Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Open Uitnodiging Expositie

<<

Zero

Bericht 30 Sep 2016 20:08

Open Uitnodiging Expositie

Hallo lieve meiden,

Zoals een paar van jullie misschien weten, hou ik in november een expositie over mijn adoptie.
Omdat ik jullie niet allemaal op Facebook heb en de laatste tijd weinig forum, heb ik dit topic geopend om jullie uit te nodigen!
Als het je interessant lijkt, dan is hier de link van mijn website, hier staat ook informatie over.

Het is documentairefotografie die grotendeels is gemaakt in de sloppenwijken van Recife (Brazilië) en daarnaast breng ik ook mijn reisverslag uit in een boek (via printing on demand)
Het gaat over het leven in Brazilië waar ik ben geboren en het leven als geadopteerde hier in Nederland.

Best een specifiek onderwerp, maar als het je leuk lijkt ben je van harte welkom!
12 november van 11:00 tot 17:00 uur in Amsterdam (locatie staat op mijn site)


(Op het moment ben ik ook op zoek naar een nieuwe vervolg locatie, omdat de expo wel doordeweeks te zien is maar niet in het weekend. Ik hoop aankomend jaar op verschillende locaties te mogen hangen, mocht je toch willen kijken maar Amsterdam niet echt in de buurt zijn... Alle tips zijn welkom!)

Wie weet tot dan!

Afbeelding
<<

Anoniem177

Bericht 30 Sep 2016 20:23

Re: Open Uitnodiging Expositie

Jammer dat het voor mij zo ver weg is! Bijzonder dat je dit doet!
<<

Anoniem245

Bericht 02 Okt 2016 17:45

Re: Open Uitnodiging Expositie

Wat een bijzonder thema! Helaas ook voor mij te ver weg. Succes in ieder geval!
Even op je website gekeken en ik heb ook interesse in je boek!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43718

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 02 Okt 2016 18:11

Re: Open Uitnodiging Expositie

Je weet dat ik helaas niet kan op de opening maar ik kom zeker de expositie bekijken. Lijkt me heel bijzonder!
Let's discover the world together.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 02 Okt 2016 22:24

Re: Open Uitnodiging Expositie

Wat gaaf Zero! Ik zit dan helaas (of nouja, niet helaas want ik kijk er enorm naar uit maar je snapt me) met een kleine baby die in het ergste geval net 1 dag oud is (het zou ook zomaar twee weken kunnen zijn), dus ik ga het niet redden. Ik wens je wel heel erg veel succes en misschien kan ik nog eens komen kijken als je op een andere locatie exposeert!

♥♥
<<

Anoniem282

Bericht 02 Okt 2016 22:34

Re: Open Uitnodiging Expositie

Echt fijn dat het is gelukt! Ik kom 20 nov. terug van m'n rootsreis en het kan zomaar zijn dat ik daarna kom kijken. Genoeg geadopteerden in mijn omgeving die dit ook heel tof zouden vinden! :)

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Suus