Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Afgelast concert Anouk

<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5096

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 16 Okt 2013 21:18

Afgelast concert Anouk

Meer mensen die al onderweg waren of er misschien al waren??
Wij hoorden het net voordat we de snelweg wilde opdraaien dus konden nog terug maar wat baalde wij zeg. Ik had er echt zin in!

Ben heel benieuwd wat de nieuwe datum wordt, dikke kans dat ik niet kan omdat ik het niet geregeld krijg of als ze het echt volgende week gaan doen dan is het herfstvakantie en zijn we weg.

Afwachten maar..
:heart: :heart: 2011
<<

Anoniem91

Bericht 16 Okt 2013 22:27

Re: Afgelast concert Anouk

Ik vind het echt achterlijk dat het zo kort van te voren afgelast is. 3 uur voordat het bekend werd had ze nog tweet over de eerste show.
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5096

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 17 Okt 2013 06:30

Re: Afgelast concert Anouk

Vind ik ook wel hoor, reacties op internet zijn wisselend. Zo van ze wil je waar voor je geld geven daarom zegt ze uiteindelijk toch af tot van dat had ook wel iets eerder afgezegd kunnen worden.

Ben blij dat wij nog niet weg waren, maar vriendinnen hebben wel eerder vrij moeten nemen enzo is toch wel balen.
:heart: :heart: 2011
<<

Anoniem132

Bericht 17 Okt 2013 07:15

Re: Afgelast concert Anouk

We waren al onderweg met een busreis. Erg vervelend. Wat ik vooral belachelijk vond is dat ze het zo laat aflasten. Ben benieuwd wanneer het concert wordt ingehaald.
<<

Lies

Noob

Berichten: 125

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:08

Bericht 17 Okt 2013 09:31

Re: Afgelast concert Anouk

Ik heb kaarten voor morgen avond. Ik ben heel benieuwd of het doorgaat!
Inderdaad wel balen, Maar ja ze kan maar beter in goede gezondheid zijn dan dat je het halve werk krijgt toch?
Wel lastig omdat je niet weet wanneer ze het inhaalt en of je dan kan.
<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:09

Bericht 17 Okt 2013 10:53

Re: Afgelast concert Anouk

Ik heb ook kaarten voor morgenavond, heb vrijgenomen en manlief ook zodat we geen oppas hoefte.
M:21072011
J :08012014
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 17 Okt 2013 10:59

Re: Afgelast concert Anouk

Zal ze misschien door haar rug zijn gegaan bijvoorbeeld?
Dat kan heel kort vtv gebeuren natuurlijk. Griep lijk je me toch eerder door te geven?
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Anoniem12

Bericht 17 Okt 2013 11:13

Re: Afgelast concert Anouk

Sam schreef:Zal ze misschien door haar rug zijn gegaan bijvoorbeeld?
Dat kan heel kort vtv gebeuren natuurlijk. Griep lijk je me toch eerder door te geven?

Stemproblemen als gevolge van de griep staat er op haar eigen FB pagina.
<<

anoniem213

Bericht 17 Okt 2013 19:43

Re: Afgelast concert Anouk

Ik werk in Nijmegen in een grand café en wij hadden ook gasten die al in Arnhem stonden en daar te horen kregen dat het niet doorging. Na anderhalf uur reizen, echt sneu.
<<

Anoniem261

Bericht 18 Okt 2013 11:54

Re: Afgelast concert Anouk

De show van vanavond gaat door :thumbup:
<<

Janne

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:08

Bericht 18 Okt 2013 12:53

Re: Afgelast concert Anouk

Yes! Heb er zin in! Hebben veldplaatsen en gaan redelijk laat die kant op. Verwacht dat we rond kwart voor 8 binnen komen huppelen. Lekker achteraan staan, heb ik de ruimte om te dansen enz.
<<

Anoniem185

Bericht 18 Okt 2013 17:49

Re: Afgelast concert Anouk

Een vriendin van me moest ook omdraaien... Echt sneu!
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 18 Okt 2013 17:52

Re: Afgelast concert Anouk

lente schreef:De show van vanavond gaat door :thumbup:
Die van zondag ook en a.s. woensdag is de show van afgelopen woensdag.
<<

Burgemeester Esmee

Bericht 20 Okt 2013 13:39

Re: Afgelast concert Anouk

LET OP! https://www.facebook.com/SymphonicainRo ... ion=stream

Het Symphonica in Rosso concert met Anouk van zondagavond 20 oktober kan helaas niet doorgaan. Haar stemproblemen blijken hardnekkiger dan gedacht en ondanks intensieve doktersbehandelingen heeft de zangeres na de show van vrijdag meer tijd nodig om te herstellen.

Haar ontstoken en gezwollen stembanden zijn vrijdag met prednison behandeld waarop ze een prachtige show heeft gezongen, maar de belasting van de show in combinatie met haar ontstoken stembanden hebben onvoldoende tijd gehad om te herstellen. Het zingen voor haar is momenteel pijnlijk en bovendien schadelijk op de lange termijn.

De afstand van het concert van jl. vrijdag tot a.s. woensdag is voldoende tijd voor de stembanden om een zwaar concert van twee uur te volbrengen. Het concert van woensdag 23 oktober gaat dan ook door.

Voor de show van vanavond wordt een vervangende datum gezocht. Zodra deze bekend is, worden de kaartkopers per e-mail ingelicht, met details over het eventueel retourneren van concertkaarten bij verhindering op de nieuwe datum. De organisatie biedt, ook namens Anouk, haar oprechte excuses aan voor het ongemak.

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers