Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Melklucht schoolbeker RVS?

<<

Fearie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1428

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 31 Aug 2016 16:47

Melklucht schoolbeker RVS?

He dames

Hier is het schooljaar weer begonnen en daarmee ook het dagelijkse ergeren aan de stinkende melkbeker eind van de schooldag. Ik vond dat vroeger bij mezelf al zo walgelijk en nu ik het steeds bij m'n zoontje ruik, flashbacks !
Ik wil dus graag een melkbeker waar geen stinkende melklucht in blijft hangen. Ik lees op internet dat ik dan bij bekers moet zoeken die van rvs materiaal zijn gemaakt.
Iemand daar ervaringen mee?

Ik heb nu de volgende op het oog, een Sigg of een Klean kanteen. Beide aan de prijs, maar als ik daarmee die lucht niet meer hoef te ruiken ben ik blij.

https://www.bol.com/nl/p/sigg-drinkbeker-glow-dino-s-400-ml/9200000056504564/?suggestionType=browse

http://www.greenjump.nl/Product/Eten-en-Drinken/Drink-en-thermosbekers/Drinkbeker-waterfles-schoolbeker/Lekdichte-Schoolbeker-RVS-355-ml-Kid-Kanteen
Laatst gewijzigd door Fearie op 31 Aug 2016 21:00, in totaal 1 keer gewijzigd.
D. 16-8 en J. 27-11
<<

Anoniem176

Bericht 31 Aug 2016 16:50

Re: Melkbeker school

Misschien helpt het als hij de beker meteen omspoelt als die leeg is?
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1955

Geregistreerd: 19 Jan 2015 13:10

Bericht 31 Aug 2016 18:39

Re: Melkbeker school

Ik hoor goede verhalen over Klean Kanteen. Alleen geen idee hoe dat zit met melklucht eigenlijk. Ik heb ook gelijk flashbacks nu ik dit lees! Mijn dochter drinkt geen melk op school, dat krijgt ze thuis. Dus hier gelukkig nog geen stinkende beker. Maar ik lees gelijk even mee voor het geval dat ze volgend jaar of daarna melk mee wil naar school. In de kleuterklassen krijgen ze eten en drinken in de klas, maar daarna is het zoals overal zelf meenemen. Dus ik ben ook vast benieuwd naar succesverhalen. Sowieso vind ik drinkbekers snel stinken, bah!
<<

anoniem196

Bericht 31 Aug 2016 20:08

Re: Melkbeker school

Hier ook melk in de ochtend.

ik vind ook alle bekers stinken en het stinkt ook als je het gaat drinken met dit warme weer.

Zou je niet in de ochtend melk kunnen geven?
<<

Fearie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1428

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 31 Aug 2016 20:13

Re: Melkbeker school

D wil graag melk mee naar school en dat vind ik prima. Maar die lucht is zo verschrikkelijk. Vandaar mijn vraag
D. 16-8 en J. 27-11
<<

Fiwen

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 24 Apr 2014 13:38

Bericht 31 Aug 2016 21:21

Re: Melklucht schoolbeker RVS?

J en ik hebben beiden nu 1,5 jaar een thermo beker/fles van Clean Kanteen en hoewel die echt heel prijzig waren zou ik ze zo weer aanschaffen. J gebruikt hem alleen voor thee en water maar ik gebruik hem ook regelmatig voor koffie (met veel melk) of sapjes etc en zelfs toen ik een keer 3 dagen in een bloedhete auto had laten liggen met een bodempje koffie was het een kwestie van omspoelen en daarna in de vaatwasser. Daarna weer helemaal schoon en totaal geen geurtjes of nare smaak.
Omdat de dop aan de binnenkant ook van rvs is neemt het totaal geen geur of smaak op, wat je er ook in doet het smaakt gewoon zoals het zou moeten smaken en onder normale omstandigheden is omspoelen onder de kraan voldoende om het schoon te krijgen.

J heeft deze: http://www.greenjump.nl/Product/Eten-en ... -Insulated

Nee ik heb geen aandelen :P
Grote meid: 25-08-2010
Kleine meid: 15-09-2016

http://www.juulsoof.nl
Instagram & Facebook: @juulensoof

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Klaproos