Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Oktober

<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:44

Bericht 02 Okt 2016 06:17

Re: Oktober

Wat een gemengde gevoelens bij oktober, maar ook veel leuke plannen!

Ik ben vergeten dat ik ook nog een babyshower heb!
L2014 & H2017
<<

Pomsky

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 472

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 02 Okt 2016 07:15

Re: Oktober

Ik heb ook gemengde gevoelens bij oktober. Deze maand alweer 6 jaar geleden dat mijn vader overleed. Iemand dichtbij mij is erg ziek en ik hoop dat diegene de maand nog doorkomt. Wel veel leuke dingen op de planning, én we gaan een vakantie boeken volgende week. Op mijn werk is het heel erg druk, dus de maand zal wel voorbij vliegen.
Ik hou wel echt van de herfst dus ik kan niet wachten tot de winterjas weer aan kan en de bladeren meer en meer gaan vallen. :heart:
Afbeelding
<<

Anoniem245

Bericht 02 Okt 2016 08:46

Re: Oktober

Marin, het Thema is nu "opa en oma" dus ook leuk als dat het eerste voekje wordt voor jullie traditie!
Lady, ik kan het me goed voorstellen dat dat moeilijk is, je wordt zo met je neus op de feiten geduwd, dat de wereld toch echt gewoon doordraait...

Oktober alweer, ik vind het zo super snel gaan allemaal... Mijn vader wordt deze maand 65, we gaan hem trakteren op een etentje, en verder gebeurt er niets speciaals deze maand.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 02 Okt 2016 08:50

Re: Oktober

Kira schreef:Marin, het Thema is nu "opa en oma" dus ook leuk als dat het eerste voekje wordt voor jullie traditie!


Ik heb er toevallig net een topic over geopend! Het thema is volgens mij Voor Altijd Jong. Daar is Opa en Oma inderdaad een mooie interpretatie van.

Gefeliciteerd met je vader alvast, mooie leeftijd!
Let's discover the world together.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 02 Okt 2016 10:49

Re: Oktober

Ik weet niet, ik denk niet heel veel bijzonders denk ik. Ik heb wel leuke dingen gepland staan, maar dat heb ik elke maand wel. :smile:
In elk geval heb ik eind van de maand herfstvakantie, mijn man en ik gaan lekker een paar dagen weg. We gaan vanmiddag kijken of we wat leuks kunnen boeken. Ik denk dat het Duitsland wordt.
Gisteren hadden we een leuk familiefeest. Volgend weekend heb ik met een oud-collega afgesproken. Het weekend daarna gaan we uit eten met de ouders en broers van mijn man, en heb ik een reunie van de middelbare school.
Verder heb ik nog niets staan, maar genoeg leuks om naar uit te kijken dus.
<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3164

Geregistreerd: 13 Apr 2014 09:04

Bericht 02 Okt 2016 11:42

Re: Oktober

Ik hoop dat ik een nieuwe baan vind in Oktober. En ik heb lekker twee weken vakantie, dus hoop ook een beetje tot rust te komen.
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014
<<

Anoniem202

Bericht 02 Okt 2016 11:43

Re: Oktober

Ik heb veel leuke dingen gepland!
Ik ga naar het concert van Emeli Sandé, heb afgesproken met veel leuke vriendinnen die ik weinig zie, heb 2 ADE-feestjes, een weekje herfstvakantie.. En de rest vult zich vast vanzelf wel!
<<

Anousch

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2283

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:04

Woonplaats: Vuren

Bericht 02 Okt 2016 12:01

Re: Oktober

In oktober wordt de oma van mijn vriend 100, hebben we dus groot feest en gaan we met haar brunchen.
Ik ga naar het theater met mijn moeder.
En is mijn vriend jarig.
Daan 27-06-2018
Yinthe 20-05-2022

Zo dol gelukkig en compleet ♡
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3589

Geregistreerd: 23 Jun 2016 20:23

Bericht 02 Okt 2016 15:16

Re: Oktober

Ik ga naar een concert van Carrie Underwood. In New York!

Uiteraard meteen een stedentrip van gemaakt, in 2008 voor het laatst in NY geweest.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Anoniem253

Bericht 02 Okt 2016 15:22

Re: Oktober

Chava schreef:Ik ga naar een concert van Carrie Underwood. In New York!

Uiteraard meteen een stedentrip van gemaakt, in 2008 voor het laatst in NY geweest.

Gaaf!!!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43580

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 02 Okt 2016 15:58

Re: Oktober

Wat tof Chava. Heel veel plezier.
Let's discover the world together.
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers