Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


grote hoeveelheid cadeautjes maken

<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 20 Sep 2016 14:35

grote hoeveelheid cadeautjes maken

Hallo allemaal,

Met Sinterklaas/5 december doe ik eigenlijk altijd wel iets voor mijn collega's. Het is maar iets kleins maar het gaat om het idee. Vorig jaar had ik een persoonlijk gedicht voor degene die moesten werken met wat pepernoten erbij. Het jaar ervoor een lang gedicht over de hele afdeling met een grote hanger erbij met een quote erop van collega's. Nu ben ik nu al aan het bedenken wat ik dit jaar kan doen (omdat het om nogal wat mensen gaat) Hebben jullie tips van dingen die ik kan maken en die niet duur zijn. Zat zelf al te denken aan sleutelhangers of kleine spelletjes zoals op de plaatsjes hieronder (dammen zou ik dan ook op een zakje maken). Helaas zijn die zakjes best duur waardoor de kans groot is dat dat afvalt.

Maar dacht hier zijn ook veel creatieve mensen die mee kunnen denken :) en als jullie het niks vinden hoor ik het uiteraard ook graag. Niet dat alles straks maar blijft liggen omdat niemand er iets mee kan.

Afbeelding

Afbeelding
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 20 Sep 2016 17:54

Re: grote hoeveelheid cadeautjes maken

Die zakjes zijn voor weinig op ali en ebay te koop!
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 20 Sep 2016 18:09

Re: grote hoeveelheid cadeautjes maken

Ja organza wel maar de jute niet helaas. Of jij moet nog zoektips hebben. (Zit alleen op ebay)
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 20 Sep 2016 18:44

Re: grote hoeveelheid cadeautjes maken

Uhmmm ja zal ff kijken zo!
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 20 Sep 2016 18:53

Re: grote hoeveelheid cadeautjes maken

Super thanks alvast :smile: heb er dan een stuk of 50 nodig. Als ik sleutelhangers ga maken ben ik voor 10 euro klaar.
<<

Anoniem184

Bericht 20 Sep 2016 18:58

Re: grote hoeveelheid cadeautjes maken

En gewoon een (paar) simpele jute zak(ken) bij de Action kopen en die zelf op maat knippen en naaien tot kleine zakjes?
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 20 Sep 2016 19:27

Re: grote hoeveelheid cadeautjes maken

Maple schreef:En gewoon een (paar) simpele jute zak(ken) bij de Action kopen en die zelf op maat knippen en naaien tot kleine zakjes?


Ik ben creatief maar met een naaimachine kan ik niet overweg haha. Daarom dacht ik om dan maar sleutelhangers te maken met een gekleurde flos, gekleurd belletje en een bedel eraan.
<<

Anoniem255

Bericht 20 Sep 2016 19:28

Re: grote hoeveelheid cadeautjes maken

Ik heb vorige week 50 jute zakjes besteld voor 17.- op aliexpress.

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron