Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


ontzwangeren?

<<

foreverlove

Kwebbel

Berichten: 371

Geregistreerd: 25 Sep 2013 14:10

Bericht 16 Apr 2016 06:55

ontzwangeren?

Hebben jullie hier echt last van?
Ik ben nu vijf en een halve maand geleden bevallen en ik merk dat ik het zooo ontzettend heet heb elke keer, niet normaal gewoon. En terwijl ik het voor mijn zwangerschap juist andersom had...
Als ik op mijn werk aan het masseren ben ofzo dan voel ik gewoon letterlijk het zweet over me rug lopen.
En snachts lig ik gewoon zonder dekbed omdat ik de moord stik anders.
Verder valt me haar als een malle uit en heb ik best veel pukkels :thumbdown:

Duss waar hebben jullie last van?
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 16 Apr 2016 07:20

Re: ontzwangeren?

Wat vervelend dat je er zoveel last van hebt!

Zelf had ik alleen last van heel veel haar uitval.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

foreverlove

Kwebbel

Berichten: 371

Geregistreerd: 25 Sep 2013 14:10

Bericht 16 Apr 2016 07:29

Re: ontzwangeren?

ach ja ik mag ook niet klagen hoor! Ik heb een top zwangerschap gehad met helemaal geen klachten.
sterker nog ik vond het zwanger zijn geweldig, maar had alleen nooit nagedacht aan hoe het met je lijf zou zijn als die baby er uiteindelijk uit is........
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6123

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 16 Apr 2016 07:37

Re: ontzwangeren?

Hier ook veel transpireren en inderdaad vreselijke haaruitval. Verder kan ik me minder goed concentreren en ben ik vergeetachtig.

Ik mag ook niet klagen, prima zwangerschap gehad en aan mijn lijf zie je niks meer.
<<

Patsy

Bericht 16 Apr 2016 07:55

Re: ontzwangeren?

Ik had er ook veel last van gehad. Haaruitval stopte hier toen zoon een maand of 7 was (bij de oudste ook, maar toen was ik opnieuw zwanger), zweten al eerder.

Daarbij was mijn weerstand echt ruk, maar dat bleek aan mijn schildklier te liggen. Die was ontregeld, ook door de zwangerschap(pen).
<<

Anoniem205

Bericht 16 Apr 2016 08:07

Re: ontzwangeren?

Bij mij heeft het ontzwangeren een maand of 9 a 10 geduurd helaas
<<

Anoniem291

Bericht 16 Apr 2016 10:39

Re: ontzwangeren?

Dat zweten had ik in het begin s nachts maar nu niet meer. Sinds een week of 2 wel super haaruitval :palm: gelukkig heb ik veel haar, zou bijna bang zijn dat er niks over bleef.
<<

Anoniem199

Bericht 16 Apr 2016 11:17

Re: ontzwangeren?

Ik had erg veel last van haaruitval, was enorm vergeetachtig en kon me niet concentreren. Dat was na ongeveer 7 maanden beter, maar ben nog wel tot een jaar erg moe geweest. Vorige week had ik eindelijk het gevoel 'er' weer te zijn. Minder moe en kan me daardoor ook weer beter concentreren.
<<

anoniem203

Bericht 16 Apr 2016 12:04

Re: ontzwangeren?

Bij mij heeft het bij beide kinderen 1,5 jaar geduurd voordat ik weer de oude was. Haaruitval, overmatig zweten, vergeetachtig, erg moe en ik was gewoon niet mezelf.
<<

Anoniem315

Bericht 16 Apr 2016 12:27

Re: ontzwangeren?

Ik heb eigenlijk nergens last van gehad, behalve van m'n geheugen. Wat een zeef was dat zeg! Heeft een maand of 9 geduurd voor dat weer normaal werkte.
<<

Anoniem155

Bericht 16 Apr 2016 13:42

Re: ontzwangeren?

Ik voel me nu pas weer een beetje normaal worden, een jaar na mijn bevalling. Ik voelde me zo wazig het hele jaar, mijn geheugen was zo slecht, net als mijn concentratievermogen. Ook mijn vermogen om helder te denken en te formuleren vond ik erg achteruit gegaan. Dan was ik in gesprek met iemand en kwam het juiste woord maar niet in me op. Daardoor voelde ik me best dom, af en toe.

Pas nu, na een jaar na dato, begint het allemaal beter te worden en voel ik me meer mezelf worden. Ik ben zo opgelucht dat het allemaal weer terugkomt!
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6123

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 16 Apr 2016 13:51

Re: ontzwangeren?

Jeetje maud. Wat heftig na een jaar pas. Eet je wel gezond? Wel goed blijven bewegen hè. Is yoga niks voor jou?
<<

Anoniem155

Bericht 16 Apr 2016 13:53

Re: ontzwangeren?

Haha, grappig zeg
<<

Anoniem315

Bericht 16 Apr 2016 14:09

Re: ontzwangeren?

Wauw, dat is bijzonder. In mijn omgeving heeft niemand er zo lang last van.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6123

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 16 Apr 2016 14:10

Re: ontzwangeren?

Exogenesis schreef:Wauw, dat is bijzonder. In mijn omgeving heeft niemand er zo lang last van.

Nou, inderdaad. Zorgelijk.
<<

Anoniem155

Bericht 16 Apr 2016 14:12

Re: ontzwangeren?

:suspect:
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6815

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 09 Aug 2016 10:33

Re: ontzwangeren?

Bah hier begint het nu ook. Ik zweet 's nachts ontzettend of ik heb het ijskoud.
Ook heb ik de borstel iedere keer lekker vol met haren zitten :face:
2016
<<

Anoniem321

Bericht 09 Aug 2016 15:56

Re: ontzwangeren?

mijn bevalling is nu 8.5 maand geleden en ik heb nog steeds zweetaanvallen, zowel overdag als 's nachts. Het maakt de kledingkeuze voor op kantoor vrij lastig. Of eigenlijk in het algemeen. Moet ik nou wel of geen jasje aan, wel of geen open schoentjes aan etc.
Ik heb ook last gehad van haaruitval, maar gelukkig niet heel extreem.
Sinds een maandje lukt het eindelijk met afvallen, hoera! Daarvoor lukte het niet. Dus nu kan ik eindelijk weer op weg naar mijn oorspronkelijke gewicht van voor de zwangerschap.
Verder heb ik niet echt veel klachten (gehad).
<<

Anoniem281

Bericht 09 Aug 2016 19:26

Re: ontzwangeren?

Ook hier haaruitval, maar (nog?) niet extreem. Denk ik.. Heb iig geen kale plekken of zo! Verder ben ik warriger dan eerst, verhaspel veel woorden of kom er gewoon helemaal niet op, maar wat ik 't meest opvallend vind; de vermoeidheid.. Mèn wat ben ik snel moe, zeg, echt raar. Normaal gesproken werkte ik makkelijk 10 uur op een dag, maar nu ben ik echt bekaf na een werkdag van amper 6 uur.

Tegelijkertijd geeft 't energie, dat wel, maar ik herken die vermoeidheid niet echt!
<<

Anoniem177

Bericht 10 Aug 2016 01:40

Re: ontzwangeren?

Ik ktojg ook last van haar uitval. Al vind ik dat niet zo erg. Ben ook aldoor heel erg moe en daardoor snel geirriteerd.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6815

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 10 Aug 2016 01:45

Re: ontzwangeren?

Bazinga schreef:Ook hier haaruitval, maar (nog?) niet extreem. Denk ik.. Heb iig geen kale plekken of zo! Verder ben ik warriger dan eerst, verhaspel veel woorden of kom er gewoon helemaal niet op, maar wat ik 't meest opvallend vind; de vermoeidheid.. Mèn wat ben ik snel moe, zeg, echt raar. Normaal gesproken werkte ik makkelijk 10 uur op een dag, maar nu ben ik echt bekaf na een werkdag van amper 6 uur.

Tegelijkertijd geeft 't energie, dat wel, maar ik herken die vermoeidheid niet echt!


Meh ik moet bijna weer werken en werk 9 uur per dag. Ben benieuwd hoor.. moet er nog uit iedere nacht :face:
Ben al bekaf zonder werk haha
2016
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6815

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 12 Sep 2016 13:11

Re: ontzwangeren?

We zijn weer een maand verder maar mennnn wat heb ik nog veel haaruitval. En ik zweet zo 's nachts.'
Ook slaapt onze hummel eindelijk door..maar merkt mijn lichaam nu pas hoeveel slaap het eindelijk nodig heeft. Ben zooo moe.

Hoe is het met de rest?
2016

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers