Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Dat was schrikken!

<<

Anoniem280

Bericht 02 Sep 2016 23:51

Dat was schrikken!

Vanavond zou ik de kinderen douchen en mijn vriend zou het gras nog maaien, voordat er een bui kwam.
Nog geen kwartier later een dikke bui.
Had J nog geen 5 minuten in de douche toen het flits boem was en alles vloog uit!
Ik hoor mijn vriend roepen J moet uit de douche!
En hoor hem ineens met zijn vader naar boven rennen!
Ik zat helemaal te shaken, nog niet wetende wat er daadwerkelijk gebeurt was.
J die mij aan zat te kijken en begon te lachen, ikzelf kon wel janken! (Nu is het al een rare dag)

Daarna heb ik mijn schoonmoeder gebeld, om te vragen wat er gebeurt was, ze kon alleen maar zeggen dat zij vonken uit hun afzuigplaat zag komen :omg:

Na een kwartier kwamen mijn vriend en zijn pa weer tevoorschijn. Lampen deden het weer etc.
Mijn vriend vertelde dat wat hij zag gebeuren.
Hij stond in de keuken, deur naar hal stond open, en zag de meterkast open schieten en de stoppen waren eruit gesprongen! Alleen bij ons was de stroom eraf, bij schoonouders niets aan de hand.
Waarschijnlijk is de bliksem op onze loods geslagen en vandaar dat alles eruit vloog.

Gelukkig dat het zo afgelopen is, had ook anders kunnen zijn! Maar man wat ben ik geschrokken.
Daarna was de bui over en was er geen onweer meer.
Nu ik dit typ krijg ik overal weer kippenvel.

Iemand ook al eens zoiets mee gemaakt?
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3230

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 03 Sep 2016 00:04

Re: Dat was schrikken!

Schrikken zeg!
Die bui trok hier vanavond ook over. Ik schrok flink van de flits; de hele woonkamer was verlicht. Zoiets heftigs al jou heb ik nog niet mee gemaakt (gelukkig).
08/2018
05/2021
<<

Anoniem197

Bericht 03 Sep 2016 04:27

Re: Dat was schrikken!

Schrikken is nog zacht uitgedrukt volgens mij! Wat heftig.
Je moet niet teveel na gaan denken nu.
Hopelijk heb je een beetje kunnen slapen!
<<

Anoniem184

Bericht 03 Sep 2016 08:23

Re: Dat was schrikken!

Niet dat de stoppen eruit vlogen, maar in de tijd dat mijn ex nog metershoge antennes op het balkon had, is de bliksem ooit eens daarin geslagen. Mega fel licht, keiharde knal en ik had het raam naar het balkon nog open staan ook (en daar zat ik vlak naast). Dat was echt heel erg eng. En die knal, ik heb daarna een uur lang echt nog een dof gevoel in m'n oren gehad. Toevallig zat ik een dag later EditieNL te kijken en daar lieten ze toen altijd recente YouTube-filmpjes zien, bleek dat iemand in een flat even verderop die knal toevallig gefilmd had. Echt bizar. Gelukkig geen schade, dat vond ik ook nog minstens zo bizar.
https://youtu.be/0pXnE-rgW64

En een paar maanden terug is de bliksem in de school hier recht naast ons ingeslagen. Ook zo'n harde flits en klap. Dat was echt wel heel eng want mijn vriend was net de deur uit gegaan om naar z'n werk te gaan, die liep naar de bushalte. Gelukkig belde hij direct dat hij oké was.

Fijn dat bij jullie ook alles goed is gegaan! Ik kan me je schrik heel goed voorstellen!
<<

Anoniem280

Bericht 03 Sep 2016 08:24

Re: Dat was schrikken!

Wel goed geslapen hoor.

Ben sowieso al bang voor onweer, terwijl ik het een pracht natuur verschijnsel vind.
En wil het niet overdragen op mijn kinderen, maar gister was echt dood eng.

Gelukkig dat het goed agfelopen is, voor hetzelfde hadden wij misschien niets meer gehad.
(Woonboerderij met rietenkap onder de dakpannen)
<<

Anoniem280

Bericht 03 Sep 2016 18:29

Re: Dat was schrikken!

Het is bij de buurman op de koeienstal ingeslagen, kwam hij ons zopas vertellen.
<<

Anoniem192

Bericht 03 Sep 2016 20:02

Re: Dat was schrikken!

Eng zeg! Gelukkig is het voor jullie goed afgelopen allemaal, maar wat zullen jullie geschrokken zijn.
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 03 Sep 2016 20:26

Re: Dat was schrikken!

Wat heftig zeg! Gelukkig is het goed afgelopen maar wat zullen jullie geschrokken zijn.
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Chocolate Cookie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:12

Bericht 03 Sep 2016 20:38

Re: Dat was schrikken!

Dat is schrikken zeg! Lijkt me ook super eng. Gelukkig goed afgelopen.
<-- Met mijn avatar hoop ik stiekem dat iedereen trek krijgt :razz:

Blog.
<<

Anoniem280

Bericht 03 Sep 2016 20:52

Re: Dat was schrikken!

Die klap klonk als een explosie.

Buurman vroeg of wij ook schade hadden, gelukkig niet, bij hem dus wel.
Schoonpa zou nog naar de buurman toe, alleen was hij alweer op de trekker vertrokken.
<<

Pineco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2383

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:09

Bericht 04 Sep 2016 00:40

Re: Dat was schrikken!

Oh wat eng Caramba! Gelukkig dat het voor jullie goed is afgelopen.

Ik heb het nooit zo op onweer, maar wij wonen tegenover een kerk en ik hoop maar altijd dat de bliksem daar eerder inslaat dan hier.
Drie meiden maken ons geluk compleet! 04-01-2009 / 16-05-2012 / 19-02-2014
<<

saskias

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 483

Geregistreerd: 12 Jul 2016 22:21

Bericht 04 Sep 2016 20:08

Re: Dat was schrikken!

Dat was eng en heftig voor jullie Caramba, gelukkig hebben jullie niets en het is goed afgelopen.
<<

Anoniem189

Bericht 04 Sep 2016 20:25

Re: Dat was schrikken!

Jeetje, dat is inderdaad schrikken. Gelukkig is alles goed afgelopen.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers