Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Driekwart mouwen

<<

Elle123

Bericht 03 Okt 2016 08:45

Driekwart mouwen

Wanneer draag je die? Ik heb 2 jurkjes met driekwart mouwen, maar ik vond het vanochtend toch echt te koud. Ik krijg het helemaal koud als ik een stukje blote huid heb onder aan mijn armen. Maar wanneer trek ik het dan aan? Een vest erover wordt meteen zo warm en een shirt met lange mouwen eronder vind ik niet mooi en is ook te warm.
Heeft iemand de tip om driekwart mouwen ook in de winter te dragen? Ik zat al te denken om de mouwen van een (zwart) shirt af te knippen en die op een of andere manier aan de driekwart mouwen vast te maken, zodat het lange mouwen worden. Het zijn beide zwart gestreepte jurkjes (een met rood en een met wit).
<<

Anoniem304

Bericht 03 Okt 2016 09:02

Re: Driekwart mouwen

Haha daarom heb ik geen driekwart mouwen. IJSKOUD!
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4569

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:35

Bericht 03 Okt 2016 09:55

Re: Driekwart mouwen

Ik heb wel (winter)jurken met driekwart mouwen, maar dan draag ik er (ook nu al) een jasje of vestje overheen. Als het dan te warm wordt op kantoor kan ik het jasje of vestje nog altijd uittrekken.
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Anoniem313

Bericht 03 Okt 2016 11:31

Re: Driekwart mouwen

Elle123 schreef:Ik zat al te denken om de mouwen van een (zwart) shirt af te knippen en die op een of andere manier aan de driekwart mouwen vast te maken, zodat het lange mouwen worden. Het zijn beide zwart gestreepte jurkjes (een met rood en een met wit).


Haha, ik draag van grofweg september tot juni bijna voortdurend driekwart mouwen, behalve als het erg koud is. Maar als je ze zo vervelend vindt dat je er zelfs andere mouwen aan wilt gaan naaien, waarom koop je die driekwart dingen dan?
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 03 Okt 2016 12:33

Re: Driekwart mouwen

Ik heb nu juist een jurkje aan met driekwart mouw.
Het is verder een vrij dik gebreid jurkje, dus heb ik het er warm genoeg in.

Hier in huis is het ook nog 22 graden.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem237

Bericht 03 Okt 2016 12:52

Re: Driekwart mouwen

Nu! Toevallig draag ik dat vandaag.
<<

Elle123

Bericht 03 Okt 2016 15:15

Re: Driekwart mouwen

Caulfield schreef:
Elle123 schreef:Ik zat al te denken om de mouwen van een (zwart) shirt af te knippen en die op een of andere manier aan de driekwart mouwen vast te maken, zodat het lange mouwen worden. Het zijn beide zwart gestreepte jurkjes (een met rood en een met wit).


Haha, ik draag van grofweg september tot juni bijna voortdurend driekwart mouwen, behalve als het erg koud is. Maar als je ze zo vervelend vindt dat je er zelfs andere mouwen aan wilt gaan naaien, waarom koop je die driekwart dingen dan?


Van een jurkje had ik het niet in de gaten (hij was er ook in truivorm, die had ik gepast en die had lange mouwen). Het jurkje uiteindelijk zonder te passen gekocht, bleek die driekwart mouwen te hebben.
Als het echt koud is, draag ik er wel een vestje overheen. Nu gaat het ook wel, alleen vanochtend vond ik het wel koud.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11153

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 03 Okt 2016 16:01

Re: Driekwart mouwen

Nu. Tot het buiten vriest.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem185

Bericht 03 Okt 2016 16:05

Re: Driekwart mouwen

Ik draag het liefst altijd driekwart mouwen, enkel als het vriest lange mouwen. Zelfs als ik lange mouwen aan heb rol ik ze vaak nog een stukje op.
<<

Anoniem316

Bericht 03 Okt 2016 16:13

Re: Driekwart mouwen

Bob schreef:Ik draag het liefst altijd driekwart mouwen, enkel als het vriest lange mouwen. Zelfs als ik lange mouwen aan heb rol ik ze vaak nog een stukje op.

Hier ook! Ik heb juist moeite om kledingstukken met 3kwart mouwen te vinden :P
<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 28 Jun 2014 16:08

Bericht 03 Okt 2016 19:34

Re: Driekwart mouwen

Ik draag ze nu ook. En verder draag ik ze graag met verjaardagen of uit gaan in de winter, dan is het vaak met verjaardag enzo stuk warmer en vind ik het ideaal.
Maar vind het ook lastig om ze te vinden.
Ik zie iedereen lopen met zwarte shirtjes, hoger gesloten en 3/4 mouw en ik wil ze ook, maar nergens te vinden haha.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 03 Okt 2016 20:00

Re: Driekwart mouwen

Ik draag vaak driekwart mouwen en als ik twijfel trek ik er een vest overheen. Naar m'n werk sowieso altijd een shirt met vest, tijdens het lesgeven heb ik het snoeiheet en dat doe ik in m'n shirt, ook in de winter.

Soms heb je van die lange handschoenen zonder vingers er in, polswarmers ofzo, ik heb ze dit jaar nog niet gezien maar die zijn ook fijn. Die draag ik als ik een stagiair heb, want als ik geen les geef heb ik het echt koud in de winter :)
#teammaple🍁
<<

Anoniem281

Bericht 03 Okt 2016 20:10

Re: Driekwart mouwen

Ik houd juist niet van lange mouwen! Ik rol altijd de mouwen een stuk op. Kan ook komen doordat ik veel in de keuken bezig ben en dan hygiënischer en praktischer is.

Als 't koud is, draag ik er een vest of bolero overheen. (Om vervolgens ook die mouwen op te stropen, maar dat terzijde)
<<

Anoniem185

Bericht 03 Okt 2016 20:31

Re: Driekwart mouwen

Bazinga schreef:Als 't koud is, draag ik er een vest of bolero overheen. (Om vervolgens ook die mouwen op te stropen, maar dat terzijde)

Haha zo herkenbaar!
<<

Anoniem304

Bericht 03 Okt 2016 20:35

Re: Driekwart mouwen

Ja in de keuken (thuis dus) stroop ik altijd m`n mouwen op.
<<

teletascha

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 446

Geregistreerd: 07 Sep 2013 09:00

Bericht 03 Okt 2016 20:56

Re: Driekwart mouwen

Ik draag van april tot november altijd driekwart mouwen naar werk. Thuis dan wel weer een lekker fleecevest aan, maar op net werk is het gewoon 24 graden.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Jeanette

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 955

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:31

Bericht 04 Okt 2016 19:11

Re: Driekwart mouwen

Nu draag ik driekwart mouwen. Verder veel ophet werk omdat het daar bloedheet is. En als ik het koud heb, draag ik er een blazer over heen.
<<

Anoniem192

Bericht 04 Okt 2016 19:32

Re: Driekwart mouwen

Nu, heb meerdere truien driekwart. En als ik lange mouwen aan heb of ergens een vest overheen stroop ik m'n mouwen eigenlijk altijd automatisch op haha!

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers