Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Leuke uitspraken-topic! #1

<<

Anoniem176

Bericht 01 Sep 2016 08:14

Re: Leuke uitspraken-topic!

Haha Gijs en Spencer! Echt jongens inderdaad :laughcry:

Haha Elliot, wijsneusje!

Jezzie, dat zou wel erg luxe zijn :razz:

L. vroeg van de week aan papa of hij later ook "tiet haar" krijgt :laughcry:
Hoe hij bij het woord tiet komt, vraag ik me dan wel weer af haha. Wij noemen het altijd tepels ( bij mannen) en borsten.

D. zegt de laatste tijd wel eens: " Ook als ik boos op jou ben , dan hou ik nog steeds heel veel van jou en dan ben jij nog steeds mijn beste vriendin van het land". :love:
<<

Mickey

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1533

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:20

Bericht 01 Sep 2016 08:19

Re: Leuke uitspraken-topic!

Ah DeLu, das wel lief!! Ik wilde F gisteravond niet voorlezen, omdat hij zo aan't klieren was: "stomme mama! Nou ben je nooit meer mijn beste vriend! :cry: "

Verder is F duidelijk de grote broer. Als L iets doet wat hem niet bevalt, neem hij hem mee naar de hoek en zegt dan: "F boos! Blijf jij hier maar even staan!".

Hij is sowieso erg bijdehand de laatste tijd, maar ik kan het nu natuurlijk niet opschrijven.. Oh ja, wel nog eentje zoals Gijs en Spencer: hij had z'n teen gestoten en er kwam een beetje bloed bij kijken. Vroeg m'n vriend voor de grap: "Oh jee,bloed je nu dood?", omdat F al zeer dramatisch begon te brullen: "jaaaaaaa :cry: :cry: ". Dag later: "Mama, als mijn teen weer gaat bloeden en ik weer dood ga, doe jij dan een pleister plakken?"
07.12.2011
11.12.2014
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11404

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 01 Sep 2016 08:28

Re: Leuke uitspraken-topic!

Ik was in gesprek met een meisje van 7/8 jaar over wedstrijden doen. Toen vroeg ze of ik vandaag mee zou gaan doen, ik zei van niet. Vervolgens noemde ze een andere wedstrijd, die doe ik ook niet mee. 'Doe je überhaupt nog een wedstrijd?' Klonk ze heel verontwaardigd...dus ik zei 'nee, want er zit een baby in mijn buik'.
Zag je haar echt van mijn gezicht naar mijn buik kijken en weer terug...'waar dan? Waar zit die baby dan?'

Haha!
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Pineco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2383

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:09

Bericht 01 Sep 2016 10:55

Re: Leuke uitspraken-topic!

Grappig Jip! Kinderen zijn zo heerlijk eerlijk altijd :-)

Ik liep van de week in een luchtig topje toen ik dacht dat er iemand aan de deur kwam. Bleek uiteindelijk de postbode dus ik hoefde niet open te doen. Toen zei de middelste: "Ook maar beter he mama, dat niemand je zo ziet" :lol:
Drie meiden maken ons geluk compleet! 04-01-2009 / 16-05-2012 / 19-02-2014
<<

Anoniem315

Bericht 04 Sep 2016 18:24

Re: Leuke uitspraken-topic!

N. (2 jr, 9 maanden) wil nog niet op het potje poepen, maar we zijn er wel mee bezig haar zo ver te krijgen. Vanavond kroop ze weer in een hoekje, een teken dat ze gaat poepen, dus wij beide: 'Kom, op het potje!'. Antwoord: 'Nee!' Ik: 'Je bent toch al een grote meid?' Antwoord: 'Nee! Ik ben klein...'

Hahah, Pineco, heerlijk bijdehand ><
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:32

Bericht 05 Sep 2016 07:10

Re: Leuke uitspraken-topic!

J. vroeg gister aan mijn man:

"Papa, wil je nu eindelijk die wc-bril eens een keertje omlaag doen na het plassen? Ik moet hem altijd omlaag doen als ik naar de wc wil"
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3165

Geregistreerd: 13 Apr 2014 10:04

Bericht 07 Sep 2016 21:09

Re: Leuke uitspraken-topic!

Als ik Luuk naar bed breng ga ik altijd even naast hem liggen en luisteren we samen 1 muziekje van zijn muziekdoosje.
Zegt hij 'Mama...?'
Ik 'Ja?'
'Ik zou jou echt NOOIT uit bed duwen'

Als dat geen liefde is!
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 07 Sep 2016 22:32

Re: Leuke uitspraken-topic!

Aah Gijs, gelukkig maar!
Ik mag nooit naast L in bed liggen 'want dan zit papa alleen in de kamer en je moet nog afwassen'.
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Anoniem236

Bericht 07 Sep 2016 22:43

Re: Leuke uitspraken-topic!

Haha Gijs, toch fijn om te weten dat je veilig naast hem kan liggen.

Aah jezzie wat lief dat ze aan papa denkt en de afwas haha
<<

Fiwen

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 24 Apr 2014 13:38

Bericht 07 Sep 2016 22:56

Re: Leuke uitspraken-topic!

Ik blijf dit een geweldig topic vinden. Heerlijk al die uitspraken.

Hier is sinds vorige week de baby (eindelijk) ingedaald maar het nadeel is dat ik nu echt waggel, zeker als ik moe ben. Zegt J ineens "ahhhh mama je loopt nu net als een pinguïn, maar dat is helemaal niet erg hoor want dat zijn mijn lievelingsdieren"
Grote meid: 25-08-2010
Kleine meid: 15-09-2016

http://www.juulsoof.nl
Instagram & Facebook: @juulensoof
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 08 Sep 2016 07:03

Re: Leuke uitspraken-topic!

Haha Fiwen, wat kunnen kinderen toch fijne complimenten geven! :D

Toen ik nog zwanger was zei L een keer 'welterusten walrus' :palm:
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 08 Sep 2016 22:55

Re: Leuke uitspraken-topic!

R vroeg na de bevalling waarom ik nog steeds een beetje een dikke buik had. Zit er nog een zusje in? Helaas pindakaas.

Vanavond was hij boos op me en liep met veel bombarie weg. Hij riep boos achterom "fackerdorie!". Ik kon echt m'n lachen bijna niet inhouden. Ik had hem net vanmiddag potverdorie leren zeggen maar das niet helemaal gelukt.
R. 2013
D. 2016
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17374

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 09 Sep 2016 16:05

Re: Leuke uitspraken-topic!

Hahahahahahaha Spencer
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 09 Sep 2016 20:09

Re: Leuke uitspraken-topic!

Mooie Spencer!

Tijdens het spaghetti eten, at mijn zoontje niet door en had mijn vriend een handje druiven gepakt.
Zoon wilde die ook wel, maar moest eerst van mijn vriend een hapje spaghetti eten. Zoon (die sinds twee dagen tot 2 kan tellen) zei:" Nee, twee!". Dus hij at twee hapjes voor hij een druif kreeg.

Ik zie de zakgeld onderhandelingen al voor me!
<<

Anoniem236

Bericht 09 Sep 2016 20:57

Re: Leuke uitspraken-topic!

Mijn zoontje zegt als iemNd zegt helaas; peanut butter.
<<

Pineco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2383

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:09

Bericht 09 Sep 2016 21:34

Re: Leuke uitspraken-topic!

De jongste (2,5 jaar) zegt sinds een paar dagen steeds "heb je het tegen mij?" als ik iets tegen mijn man zeg of andersom. Dat klinkt zo wijs en grappig :)

En de oudste vertelde vandaag dat haar godsdienstlerares nog op vakantie was. 'Ik denk dat ze naar Jezus is' :thumbup:

En een leuke uitspraak die ik op Facebook las. Een man vraagt zijn dochtertje hoe haar eerste schooldag was en of haar juf lief is en zij zegt: "Ja, maar ze is niet zo slim volgens mij" Hij: "Hoe kom je daarbij?" Zij: "Ze vraagt ons de hele tijd vanalles" :smile:
Drie meiden maken ons geluk compleet! 04-01-2009 / 16-05-2012 / 19-02-2014
<<

Novalee

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:28

Bericht 19 Sep 2016 11:36

Re: Leuke uitspraken-topic!

Mijn jongste is de laatste tijd flink op dreef. Zo vertelde ze pas vol overtuiging dat meisjes bij de mama in de buik groeien en jongens bij de papa. Bij een poging haar uit te leggen hoe het echt zit werd ze heel boos want nee, zij wist het echt wel goed.

De meiden kijken de laatste tijd veel filmpjes van K3 op Youtube zodat ze kunnen dansen. Ik zet dan zo'n playlist aan en dan krijg je clips van zowel de oude als de nieuwe bezetting. Dit was eerst wel even raar dat het toch allemaal K3 was, tot ze de verklaring wist. De originele K3 waren de mama's en de nieuwe zijn hun kindjes

De oudste moest haar beker leeg drinken, iets wat altijd een strijd is. Dus ik zei: "Kom op N., het gaat al heel goed. Je beker is al half leeg."
De jongste kijkt eens naar de beker en zegt dan heel verontwaardigd: "Nee hoor, hij is half vol!" Kleine optimist :love:
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 19 Sep 2016 21:11

Re: Leuke uitspraken-topic!

Mijn dochter van ruim 2,5 net:

Morgen moet ze even met mij mee naar de fysiotherapeut.
Ze was samen met papa aan het bespreken wat ze morgen ging doen.

Papa vroeg of ze naar de fysiotherapeut mee ging.
Ja met Mama naar de fiezepeut!
en meteen daarna nee, naar de schonepeut! Hij is niet vies!
Afbeelding
Afbeelding
<<

Laced

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 956

Geregistreerd: 27 Mei 2014 12:18

Bericht 29 Sep 2016 08:14

Re: Leuke uitspraken-topic!

Ik heb gisteren zo ontzettend moeten lachen om Levi. Een van de onderwijsassistenten sprak mij gisteren aan en vertelde dat zij een nogal leuk gesprekje had gehad met Levi.

Levi: Jij bent verliefd op mij hé juf?
Juf: Nou Levi, ik vind jou wel erg lief, maar ik ben niet verliefd op je.
Levi: Jawel hoor, ik weet het zeker, jij bent verliefd op mij.
Juf: Nee Levi, ik ben niet verliefd op jou maar op mijn man.
Levi: Haa, ik weet het al! Je bent verliefd op mij, maar je durf het niet te zeggen!
Liefde voor het leven; 27-08-2011 & 22-10-2015
<<

Anoniem239

Bericht 29 Sep 2016 09:00

Re: Leuke uitspraken-topic!

Ahw Laced! Kleine charmeur is het toch ook!
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 10:40

Bericht 29 Sep 2016 13:25

Re: Leuke uitspraken-topic!

Hahaha Laced!
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 22:40

Bericht 29 Sep 2016 13:31

Re: Leuke uitspraken-topic!

Mijn dochter maakt veel tekeningen voor iedereen. Oma zei dat dat kunst is.
Mijn oudste van 2,5 geeft nu iedereen die bij ons binnenkomt een tekening en zegt dan: dit is kut!
Ipv kunst....

verder als de jongste s ochtends en s avonds naar bed gaat zegt ze Zooooo lekker rustig. Eindelijk.
04-2014
10-2015
<<

Anoniem205

Bericht 29 Sep 2016 22:50

Re: Leuke uitspraken-topic!

Haha Laced, geweldig!
Milou, oeps! Mensen kunnen daar wel om lachen denk ik?

S. was van de week ook op dreef. Vriend had de strijkplank in de woonkamer laten staan. S. zag dat ding voor het eerst en riep 'oooooh sjiesjuig sjiesjuig! Brrrrrm' (vliegtuig)

Je kon me opvegen
<<

ChiQ

Bericht 30 Sep 2016 08:05

Re: Leuke uitspraken-topic!

Julian doet een paar mooie uitspraken:

Bij de McDonalds - 'Mag ik..... een happymeal, met Piknuggets' :palm:

We gaan naar het tuincentrum nemen een cactus mee, later zien we bij de bloemist ook een cactus dus ik zeg tegen Julian, kom Juul we gaan eerst boodschappen doen, anders moet mama met nog een cactus slepen. Zegt hij keihard: 'Mamaaa ga je de cactus stélen, je mag de cactus niet stélen!!' *fuck Dora*

Oops.

En deze vind ik zelf niet leuk maar het is gewoon een constatering van een 3 jarige:
'Mama, moet je mijn appelsap nog betalen?'
'Nee heeft mama al gedaan!'
'Bij wie dan?'
Dus ik wijs naar de kassa mevrouw.. zegt hij: 'bedoel je die dikke??'
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 30 Sep 2016 08:10

Re: Leuke uitspraken-topic!

Hahaha ChiQ!
L2014 & H2017
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Verde