Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Fietsen met bijna 5 jaar

<<

saskias

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 483

Geregistreerd: 12 Jul 2016 22:21

Bericht 11 Sep 2016 16:18

Fietsen met bijna 5 jaar

We zijn net een stuk wezen fietsen.

Onze jongste dochter van bijna 5 jaar ging op haar fietsje. Wauw! Ze heeft 40 minuten gefietst zonder te zegen dat ze moe is en nadat we waren afgestapt 'ik verder mama' Wauw! :yes:

Natuurlijk haar rechtuit rijden, vooruit kijken of gevaren in zien is nog niet 100 % maar toch...

Het waren juist haar oudere zussen die klaagde moe te zijn

We hadden al rekening gehouden dat ze het niet zo lang zal volhouden zo had ik nog het kinderstoeltje achterop en mijn man een karretje achter de fiets om haar fietsje erop te zetten.

Wat zijn jullie ervaringen..
<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:09

Bericht 11 Sep 2016 22:15

Re: Fietsen met bijna 5 jaar

Zelfde, zoon klaagt nooit met fietsen.
M:21072011
J :08012014
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 12 Sep 2016 11:10

Re: Fietsen met bijna 5 jaar

Happydobby schreef:Zelfde, zoon klaagt nooit met fietsen.


+1
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 12 Sep 2016 18:53

Re: Fietsen met bijna 5 jaar

Mijn zoon zegt ook nooit dat hij moe is en kan ook kilometers fietsen.
<<

Heksenketel

Kwebbel

Berichten: 277

Geregistreerd: 13 Sep 2016 21:43

Bericht 13 Sep 2016 21:50

Re: Fietsen met bijna 5 jaar

Hier ook zeer goede fietsers, al vanaf het begin dat ze goed konden fietsen gewoon zelf op de fiets naar school bijv. Goed de verkeersregels aanleren en hier ook nooit gemopper of geklaag.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers