Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe was je weekend?

<<

Anoniem193

Bericht 05 Sep 2016 11:42

Hoe was je weekend?

Die van mij was tof.
Zaterdag de strongsisterrun gelopen. Een erg leuke ervaring! Volgend jaar ga ik alleen niet weer met een groep, maar gewoon met 2. Nu moesten we te vaak wachten ivm ander loop tempo, niet snel door/hindernissen kunnen komen etc.
Onderweg kwam ik Kwak nog tegen. Ze liep maar te klagen dat ze zondag weer moest werken :P En toen ik zei dat ik crossfit wedstrijden had zei ze, hee dan ben jij zeker .... (echte naam). :cheering: Hebben een stukje samen gerend. Was leuk!

Zondag meegedaan aan wedstrijden van Crossfit. Kanonne dat was zwaar. Mijn schouders en armen hebben het flink te verduren gehad. Een aantal oefeningen kon ik niet, dat was balen, maar heb ze gelijk op mijn doelenbord bijgeschreven :)
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9475

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 05 Sep 2016 12:21

Re: Hoe was je weekend?

Zaterdagochtend eerst lekker gelummeld, daarna naar het voetbalveld geweest om m'n vriend aan te moedigen.
's Avonds hadden we een bruiloft wat erg gezellig was.

Zondag hadden we een bankhangdag, gezien we allebei een kater hadden.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11585

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 05 Sep 2016 12:23

Re: Hoe was je weekend?

Vind het zo gaaf om te zien hoe je zo'n enorme omslag hebt weten te maken!

Hier was mijn weekend meh. Zaterdag overdag een wedstrijd gekeken wat wel leuk was maar het spel ontzettend slecht. 's Avonds bleef J maar jengelen en doen en was echt niet gezellig. Dus 's avonds nog dikke ruzie met mijn moeder omdat ze vond dat ik te weinig had gedaan. Ze dacht dat ik J als excuus gebruikt had om maar niets te doen want normaal huilt hij nooit. Wel excuses voor gehad toen gisterochtend bleek dat hij volledig onder de bultjes en vlekken zat en daarom dus zo jengelig was. Gister dus alsnog het hele huis opgeruimd ed. Dus eigenlijk geen klap gedaan het weekend.
2015 💙
<<

Anoniem221

Bericht 05 Sep 2016 14:03

Re: Hoe was je weekend?

Heel erg saai!

Vriend en ik zijn altijd samen en omdat het met zijn gezondheid steeds beter gaat, in hoeverre het dan beter kan worden, doen we steeds meer dingen buiten de deur. Dat houdt in dat we alle leuke dingen vaak doen en dat het klauwen met geld kost. We hebben nu besloten dat we 'in crisis' gaan, zodat we ook dromen kunnen najagen en dan hoort het erbij dat je saai een weekend niets doet. Blegh, laat mij maar weer aan het werk gaan. Dan weet ik zeker dat we leukere weekenden hebben dan nu.
<<

Anoniem202

Bericht 05 Sep 2016 15:24

Re: Hoe was je weekend?

Ik heb een geweldig weekend gehad! Vrijdagavond onverwacht een soort kroegentocht gedaan, zaterdag lichtelijk brak wakker geworden en daarna naar een festival geweest. Ik had daar niet veel verwachtingen van maar heb een superleuke dag gehad, veel leuke nieuwe mensen leren kennen. En gisteren een on geplande date die ook heel fijn was!
<<

Anoniem222

Bericht 05 Sep 2016 16:37

Re: Hoe was je weekend?

Dat klinkt super leuk Phoebe!
Fedora, wat heeft jouw vriend voor ziekte? Saaie weekenden zijn inderdaad wel ergens goed voor haha.
Wat een actief weekend, Alibi! Goed hoor.
Vervelend Minx dat J ziekig is. Wel fijn dat je moeder haar excuus nog aanbood.

Mijn weekend was super leuk. Ik heb samen met 3 collega's een zeilweekend georganiseerd voor de Young vereniging van mijn werkgever. We waren met 70 man zeilen in Friesland. Heel leuk gehad!
<<

Anoniem192

Bericht 05 Sep 2016 16:54

Re: Hoe was je weekend?

Ik heb zaterdag gewerkt, en in de avond was ik alleen, even lekker geslapen op de bank, tv gekeken, en lang liggen lezen, gewoon even niks. Zondag heb ik de hele ochtend geslapen, was erg moe van een fulltime week werken, ik werk er normaal 24, dus dit was even teveel. En daarna rondje stad, lekker pizza besteld & begonnen aan seizoen 2 van Narcos!
<<

Anoniem221

Bericht 05 Sep 2016 16:57

Re: Hoe was je weekend?

***
Laatst gewijzigd door Anoniem221 op 05 Sep 2016 21:23, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7550

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 05 Sep 2016 18:04

Re: Hoe was je weekend?

Dat klinkt heftig Fedora!

Ik heb een heerlijk weekend gehad. Vrijdagochtend heb ik lekker uitgerust en geluierd, en de boodschappen gedaan. 's Middags huishouden en ik heb de halve middag in de keuken gestaan om allemaal lekkers klaar te maken, om daarna te gaan barbecueen met mijn man.
Zaterdag een wandeling van 18 km gelopen, en 's avonds met vrienden op een terrasje gezeten.
Zondagochtend lekker in bed tv gekeken, daarna naar mijn ouders voor de verjaardag van mijn moeder, en we zijn ook blijven eten.
<<

Anoniem222

Bericht 05 Sep 2016 19:20

Re: Hoe was je weekend?

Oh jeetje Fedora! Dat is heftig.
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 05 Sep 2016 19:23

Re: Hoe was je weekend?

Heftig Fedora. Maar je kunt toch ook leuke weekendjes hebben zonder dat het (veel) geld kost?

Vrijdags was ik nog op vakantie en ben ik 's avonds laat thuis gekomen.
Zaterdag een beetje in huis gerommeld, boodschappen gedaan. Daarna naar mijn ouders gegaan, waar ik ook bleef slapen en 's avonds een Sarahfeestje van mijn tante.
Zondag naar mijn oma geweest en 's avonds serie gekeken bij mijn ex.

Lekker weekendje gehad!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 05 Sep 2016 19:25

Re: Hoe was je weekend?

Mijn weekend was leuk en vermoeiend! Vrijdag had ik na het werk teamuitje: bowlen en eten. Daarna ging ik met m'n vriend en twee vriendinnen en hun vriendjes naar een 90's en 00's party. Best veel gedronken, m'n vriend nog meer en zaterdag waren we BRAK! Hele dag in bed en op de bank gelegen haha. Gelukkig had ik dit al verwacht en had ik al pizza's in de vriezer liggen, dus we hoefden de deur niet uit. Gisteren zijn we naar wat meubelzaken en IKEA geweest, weer wat leuke spulletjes voor in huis gescoord. 's Avonds lekker op de bank voor de tv gehangen.
❤ 7 juni 2018
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6231

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 05 Sep 2016 19:33

Re: Hoe was je weekend?

Mijn weekend was druk. Vrijdagavond eerste zwembadavond van het seizoen. Zaterdag eerst in de tuin gewerkt, vervolgens gefotografeerd bij karrenoptocht en spelletjesmiddag (en daarna foto's selecteren), 's avonds kort bij het feest geweest. Zondag toch met vriend meegeweest naar fotografiebeurs op de Hoge Veluwe (1 u 45 min enkele reis) en 3 workshops gevolgd.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Anoniem221

Bericht 05 Sep 2016 21:23

Re: Hoe was je weekend?

Het hoeft ook niets te kosten, maar bij ons is het er echt ingeslopen. Even dat leuke t-shirtje, even dat uitgebreid diner. En dat terwijl we bol staan van de dromen. Dus we doen even een stap terug. :)
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 05 Sep 2016 21:26

Re: Hoe was je weekend?

Maar jouw quote slaat dan toch nergens op?
Fedora schreef:en dan hoort het erbij dat je saai een weekend niets doet. Blegh.

Want je kiest er zelf voor om dan niks te doen en dus een saai weekend te hebben
<<

Anoniem221

Bericht 05 Sep 2016 21:35

Re: Hoe was je weekend?

Ik geef aan dat onze weekenden bol staan van het geld uitgeven en dat we dit weekend geen geld uit hebben gegeven, omdat we niets hebben gedaan.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43731

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 05 Sep 2016 21:42

Re: Hoe was je weekend?

Wij hebben ook een weekend niks gedaan en het was heerlijk! Dat komt zo weinig voor. We hebben zaterdag een aantal uur besteed aan de rommelkamer leeghalen, zodat we er op den duur de babykamer van kunnen maken. Hele auto vol naar de milieustraat gebracht. Voelde heel erg satisfying!

S avonds lekker zelf pizzaatjes gebakken en tv gekeken. Zondag was m'n man even weg met z'n vader en heb ik eindelijk voor t eerst in maanden even zelf m'n eigen series gekeken onder een dekentje op de bank. Heerlijk. En het leegruimen van de kamer was toch vermoeider voor me dan ik dacht dus die rust kon ik wel even gebruiken. 's avonds hebben we weer pizzaatjes gemaakt (we hadden toch nog zoveel deeg en ingrediënten over) en we hebben heel kneuterig Monopoly gespeeld. Ik vond het heerlijk.
Let's discover the world together.
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2526

Geregistreerd: 02 Jan 2016 16:21

Bericht 05 Sep 2016 23:06

Re: Hoe was je weekend?

Fedora schreef:Ik geef aan dat onze weekenden bol staan van het geld uitgeven en dat we dit weekend geen geld uit hebben gegeven, omdat we niets hebben gedaan.


Maar geen geld uitgeven betekend toch niet dat je niks kan doen en het dus maar saai moet zijn? Dat zeg je in je eerste posr. Maar je kan wandelen, fietsen, geocachen, filmpje kijken, naar gratis museum, naar het bos etc?
<<

Anoniem193

Bericht 06 Sep 2016 11:56

Re: Hoe was je weekend?

@Burn: Heerlijk weekend!

@Minx: Balen dat J niet lekker was. Hoe gaat het nu?

@Phoebe: en komt er ook een vervolg date?

@Harrison: Wat leuk dat het zo'n succes was!

@Katie: Goed uitrusten is ook belangrijk ;)

@Mizz: Klinkt ook als een prettig weekend.

@Winegum: Begrijp ik dat je vrienden bent met je ex? Of zit het erin dat het weer wat wordt?

@Bliss: Oftewel, brak met voorbedachte rade :P
<<

Anoniem221

Bericht 06 Sep 2016 13:26

Re: Hoe was je weekend?

Sawadee, daar heb je gelijk in. Al werkt dat voor ons meestal niet. Maar misschien is het beter om te zeggen dat we niets hebben gedaan en het daardoor saai was. En dan laten we het woordje geld maar even weg. :)
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 06 Sep 2016 14:50

Re: Hoe was je weekend?

Wat leuk dat je Kwak tegen kwam Alibi!

Mijn weekend was heel erg rustig, ik was ook niet helemaal fit. Zaterdag de hele dag rustig aan gedaan en 's avonds met een paar vriendinnen van hier (Zonnetje, Elsa, Razz, Bloemetjesgordijn etc) sushi gaan eten. Zondag was ik echt niet fit en heb ik de hele dag op de bank gelegen met mijn dochtertje.
2012 & 2016
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 06 Sep 2016 15:37

Re: Hoe was je weekend?

Nee, denk niet dat het nog wat/weer gaat worden met mijn ex, Alibi. Zijn nog niet zo lang geleden uit elkaar gegaan maar hebben nog goed contact met elkaar.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers