Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wel of geen geplande keizersnede?

<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:09

Bericht 24 Sep 2016 17:52

Re: Wel of geen geplande keizersnede?

Ava schreef:Zeker voor een geplande. Dan zit je toch minder in onzekerheid en heb je toch meer rust. Ik heb er een gekregen bij mijn jongste zoon met het termijn 39+1.



Ik zou dus echt nerveus worden met een geplande operatie. Ik heb na de horror en trauma van mijn eerste keer besloten om het de tweede keer weer natuurlijk te proberen maar wel met mijn voorwaarden, die waren geen medische ingrepen en vlot. Toen het niet vlot ging een gesprek gehad met de dd gyn. 35 min later was zoon geboren dmv keizersnee. Op deze manier geen kans op zenuwen.

In zou het dus liever afwachten met weeën. Dan heb je nog steeds genoeg tijd.
M:21072011
J :08012014
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 24 Sep 2016 18:19

Re: Wel of geen geplande keizersnede?

Happydobby schreef:In zou het dus liever afwachten met weeën. Dan heb je nog steeds genoeg tijd.
Dat laatste kun je toch niet in het algemeen zeggen? Het gold voor jou, maar echt niet voor iedereen. Ik snap dus heel goed dat iemand het juist wil plannen.
#teammaple🍁
<<

Puck

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 731

Geregistreerd: 28 Dec 2013 09:10

Bericht 24 Sep 2016 18:38

Re: Wel of geen geplande keizersnede?

Ik heb zelf geen ervaring met een keizersnede, maar ik zou het absoluut niet afwachten. Ik ging van 0 naar 10 cm ontsluiting in nog geen 10 minuten en zou dat risico niet willen lopen.
13-04-2014
02-03-2016
10-03-2018
25-08-2020
<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:09

Bericht 24 Sep 2016 21:24

Re: Wel of geen geplande keizersnede?

Urban Naked schreef:
Happydobby schreef:In zou het dus liever afwachten met weeën. Dan heb je nog steeds genoeg tijd.
Dat laatste kun je toch niet in het algemeen zeggen? Het gold voor jou, maar echt niet voor iedereen. Ik snap dus heel goed dat iemand het juist wil plannen.



Als ik het had laten plannen was het in week 39 gedaan, dat had ik niet gehaald net als spencer.
M:21072011
J :08012014
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 24 Sep 2016 22:09

Re: Wel of geen geplande keizersnede?

He? Volgens mij praten we nu langs elkaar heen. Never mind.
#teammaple🍁
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers