Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weekplannen!

<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 30 Aug 2016 15:29

Weekplannen!

Ok, het is al dinsdag, maar ik vind het nog wel kunnen dit topic!
Wat zijn jullie plannen voor deze week?
<<

Anoniem192

Bericht 30 Aug 2016 15:37

Re: Weekplannen!

Maandag / gewerkt van 8 tot 17.30u
Dinsdag / gewerkt van 9 tot 14, nu op het balkon in de zon, vanavond komt de buurvrouw op de koffie.
Woensdag / vrij, naar fysio en huishouden
Donderdag / werken
Vrijdag / werken, misschien begrafenis
Zaterdag / werken
Zondag / vrij, dan stort ik in denk ik.
<<

Anoniem304

Bericht 30 Aug 2016 15:38

Re: Weekplannen!

Maandag: Werken, `s avonds wandelen met een vriendin
Dinsdag: Werken, afspraak met het bedrijf die onze kozijnen geleverd heeft, `s avonds naar de dieetcoach, auto van m`n vriend bij de garage brengen en wandelen met een vriendin
Woensdag: Werken, `s avonds auto van m`n vriend weer ophalen en misschien nog even wandelen
Donderdag: Werken, vloer ophalen, `s avonds yoga en sporten
Vrijdag: M`n schoonzus helpen met voorbereidingen voor hun 10 jarig huwelijksfeest, o.a. taarten bakken en hapjes maken
Zaterdag: `s ochtends nog meer voorbereiden en `s middags en `s avonds feest
Zondag: Series kijken en chillen. Misschien `s ochtends naar de sportschool
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15970

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 30 Aug 2016 15:44

Re: Weekplannen!

Ik ben aan het waken bij mijn moeder en zal de komende tijd niet veel anders doen. Ik heb zorgverlof per vandaag dus ik werk de komende tijd sowieso niet.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 30 Aug 2016 15:54

Re: Weekplannen!

Maandag: gewerkt tot 16.30 uur en 's avonds even met mijn man in de tuin gewerkt en daarna lekker naar bed gegaan
Dinsdag: werken tot 16.30 uur. Ik ga straks bij mijn moeder eten en daarna is de eerste repetitie van mijn orkest na de zomerstop. Ik ga dit seizoen maar één keer omdat we zaterdag een optreden hebben en daarna gaan oefenen voor een concert begin november. Aangezien ik eind oktober ben uitgerekend ga ik dat concert niet meespelen, dus sla ik de repetities ook over.
Woensdag: 's morgens een echo om te kijken hoe mijn placenta ligt, daarna thuiswerken en verder niets.
Donderdag: werken en 's avonds een voorlichtingsavond bij het ziekenhuis waar ik hoop te bevallen.
Vrijdag: hele dag vrij. Eerst ga ik lekker uitslapen en 's middags ga ik mijn neefje uit school halen, hij is deze week begonnen in groep 1. 's Middags ga ik met hem naar de speelgoedwinkel omdat hij een cadeautje voor zijn verjaardag mag uitkiezen. Verder nog geen plannen.
Zaterdag: Verjaardag van mijn neefje en 's avonds optreden van m'n orkest.
Zondag: Nog geen plannen, er zullen wel weer wat huishoudelijke klusjes gedaan moeten worden :laughcry:

♥♥
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11406

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 30 Aug 2016 16:19

Re: Weekplannen!

Maandag: gezwommen, niks gedaan, huishouden, sportschool, huishouden
Dinsdag tot 17:00 werken, verloskundige komt thuis, eten, fietsen
Woensdag tot 17:00 werken, zwemmen, eten, op de koffie verjaardag schoonmoeder
Donderdag: hardlopen, werken van 11:30-21:00
Vrijdag: werken tot 12:30, bij een kennis zakken babyspul ophalen, uitzoeken, misschien 10km hardloopwedstrijd
Zaterdag: uitslapen, fietsen, uitrusten, huishouden, zwemmen
Zondag: mee met wedstrijd vriend, bij moeder eten
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 30 Aug 2016 16:32

Re: Weekplannen!

Heftig Lady. Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd!

Ik zal ook even mijn plannen delen.
Maandag - ik heb de hele dag gewerkt, introductiedag voor de studenten, ik was pas 's avonds thuis en toen was ik kapot dus heb ik niets meer gedaan
Dinsdag - ik heb vanmorgen gewerkt, tweede deel van de introductie, vanmiddag ben ik lekker aan het relaxen, beetje tv kijken, vanavond misschien nog even hardlopen
Woensdag - ik moet sowieso werken, maar ik weet nog niet of ik thuis werk of ook echt naar mijn werk toe ga
Donderdag - werken, en opening van het schooljaar inclusief feest
Vrijdag - in elk geval boodschappen doen en het huishouden doen, verder nog geen plannen gemaakt
Zaterdag - nog geen plannen, misschien een wandeltocht lopen, maar we wachten even het weer af
Zondag - naar de verjaardag van mijn moeder
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 30 Aug 2016 17:35

Re: Weekplannen!

Gisteren: gewerkt en 's avonds informatieavond voor de ouders
Vandaag: gewerkt en m'n vriend komt zo hierheen
Morgen: werken, lunchen met m'n vader op het strand en begin vd avond krijg ik een makelaar op bezoek voor een waardebepaling (vind het megaspannend!!)
Donderdag: twee makelaars op bezoek en 's avonds borrelen met Sushi
Vrijdag: werken, teamuitje (bowlen en eten) en daarna naar een 90's en 00's party met m'n vriend en twee vriendinnen + aanhang
Zaterdag: CHILLEN!
Zondag: ook rustig aan, misschien nog even naar IKEA
❤ 7 juni 2018
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 30 Aug 2016 18:37

Re: Weekplannen!

Maandag hele dag gewerkt
dinsdag hele dag gewerkt
woensdag halve dag gewerkt in de middag naar de sportschool
donderdag werken en in de middag sporten
vrijdag werken
zaterdag schoonzusje is jarig daar moeten we in de middag heen
zondag vroeg in de ochtend al naar vijfhuizen om mijn moeder op te halen die daar 80 km loopt. eerst langs de bazaar in Beverwijk om kruiden te kopen. En misschien even vliegtuigen spotten
Afbeelding
<<

Anousch

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2283

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:04

Woonplaats: Vuren

Bericht 30 Aug 2016 19:05

Re: Weekplannen!

Gisteren van 7 tot 18 gewerkt, savonds baantjes gezwommen.
Vandaag van kwart voor 9 tot 20 werken
Morgen werken van 7 tot 18
Donderdag naar het ziekenhuis
Vrijdag werken van 8 tot 15:15 savonds waarschijnlijk baantjes zwemmen.
Zaterdag niks
Zondag fotos maken en pannenkoeken eten met schoonfamilie.
Daan 27-06-2018
Yinthe 20-05-2022

Zo dol gelukkig en compleet ♡
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4823

Geregistreerd: 22 Nov 2013 08:57

Bericht 31 Aug 2016 11:10

Re: Weekplannen!

Maandag: Een vriendin en haar dochtertje kwamen op visite. 's Middags lekker in de tuin gezeten. 's Avonds 7km hardgelopen.
Dinsdag: 's Morgens boodschappen gedaan, naar de markt, bieb en speelotheek geweest. Na het slaapje van T., ben ik met hem naar het strand gefietst.
Woensdag: 8.15u - 17.15u werken, vanavond met mijn man en zusje uit eten en naar de film.
Donderdag: 8.15u - 17.15u werken, 's avonds komen 2 vriendinnen langs om gezellig bij te kletsen.
Vrijdag: 8.15 - 16.45u werken, 's avonds geen plannen.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers