Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat doe jij als je je verveelt?

<<

Anoniem184

Bericht 30 Aug 2016 21:11

Re: Wat doe jij als je je verveelt?

Dan word ik echt strontvervelend :redface:
<<

Sjaantje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 374

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:48

Bericht 30 Aug 2016 21:23

Re: Wat doe jij als je je verveelt?

Bazinga schreef:Soms ga ik ook maar uit verveling schoonmaken of zo. Vet stom. Verder ga ik recepten uitproberen, koekjes bakken (en eten) forummen maar 't liefst ga ik Wikipedia'en. Gewoon iets opzoeken en dan allerlei linken uit die pagina aanklikken. Heb soms tig tabbladen openstaan en leer van alles, heel leuk!


Jahaaaaa, geweldig tijdverdrijf! I :heart: Wikipedia!
<<

Anoniem177

Bericht 30 Aug 2016 21:45

Re: Wat doe jij als je je verveelt?

aanvulling:
Google mapsen, streetviewen in bijvoorbeeld japan etc. Dan ben ik zo weer een uur zoet.
Domme programma's terug krijgen.
<<

Anoniem304

Bericht 30 Aug 2016 21:53

Re: Wat doe jij als je je verveelt?

bambina schreef:aanvulling:
Google mapsen, streetviewen in bijvoorbeeld japan etc. Dan ben ik zo weer een uur zoet.
Domme programma's terug krijgen.

Ohhh streetview in Japan. Awesome
<<

Anoniem177

Bericht 30 Aug 2016 22:03

Re: Wat doe jij als je je verveelt?

Afbeelding
prachtig!
Nouja zoals ik zei, ben alweer een uur verder :palm:

en door de nieuwe functie van Google maps kun je soms ook binnen kijken. Leuke cafeetjes etc.
<<

Meg

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1750

Geregistreerd: 20 Sep 2013 10:14

Bericht 31 Aug 2016 22:09

Re: Wat doe jij als je je verveelt?

Als mijn dochter slaapt ga ik vaak maar een beetje op mijn telefoon Candy Crushen.

Als ze wakker is en ik weet niets te doen, dan gaan we maar wandelen. En ik houd niet eens van wandelen, maar kan dan niets anders bedenken :')
🩷 jan '16
💙 nov '18

instagram.com/draag_handgemaakt
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:06

Bericht 01 Sep 2016 06:19

Re: Wat doe jij als je je verveelt?

Bazinga schreef:Soms ga ik ook maar uit verveling schoonmaken of zo. Vet stom. Verder ga ik recepten uitproberen, koekjes bakken (en eten) forummen maar 't liefst ga ik Wikipedia'en. Gewoon iets opzoeken en dan allerlei linken uit die pagina aanklikken. Heb soms tig tabbladen openstaan en leer van alles, heel leuk!


Dat laatste doe ik ook!
Verder: 100x de koelkast open en dicht doen, haken, koken, bakken, schoonmaken, iets opruimen of ID of TLC kijken.
Maar laatste tijd verveel ik mij niet vaak.
<<

Anoniem197

Bericht 05 Sep 2016 05:49

Re: Wat doe jij als je je verveelt?

Uitgebreid koken of bakken! Helaas nu niet omdat ik niet kan staan en tijdens de zwangerschap gewoon echt niet lekker kan koken. maar zodra ik ben bevallen, dan ga ik weer los in de keuken!
Daarnaast neem ik veel series op en vaak kijk ik veel afleveringen achter elkaar. Hoef je tenminste niet een week te wachten en alle reclame doorspoelen!
Voorheen deed ik ook vaak een cursus of workshop. Nu komt dat er amper meer van maar heb bv een workshop kindergrime gevolgd, haken, mindfulness en nog veel meer.
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron