gaan en ergens wat te gaan drinken.
Maar ook lekker binnen met de kaarsjes aan. Heerlijk!!
Voor de rest kun je natuurlijk doen wat je de rest van de seizoenen ook zou kunnen doen ;).
Afbeelding
<<

sonly

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 533

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:39

Bericht 06 Okt 2016 12:31

Re: Leuke herfstuitjes met partner?

De AH heeft nu een spaaractie, voor 2e persoon gratis bij een volle spaarkaart. Daar stonden ook best wat grappige dingen bij op de site, dus misschien kan je daar ook nog ideeën opdoen? (en als je boodschappen haalt bij de AH, dat kun je dus ook nog goedkoper zo'n uitje doen)

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers