Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Tijd met elkaar in een relatie

<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 30 Sep 2016 14:24

Re: Tijd met elkaar in een relatie

Wij eten één keer in de week (meestal op de vrijdag en anders op de zaterdag) met zijn tweetjes. De kinderen krijgen dan pannenkoeken of iets anders makkelijks te eten en als ze op bed liggen, eten wij met zijn tweeën. Soms wat luxer of speciaals, soms eenvoudig, maar wel echt samen.
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5084

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:19

Bericht 30 Sep 2016 14:51

Re: Tijd met elkaar in een relatie

Wij doen bijna niks samen als hij thuis is. Ik plan in de dagen waarvan ik zeker weet dat hij thuis is vaak ook dingen om zelf te doen dat ik een keer geen oppas hoef te regelen.

Maar onze interesses liggen ook best ver uit elkaar.

Ik vind het jammer dat we zo weinig samen doen. Paar weken terug zijn we samen paar dagen weg geweest. Ik vond dat echt lekker was volgens mij 1 keer eerder gebeurd sinds de kinderen er zijn.
:heart: :heart: 2011
<<

Frankie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 13 Jul 2016 16:13

Bericht 03 Okt 2016 12:27

Re: Tijd met elkaar in een relatie

Wij doen bijna alles samen. We eten bijna elke avond samen. Sowieso beiden thuis, maar ik soms wat later i.v.m. late dienst. Hij kookt dan lekker voor me of warmt het op als ik hem bel dat ik eraan kom. We zijn beide echt fan van series, dus we kijken heel veel tv haha. In het weekend lunchen we vaak buiten de deuren of we maken iets lekkers thuis. Ik probeer wel altijd voor te stellen dat we er tenminste 1 dag van het weekend uit gaan. Want ik moet wel frisse lucht hebben. Al is het maar een rondje lopen in de stad of ergens naar toe rijden. Verder hebben we er beide plezier van om mensen uit te nodigen om bij ons te komen eten of we gaan ook graag naar andere toe (maar ook vaak samen).

Met vriendinnen spreek ik vaak af als hij aan het werk is en ik vrij ben. Ik mis hem gewoon echt heel snel en sluit mijn dag het liefst af met hem samen in bed :love:
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 05 Okt 2016 15:53

Re: Tijd met elkaar in een relatie

Mijn vriend en ik zien elkaar wel veel, maar doen niet heel veel buiten de deur.
Hij werkt heel veel, ook 's avonds en we hebben nog veel stress ernaast, waardoor we al enorm genieten van het samen zijn en de rust, waar dat dan ook is. En ik heb 4 dagen mijn kinderen en hij 2 dagen zijn zoon.
Maar we samen zijn, hebben we wel altijd echt tijd voor elkaar en niet voor de tv ofzo.
Binnenkort maar eens een weekendje weg plannen!
Afbeelding
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3718

Geregistreerd: 01 Jan 2015 12:05

Bericht 05 Okt 2016 15:54

Re: Tijd met elkaar in een relatie

Wij gaan regelmatig uiteten of even shoppen en lunchen. Ook hebben we vaak avonden dat we beide thuis zijn maar gewoon ieder ons gang gaan. Ik ben erg tevreden we hebben veel vrijheid in onze relatie om te doen wat we willen. Ik zou niet anders willen. Ik hou er niet van om alles samen te moeten doen.
<<

Anoniem211

Bericht 05 Okt 2016 21:31

Re: Tijd met elkaar in een relatie

Wij doen vrij veel samen en ik hou daar echt van. We hebben doordeweeks allebei onze eigen dingen, sporten en hobby bijv. Maar van de 7 avonden zijn we sowieso wel 4 samen plus het weekend overdag (als we niks hebben). En dat vinden we beiden erg fijn. Zo anders dan mijn vorige relatie waarbij mijn ex heel veel weg was. Vond er geen reet aan :)
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers