Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Haren wassen

<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 05 Okt 2016 18:28

Haren wassen

Vanaf wanneer gebruiken jullie crenespoeling in de haren van de kinderen?
Borstelen is zonder crenespoeling erg vervelend voor dochter, met gaat t stukken beter!
En met uitspoelen houdt ze netjes washandje voor de ogen
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 05 Okt 2016 18:34

Re: Haren wassen

Mijn moeder gebruikte dat al vrij snel toen we langer haar kregen. Alleen nooit op onze hoofdhuid. En anders van die spray? Ook erg fijn.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 05 Okt 2016 18:36

Re: Haren wassen

Ik gebruikte het rond de leeftijd van jouw dochter ook weleens bij N. Wel goed uitspoelen, is hardnekkiger uit te spoelen dan shampoo. Wat voor borstel gebruik je overigens? Ik ben helemaal fan van de anti-klit borstel met flexibele puntjes zegmaar, te koop bij o.a. de kruidvat. Hiermee kan ik N. haar, met normaal best veel klitten, ook weleens zonder cremespoeling uitkammen. Ideale borstels voor kinderen vind ik!
<<

Vancity_girl

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 543

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:33

Bericht 05 Okt 2016 19:29

Re: Haren wassen

Ik heb voor de meiden vaak de prinsessen shampoo en cremespoeling van Kruidvat eigen merk. Daar hebben we ook anti-klit spray van. Werkt allemaal prima en gebruik ik al zolang als ze lang haar hebben. Creme spoeling wel alleen in de punten meestal.
14-01-2011
01-04-2013
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3850

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 05 Okt 2016 20:50

Re: Haren wassen

Ik gebruik nog gewoon Weleda babyshampoo. En we borstelen met een tangle teezer.
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 05 Okt 2016 21:00

Re: Haren wassen

Zoals ik t nu doe gaat t prima.
Ik dacht alleen ooit te hebben gelezen dat dat vaak pas 5 jaar gedaan werd (vraag me niet meer waar!!)
Maar dus vandaar m'n vraag
Zo'n antiklit borstel heb ik ook, maar dat helpt niet veel meer met alleen maar shampoo
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers