Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Heftig dromen tijdens de zwangerschap

<<

Anoniem316

Bericht 30 Aug 2016 20:56

Heftig dromen tijdens de zwangerschap

Ik merk sinds ik zwanger ben, ik veel heftiger droom.
Vannacht was het zelfs zo dat ik volgens mij wakker werd van mijn eigen gehuil. Schrok er best van. Mijn man heeft het niet gemerkt (wat ik achteraf jammer vind, aangezien ik wel benieuwd was of ik ook nog heb gepraat of geschreeuwd).

Herkennen jullie dit? De dromen slaan trouwens nergens op, kan het niet herleiden naar dingen die overdag gebeurd zijn.
<<

Anoniem281

Bericht 30 Aug 2016 20:59

Re: Heftig dromen tijdens de zwangerschap

Ja, schijnt erbij te horen! Ik had ook bizarre en vooral levendige dromen, praatte heel veel in m'n slaap en had enge dromen over minibaby's die door m'n buik heen klauwde :')
<<

Anoniem316

Bericht 30 Aug 2016 21:02

Re: Heftig dromen tijdens de zwangerschap

Haha dat is bizar Bazinga. Ik droomde over dat mijn vader mij verlinkt had bij de politie, over dingen die vroeger waren gebeurd (terwijl ik serieus nooit wat heb gedaan). Iedereen wist er van, behalve ik en ik was toch zo ontzettend boos. Toen heb ik mijn vader verlinkt bij de politie, waardoor ik wist dat hij zonder werk kwam te zitten. Zo raar! Ik heb ook helemaal geen gezeur met mijn vader, integendeel.

Ik hoop toch niet dat dit elke nacht gaat plaats vinden. Dan plas ik liever 3x per nacht ;)
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:43

Bericht 30 Aug 2016 21:20

Re: Heftig dromen tijdens de zwangerschap

Jep, ik heb dit ook heel heftig. Niet eens zwangerschaps gerelateerde dromen maar van alles, vaak nachtmerries. Ik wordt dan ook heel erg in de emotie wakker. Ook veel praten in mijn slaap etc. Best vervelend want wakker worden door stoot adreline is niet tof.
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Pure*

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1937

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:18

Bericht 30 Aug 2016 21:36

Re: Heftig dromen tijdens de zwangerschap

Heel herkenbaar, hoewel ik altijd wel levendig droom ook buiten zwangerschap. Deze zwangerschap heb ik het tot nu toe vooral als ik overdag slaap, moet uit een mega coma ontwaken dan en heb ook vaak dat ik wakker word in een slaapverlamming (dan is je geest al wakker maar je lichaam nog niet). Dat is iets wat ik vaker heb,maar wat nu nog meer voorkomt.
Lastig is het, maar helaas weinig aan te doen.
Juli 2015
Maart 2017
<<

Anoniem331

Bericht 30 Aug 2016 21:45

Re: Heftig dromen tijdens de zwangerschap

Ik heb dat normaal al, en bij beide zwangerschappen nog erger. Ik kwam dan ook echt doodmoe uit bed.
<<

Lexi

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1691

Geregistreerd: 13 Jul 2015 09:12

Bericht 30 Aug 2016 21:58

Re: Heftig dromen tijdens de zwangerschap

Ik had hetzelfde als Popcorn. Ik heb ook altijd al hele levendige dromen en periodes dat ik daardoor heel moe wakker word en tijdens de zwangerschappen werd dit nog erger. Heel vermoeiend maar verder weinig tegen te doen volgens mij.
2010 2012
<<

Wasmand

Kletskop

Berichten: 528

Geregistreerd: 09 Okt 2013 21:19

Bericht 30 Aug 2016 22:19

Re: Heftig dromen tijdens de zwangerschap

Heel herkenbaar. Ik kon geen spannende films of series meer kijken daar ging ik echt van dromen.
<<

Mickey

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1533

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:20

Bericht 30 Aug 2016 22:30

Re: Heftig dromen tijdens de zwangerschap

Hier ook herkenbaar, vooral bij de tweede. Aan het begin van de zwangerschap heb ik een paar keer gedroomd dat m'n tanden spontaan afbrokkelden. Schijnbaar staat dat voor een nieuw begin, dus dat klopte wel :wink:
07.12.2011
11.12.2014
<<

Anoniem234

Bericht 30 Aug 2016 22:40

Re: Heftig dromen tijdens de zwangerschap

Ik droom ook regelmatig heel heftig. Schrik er dan soms ook echt van wakker alsof het echt is. Vaak zijn het hele gekke dingen die door elkaar lopen. Vind het helemaal niks!
<<

Anoniem304

Bericht 30 Aug 2016 22:43

Re: Heftig dromen tijdens de zwangerschap

Ik heb het regelmatig en ben niet zwanger. Hou m'n hart vast voor later. :(

Ik schreeuw m'n vriend ook wel eens wakker.
<<

Anoniem177

Bericht 30 Aug 2016 22:44

Re: Heftig dromen tijdens de zwangerschap

Heel erg herkenbaar! Ik had echt gruwelijke dromen. Werd dan helemaal bezweet wakker en moest dan echt even op adem komen.
Na de zwangerschap heb ik er ook heel erg last van gehad. Heb er heel lang last van gehad dat K. in het ziekenhuis lag. Nu hij thuis is gaat het beter.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8165

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 31 Aug 2016 07:01

Re: Heftig dromen tijdens de zwangerschap

Lexi schreef:Ik had hetzelfde als Popcorn. Ik heb ook altijd al hele levendige dromen en periodes dat ik daardoor heel moe wakker word en tijdens de zwangerschappen werd dit nog erger. Heel vermoeiend maar verder weinig tegen te doen volgens mij.


Dit heb ik ook. Ik moet me echt uit bed slepen smorgens!
30-04-2017
<<

Anoniem253

Bericht 31 Aug 2016 07:27

Re: Heftig dromen tijdens de zwangerschap

Ah wat naar! Ik heb ook al last van enge dromen. Van het weekend droomde ik dat ik met 22 weken moest bevallen en het kindje nog niet levensvatbaar was. Het leek allemaal zo echt :snik:
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43718

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 31 Aug 2016 08:00

Re: Heftig dromen tijdens de zwangerschap

Ik droom ook veel meer en heftiger sinds ik zwanger ben. Geen hele nare dromen maar wel intenser. Hoewel ik vannacht wel droomde dat ik achterna gezeten werd door een groep zombies in witte t shirts.
Let's discover the world together.
<<

Pineco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2383

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:09

Bericht 31 Aug 2016 11:56

Re: Heftig dromen tijdens de zwangerschap

Heel herkenbaar! En ik kon me de dromen 's ochtends ook nog altijd levendig herinneren.
Drie meiden maken ons geluk compleet! 04-01-2009 / 16-05-2012 / 19-02-2014
<<

Meg

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1753

Geregistreerd: 20 Sep 2013 11:14

Bericht 31 Aug 2016 23:14

Re: Heftig dromen tijdens de zwangerschap

Heel herkenbaar. Ik droomde vooral dat mijn man me zou verlaten of vreemd zou gaan. Die dromen waren zou echt dat ik 's morgen's echt even moest bijkomen voor ik aardig tegen hem kon gaan doen.
🩷 jan '16
💙 nov '18

instagram.com/draag_handgemaakt

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers