Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat maakt jou gelukkig?

<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4383

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 04 Sep 2016 12:49

Wat maakt jou gelukkig?

De titel zegt het al, wat maakt jou gelukkig? Van een heerlijk kopje koffie tot de stralende lach van je kindje, alles mag hier genoemd worden :)

Kom maar op met al dat geluk op deze zondag zonder zon :sunny: :wink:
<<

Anoniem281

Bericht 04 Sep 2016 12:53

Re: Wat maakt jou gelukkig?

Mijn zoon, mijn bijnaman, goede muziek, geen eten weg hoeven te gooien omdat ik voor de verandering eens precies genoeg aardappelen heb geschild :nerd: Voor precies 50 euro tanken, (denken aan) kerst, lekker eten, goed gelukte, zelf gebakken koekjes.
<<

boeddha

Kletskop

Berichten: 609

Geregistreerd: 22 Apr 2015 12:14

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 04 Sep 2016 13:02

Re: Wat maakt jou gelukkig?

Een dag zonder pijn!
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5101

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 04 Sep 2016 19:44

Re: Wat maakt jou gelukkig?

Fijne, leuke momenten met mijn dochters en of vriend. Grappige opmerkingen uit het niets van mijn kinderen.
Leuke dingen doen met vriendinnen!
:heart: :heart: 2011

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers