Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Héél lang ongesteld...

<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2143

Geregistreerd: 07 Sep 2013 20:12

Bericht 17 Aug 2016 00:48

Héél lang ongesteld...

Ik weet niet wat er met mijn lijf aan de hand is, maar ik ben al 18 dagen in meer of mindere mate ongesteld. Het was 8 dagen echt zwaar ongesteld en de rest van de dagen elke dag vloeien met oud bloed / licht roze ....
Ik heb dat nog nooit gehad, iemand enig idee waar het aan kan liggen??

Ik slik de pil, al jaren dezelfde, nooit last van gehad.

(Voordat ik de huisarts bel eerst even jullie om advies vragen :eyes: )
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11416

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 17 Aug 2016 07:01

Re: Héél lang ongesteld...

Misschien door de veranderingen van omgeving (warm weer, vliegen en weer thuis?) mijn lijf reageerde heel raar toen ik langere tijd in wRm weer was. Of heb je de pil heel lang doorgeslikt?
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Monte

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 854

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:04

Bericht 17 Aug 2016 07:13

Re: Héél lang ongesteld...

Heb je te vaak/te lang doorgeslikt zonder stopweek? Dit heb ik een eer gedaan en toen moest ik echt weer een stopweek inlassen anders ging het bloeden maar door.
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3089

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:50

Bericht 17 Aug 2016 08:08

Re: Héél lang ongesteld...

Ik denk dat het hormonen zijn. Die zijn ook van slag door je relatie. Je bent verliefd, hebt seks. Je lijf kan gekke dingen doen. Ik zou het even de tijd geven en het komt vast weer goed.
<<

Anoniem315

Bericht 17 Aug 2016 10:24

Re: Héél lang ongesteld...

Ik heb dit ook gehad, maar dan zonder aan de pil te zijn. Het duurde 21 dagen en ik vond het erg eng en had al allerlei scenario's bedacht. Dus, bij de dokter geweest en naar de gynaecoloog. Er is niks gevonden, dus ik denk dat het allemaal hormonaal is.
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 17 Aug 2016 11:19

Re: Héél lang ongesteld...

Dit is dus de eerste keer dat je dit hebt?
Als je normaal wel regelmatig een stopweek inlast zou ik het deze keer gewoon aankijken en hopen dat het snel over is. Als je het dan volgende maand weer hebt, zou ik er toch eens naar laten kijken.
Voorbeelden die hier genoemd worden dat je lichaam wat van slag is door diverse factoren, kunnen dit best veroorzaken.

Maar wel super vervelend zeg!
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2143

Geregistreerd: 07 Sep 2013 20:12

Bericht 18 Aug 2016 15:47

Re: Héél lang ongesteld...

Dank voor jullie reacties.
De timing is ook vooral een beetje slecht, omdat ik eindelijk een leuke man aan de haak heb geslagen en weer een seksleven heb haha!

Het lijkt nu de laatste 1,5 dag weer mee te vallen, dus hopelijk is het nu even over...
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2143

Geregistreerd: 07 Sep 2013 20:12

Bericht 29 Aug 2016 12:25

Re: Héél lang ongesteld...

Ik snap geen bal meer van m'n lijf...

Ik heb dus de pil een paar maanden doorgeslikt op reis. Eenmaal thuis een normale menstruatie,
maar met nog weken elke dag last van lichte bloedingen.
Dus nu weer gestopt met mijn pil, aangezien m'n lijf duidelijk aangaf dat ik even een extra stopwerk moest inlassen, en.... niks. Nu een week gestopt, had een halve dag van hevig bloedverlies en daarna niks meer (terwijl ik normaal wel 6 dagen ongesteld ben)

Ik vraag me nu dus af of die halve dag mijn menstruatie was? of dat ik me zorgen moet gaan maken omdat de menstruatie uitblijft?
Ik zou vanavond weer mn eerste pil moeten nemen, maar daar wacht ik maar ff mee nog.
<<

Anoniem197

Bericht 29 Aug 2016 14:54

Re: Héél lang ongesteld...

Had je de dokter nog gebeld hierover?
Kan je zwanger zijn? Of is jouw gewicht gaan schommelen?

Ik zou toch even de dokter bellen om te overleggen en mogelijk vanavond gewoon weer de pil gaan slikken zoals normaal.
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2143

Geregistreerd: 07 Sep 2013 20:12

Bericht 29 Aug 2016 16:40

Re: Héél lang ongesteld...

Nee ik had de dokter (nog) niet gebeld, wilde deze stopweek even aankijken en afwachten of de bloedingen daarna ook bleven.
Het rare is dat ik na de vorige menstruatie bleef bloeden, en juist nu in mijn stopweek gebeurt er niks... :12:
Ik zou zwanger kunnen zijn, heb net voor de zekerheid en mijn gemoedsrust even een testje gedaan, negatief.
Qua gewicht ben ik ook niet aan het schommelen.

Ik ga morgenochtend maar even bij de HA langs.
<<

Anoniem197

Bericht 29 Aug 2016 21:01

Re: Héél lang ongesteld...

Groot gelijk dat je morgen even gaat. Maar misschien is jouw baarmoeder nu leeg en heb je daarom geen bloeding meer gehad.
<<

Tante Toos

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 607

Geregistreerd: 02 Sep 2013 20:41

Bericht 29 Aug 2016 22:20

Re: Héél lang ongesteld...

Als ik gewoon iedere maand een stopweek inlas ben ik ook maar 1 dag écht ongesteld. Daarna nog 2 dagen een paar lichte druppels maar stelt dus ook niet zoveel voor. Als ik een tijdje de pil doorslik, ben ik ook meteen veel zwaarder ongesteld lijkt wel. Dus misschien dat het toch daarmee te maken heeft?
09-07-2018
11-07-2021
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2143

Geregistreerd: 07 Sep 2013 20:12

Bericht 29 Aug 2016 22:57

Re: Héél lang ongesteld...

@Tante Toos, ik heb nu eenmalig 5x doorgeslikt omdat ik op reis ben. Daarvoor had slikte ik altijd gewoon 1 strip, maar was ik ook 7 dagen ongesteld, dus 1 dag is voor mij niet normaal (helaas, was het maar waar :laughcry: )
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11416

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 30 Aug 2016 06:52

Re: Héél lang ongesteld...

Je bent, zoals ik het lees, ook wel een beetje aan het rommelen met de pil. Later weer beginnen dan wanneer je stopwerk eindigde, omdat er misschien nog een bloeding komt. Raakt je lijf daar ook niet van in de war? Je weet dat je nu ook niet beschermd bent voor een zwangerschap? Met regelmaat slikken en stoppen is misschien ook wel een goed idee.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2143

Geregistreerd: 07 Sep 2013 20:12

Bericht 30 Aug 2016 11:12

Re: Héél lang ongesteld...

@Jip - ik ben nu 1x eerder gestopt, omdat mijn lijf blijkbaar aangaf een stopweek nodig te hebben.... alleen komt er dus niks. Wel al een week krampen en opgeblazen gevoel, maar verder niks....
Ik heb toch gisteravond maar de pil weer genomen, inderdaad maar proberen of regelmaat wil helpen......?
Ik kon vandaag niet bij de HA terecht en kan zelf de komende dagen niet, dat wordt pas maandag
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11416

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 30 Aug 2016 11:26

Re: Héél lang ongesteld...

Oh, ik dacht dat je later was begonnen omdat er niks kwam! My mistake1
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers