Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Advies gevraagd. ( badpak afvallen)

<<

Anoniem204

Bericht 10 Sep 2016 20:29

Advies gevraagd. ( badpak afvallen)

.
Laatst gewijzigd door Anoniem204 op 15 Sep 2016 22:02, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 10 Sep 2016 20:33

Re: Advies gevraagd. ( badpak afvallen)

Tja lastige keuze, maar wat is het alternatief? Zonder badkleding op vakantie? Ik weet niet waar jullie heen gaan? En ik kan ook niet in jullie portemonnee kijken.
Ik zou als ik het kan missen en ik me er gewoon echt prettig in voel het misschien wel doen, maar ik zou wel eerst naar een goedkoper alternatief zoeken.
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 13:09

Bericht 10 Sep 2016 21:33

Re: Advies gevraagd. ( badpak afvallen)

Tja, dat is een vrij duidelijke afweging die je maakt lijkt me?

1) een goedkoper alternatief omdat je er waarschijnlijk/hopelijk maar 1 vakantie mee gaat doen en jammer van dit badpak maar volgende zomer ben je een stuk slanker en dan koop je dan een mooi badpak dat je OOK nog beter staat omdat je dan lekkerder in je vel zit
2) toch nu dit dure badpak kopen wat je waarschijnlijk maar 1 vakantie draagt en waarvan je weet dat het eigenlijk zonde is - zou ik alleen doen als je het 1) je prima kunt veroorloven of 2) je anders je echt rot voelt in een minder mooie bikini en niet naar het zwembad durft

Ik was ook weer net teveel aangekomen voor mijn bikini en heb gewoon bij de hema een hartstikke goedkope niet supermooie stippel bikini gekocht paar weken terug. Geloof een tientje ofzo. Helemaal prima voor nu de vakantie even overbruggen want die kilo's moeten er gewoon weer even af komende maanden. Dat was mijn keuze. Ik vind 90 euro wel echt heel duur. Dat was mijn sportbadpak niet eens.
<<

Anoniem184

Bericht 10 Sep 2016 22:01

Re: Advies gevraagd. ( badpak afvallen)

En anders ga je na je vakantie eens in de week baantjes trekken, draag je hem ook vaker :)
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 11 Sep 2016 09:42

Re: Advies gevraagd. ( badpak afvallen)

Inderdaad, je kunt hem na je vakantie ook gewoon vaker aan doen. :wink:
Ik weet niet, ik vind het een hoop geld voor een badpak. Ik persoonlijk zou dat er sowieso niet voor overhebben. Anderzijds, als jij dat wel hebt, het kunt missen en je vindt hem mooi, waarom niet?
En dit klinkt misschien heel lullig, maar je wilt gaan afvallen, maar het is natuurlijk niet gezegd dat dat ook lukt. En hoe snel dat dan gaat. Je kunt dan alle aankopen wel gaan uitstellen tot je ooit afgevallen bent, maar als dat niet lukt zit je voor niets te wachten. Klinkt niet zo aardig, maar dit zou ik ook zeggen als iemand alvast iets in een kleinere maat koopt voor na het afvallen (al is dat wel een iets andere situatie natuurlijk).

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron