Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Handbagage

<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 17 Sep 2016 08:25

Handbagage

Even een klein vraagje;
Wij vliegen woensdag naar Kaapverdië. Nu wil ik graag iets van crackertjes oid meenemen in de handbagage ivm de zwangerschap. Nu zegt J dat ik dat had op moeten geven bij de visumaanvraag maar dat is toch niet? Ik kan dat toch in de originele doos meenemen en moet dan ws in het vliegtuig een formuliertje invullen?
30-04-2017
<<

Anoniem197

Bericht 17 Sep 2016 09:28

Re: Handbagage

Volgens mij kan dat tot aan de douane. Dan moet je het op een formulier aangegeven hebben. Zo werkte het toen ik naar Australië ging.
Ik had toen liga bij. Gewoon een paar pakjes zonder doos.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 17 Sep 2016 09:32

Re: Handbagage

Dat hangt wel beetje van 't land af. Ik zou even achterhalen wat je mag importeren in kaapverdie. Bij sommige landen zal 't geen enkel probleem zijn, bij anderen zul je 't moeten aangeven.
Let's discover the world together.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 18 Sep 2016 08:58

Re: Handbagage

Dank jullie wel. Het mag sowieso het vliegtuig mee in en wat ik begrijp uit deze link https://www.nvwa.nl/onderwerpen/export- ... kaapverdie
mag ik ook m'n crackers en drop mee Kaapverdië innemen.
30-04-2017
<<

Anoniem197

Bericht 18 Sep 2016 18:13

Re: Handbagage

Als je zo'n blaadje krijgt om spullen aan te geven, dan moet je dat altijd doen. Stel het mag niet, dan gooi je het gewoon weg.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 18 Sep 2016 21:10

Re: Handbagage

Ik ben ook altijd mega eerlijk om problemen te voorkomen. Zo heb ik 2 houten sleutelhangers dus ik heb netjes opgegeven dat ik hout invoerde. Deden ze gelukkig totaal niet moeilijk over.

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers