Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Paralympische spelen

<<

Anoniem193

Bericht 12 Sep 2016 09:15

Paralympische spelen

Wie van jullie volgt het? Voor zover dat lukt met die paar minuten zendtijd die eraan besteedt wordt?

Nederland staat nu op dag 5 op plek 8 qua medailles.
5x goud, 8x zilver en 11x brons.
Er zijn er nog meer te verwachten!
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2524

Geregistreerd: 02 Jan 2016 15:21

Bericht 12 Sep 2016 15:28

Re: Paralympische spelen

Ik heb het nog niet kunnen volgen, nog niet aan toegekomen. Maar vindt het wel vanuit mijn vakgebied heel interessant vooral om de technische dingen er omheen te zien, zoals in de docu van Marlou van Rhijn, dat je ziet dat ze opzoek waren naar de perfecte blades.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 12 Sep 2016 15:38

Re: Paralympische spelen

Geert, Jetze en Joleen gevolgd! Super gedaan met zilver, goud en zesde.

De rest kijk ik van wat studio sport uit zend.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron