Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Fietsen met je kind

<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2376

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:36

Bericht 19 Sep 2016 08:56

Re: Fietsen met je kind

Fijn dat je een topic hierover geopend hebt sogood, want ik weet ook niet zo goed wat verstandigwr js. Een gewone fiets met zitje of moederfiets. Ik neig zelf meer naar een moederfiets omdat het stuur breder is en het me makkelijker lijkt met opstappen maar de meesten in mn omgeving zeggen dat ik dat niet moet doen.

Volgende week hebben we vakantie dus gaan we op fiestenjacht. Heb nu alleen een oude fiets.
<<

Anoniem328

Bericht 19 Sep 2016 09:46

Re: Fietsen met je kind

Ik had een omafiets met slechts 3 versnellingen en dat vond ik echt te zwaar fietsen omdat het bij ons behoorlijk heuvelachtig is. Dus ik heb recent nog een nieuwe fiets gekocht.

Bewust geen moederfiets omdat ik daar toch vaak over hoor dat die fietsen vrij zwaar zijn en dus ook zwaarder fietsen en daardoor worden afgeraden.
Ik heb nu een gewone fiets, een batavus mambo met 7 versnellingen.
Bevalt uitstekend!!
Wij fietsen veel en ver en dat gaat prima met kind voorop.
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5097

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 19 Sep 2016 10:13

Re: Fietsen met je kind

Ik had een gewone fiets, met een rek voorop. Ik wilde geen andere fiets kopen want deze was nog goed, maar deze fiets was van zich zelf al zwaar, dan met twee zitjes er op en nog twee kids, trapte ik me helemaal suf. De fiets was nog goed de fietsenmaker wilde hem wel inruilen en kreeg er nog mooi bedrag voor terug. Heb nu wel een moederfiets, door de wat lagere instap en dubbele standaard en stuurslot (vind ik zelf erg handig) Maar ik heb wel een normaal stuur (niet zo'n harley davindson stuur, weet niet hoe ik het anders moet noemen) Dat als ze er niet meer bij op zitten het gewoon nog een beetje op een gewone fiets lijkt. Dat wilde ik graag.
:heart: :heart: 2011
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 19 Sep 2016 10:59

Re: Fietsen met je kind

Ik heb een moederfiets gekocht, een Cortina fiets van de Lief collectie.
Je merkt vooral dat je gewoon meer ruimte heb om op te stappen. Stuurslot en standaard (schrijf je dat zo?) vind ik ook fijn.
Bij deze fiets kan een mand of krat voorop en de fiets vond ik ook als gewone fiets leuk. Hij wordt blijkbaar ook veel aan mensen zonder kinderen verkocht.
<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 23:54

Bericht 19 Sep 2016 11:05

Re: Fietsen met je kind

Ik heb gewoon een omafiets, een simpele goedkope. Fiets prima, veel ruimte, breed stuur en na 7 jaar altijd buiten staan doet hij het nog steeds goed! Ziet er alleen ook wel uit alsof hij vooral.buiten staat dus ik schaf binnenkort een nieuwe nette aan

Oh en mijn oudste dochter zat met 5 jaar nog weleens voorop in een stoeltje gepropt. Fietste prima.
Afbeelding

I & N juni 2010
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9419

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 19 Sep 2016 11:15

Re: Fietsen met je kind

Ik heb een gazalle heavy duty, gaat prima met het stoeltje voorop, de eerste keren gaan fietsen is toch eng volgens mij! Mijn man heeft het rek met de mand iets naar voren geplaatst zodat ik daar toch wat boodschappen of de luiertas in kan doen!
⁠♡♡♡
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: MissBitchy