Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wie doet wat over 10 jaar?

<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 29 Aug 2016 21:01

Re: Wie doet wat over 10 jaar?

Marin schreef:Mijn voorspellingen:

Bliss en haar vriend zijn nog steeds samen. Ze zijn wel getrouwd, maar op maandagochtend en zij in een zwart met rood jurkje en hij met een vlinderdasje. Ze hebben uiteindelijk samen ook nog een kindje gekregen, een zoontje, die ze op haar arm meeneemt naar alle hippe festivals. Hun zoontje draagt altijd zo'n heerlijk strohoedje en kan op jonge leeftijd al headbangen met haar ouders. Ze is nog altijd vrijwilliger voor 3FM rondom de feestdagen.


Hahaha hier moest ik wel om lachen :smile: Ik wil wel trouwen hoor en niet op maandagochtend en ook niet in een zwart met rood jurkje! Ik wil wel een witte jurk, maar de verdere invulling: geen idee! Niet per se een standaard bruiloft in elk geval. Maar dat is voor ooit. Voor de rest ook nog geen idee, maar het beeld dat je schetst klinkt wel grappig :)
❤ 7 juni 2018
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2138

Geregistreerd: 07 Sep 2013 19:12

Bericht 29 Aug 2016 22:04

Re: Wie doet wat over 10 jaar?

Ohhh Parel, wat lief! :love: Ik hoop dat je voorspelling klopt, alleen dat trouwen gaat nooit uitkomen ben ik bang....dat wil ie écht niet (jaja dat heb ik natuurlijk allemaal al ff gecheckt he :palm: ).

Ik denk dat jij over 10 jaar je handen vol hebt aan 2 heerlijk puberende meiden in huis, vooral de jongste wordt er zo eentje van met de deuren slaan enzo denk ik (sorry!) Maar je bent zéker nog gelukkig met je knappe man! (en natuurlijk ook gelukkig met die 2 pubers :laughcry: )

Bazinga heeft dan denk ik nog wel een 2e kindje en woont natuurlijk gewoon in H., want wie wil daar nou weg???

Marin combineert haar moederschap van 4 jongens met een goedlopend fotografie bedrijf aan huis :)

De rest ken ik niet goed genoeg om mijn voorspellingen op los te laten.... :nopompom:

Forum oma's.... :wtf: ... we worden oud!
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers