Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Een middagje Brussel

<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 12 Sep 2016 09:57

Een middagje Brussel

Wij gaan morgen een dagje op en neer naar Brussel. Met name om een medische reden vanwege m'n zwangerschap (we gaan de NIPT daar laten doen in een ziekenhuis), maar ja, als we daar toch zijn...

We hebben de afspraak om 12 uur dus vermoedelijk zijn we rond 1 uur 's middags klaar. Dus nog tijd om even ergens te lunchen of rond te wandelen alvorens we weer terug naar huis rijden. We zijn beiden al wel eens vaker in Brussel geweest dus de bekende toeristische dingen (Manneken Pis, Atomium, EU gebouwen) hebben we wel gezien. Bovendien voel ik me momenteel niet zodanig denderend dat ik urenlang wil rondlopen of winkelen.

Weet iemand een leuke plek, een leuk restaurant, een leuk pleintje, een leuke straat of buurt waar we relatief makkelijk met de auto kunnen komen waar we even wat kunnen lunchen en/of rondlopen?

Dank jullie wel :)
Let's discover the world together.
<<

Skyler

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 06 Dec 2014 14:58

Bericht 12 Sep 2016 11:36

Re: Een middagje Brussel

Mocht je het leuk vinden: de Harry Potter expositie staat momenteel in Brussel. Veel succes morgen!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 12 Sep 2016 12:52

Re: Een middagje Brussel

Oh dat vind ik heel leuk maar m'n man denk ik niet haha. Maar bedankt voor de tip!
Let's discover the world together.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 12 Sep 2016 13:25

Re: Een middagje Brussel

Haha toevallig lees ik net dat de expo ook naar Nederland komt!
http://www.froot.nl/posttype/froot/oh-y ... nederland/

Dan ga ik daar wel naar toe met een andere HP nerd :)
Let's discover the world together.
<<

Skyler

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 06 Dec 2014 14:58

Bericht 12 Sep 2016 16:55

Re: Een middagje Brussel

Oeh, dat is fijn nieuws! :good:
<<

Fjell

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1579

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:27

Bericht 12 Sep 2016 18:56

Re: Een middagje Brussel

Ik ben deze zomer een dag in Brussel geweest en heb toen wat gedronken bij een leuk reiscafé waar we toevallig langs liepen. Heb even gegoogled en het is café 'Le Cercle Des Voyageurs'. Je kunt er ook wat eten en er is een bibliotheek bij. Hij zit vlakbij Manneken Pis

http://www.lecercledesvoyageurs.com/
-Jeg har det som plommen i egget-
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 12 Sep 2016 19:05

Re: Een middagje Brussel

Dat klinkt leuk Fjell! Ga het thuis even opzoeken en onthouden!
Let's discover the world together.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7550

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 12 Sep 2016 20:33

Re: Een middagje Brussel

Toen wij een jaartje geleden in Brussel waren hebben we bij een heel grappig tentje Fish and Chips gegeten. Dat was ook het enige wat ze hadden, maar wel in verschillende varianten. Ik weet alleen niet meer hoe het heette of waar het precies zat helaas...
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 14 Sep 2016 09:21

Re: Een middagje Brussel

Uiteindelijk is het een middagje Gent geworden. We hadden uiteindelijk geen zin om met die hitte de grote stad Brussel in te gaan en zijn lekker een stukje met het open dak via B-wegen naar Gent gereden. Daar heerlijk in de schaduw een aantal uurtjes op een terras op een pleintje gezeten en uiteindelijk heerlijk gegeten aan het water. Het was echt genieten!
Let's discover the world together.

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers