Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe oud was jij toen je ongesteld werd?

<<

Anoniem286

Bericht 22 Aug 2016 22:51

Re: Hoe oud was jij toen je ongesteld werd?

15 of 16 geloof ik, aan de late kant
<<

Hunt

Kwebbel

Berichten: 497

Geregistreerd: 11 Nov 2013 12:24

Bericht 22 Aug 2016 23:02

Re: Hoe oud was jij toen je ongesteld werd?

Ik was vrij jong. Ik weet het niet meer precies, geloof 10 of 11. Was op vakantie in Frankrijk en mijn zus werd er meteen bij gehaald. Die ging me heel lief alles uitleggen. Ik weet nog dat ik daar rondliep met het idee dat ik een luier om had, zo'n raar gevoel vond ik dat maandverband in mijn onderbroek.

Edit: en oh ja ik mocht kiezen wat we zouden eten die avond :heart:
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 22 Aug 2016 23:09

Re: Hoe oud was jij toen je ongesteld werd?

Ik was net 11, ik zat in groep 8 en ik was de tweede van de klas, dat andere meisje was een jaar ouder dan ik. Ik vond het vreselijk. Ik weet nog goed hoe het ging, ik zag bloed in mijn onderbroek 's ochtends toen ik opstond. Ik ging naar boven en zei tegen mijn moeder: "mam volgens mij ben ik ongesteld geworden." Ze zei: "je weet waar het maandverband ligt toch?" en daarna ging ze het megatrots aan mijn vader vertellen en aan mijn zusje. Later op de dag kreeg ik een enorme doos bonbons. Ik had een vriendinnetje te spelen en die wilde gelijk weten waar dat voor was, dat werd onmiddellijk uit de doeken gedaan door mijn moeder. Daarna kwam er een ander vriendinnetje logeren, ook die kreeg gelijk te horen wat er was. Oh man wat schaamde ik me diep!
<<

Pomsky

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 472

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 22 Aug 2016 23:28

Re: Hoe oud was jij toen je ongesteld werd?

Ik was 12, het was in de zomervakantie voordat ik naar de middelbare ging. Ik weet nog dat ik bij mijn moeder in bed sliep en die ochtend wat bloed in mijn onderbroek had. Durfde het eerst niet te zeggen, heb die onderbroek weggegooid en het later die ochtend verteld alsof ik er toen ook pas achter kwam. Ik vond het zo genant!
Afbeelding
<<

Anoniem177

Bericht 23 Aug 2016 00:59

Re: Hoe oud was jij toen je ongesteld werd?

Highway schreef:15 of 16 geloof ik, aan de late kant

Ik vind dit eigenlijk een normale leeftijd. Alles eerder dan 15 vind ik echt jong!
<<

Roodkapje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 363

Geregistreerd: 14 Sep 2013 22:05

Bericht 23 Aug 2016 03:49

Re: Hoe oud was jij toen je ongesteld werd?

Ik was 13? dacht ik. Weet het eigenlijk niet eens meer.. Kan ook 14 zijn geweest. Even de fotoalbums een x bekijken want het was op vakantie in Duitsland (nu Landal Sonnenberg). We stonden op de camping daar en liep met mijn zusjes naar het zwembad. Ik kleedde mij om in een kleedhokje en meteen had ik door dat dit geen zwemmen zou worden. Mijn zusjes moesten door mijn ongesteldheid weer aankleden en werden heel boos op mij. Nu konden ze niet zwemmen, want zonder mij mochten ze niet het water in. Terug naar de tent en toen moest ik het wel zeggen want ik had zo snel geen reden kunnen verzinnen waarom ik opeens ( was fanatiek wedstrijdzwemster en zo'n 10-15 uur per week in het water te vinden) niet wilde zwemmen. Ik kon wel huilen toen ik de mega grote goedkope Libresse maandverbanden kreeg. Hele vakantie was meteen een stuk minder leuk.

Mijn oudste dochter is nu 10 en hoop dat het haar nog heel wat jaar bespaard blijft.
Travel is the only thing you buy that makes you richer.
<<

Anoniem280

Bericht 23 Aug 2016 07:02

Re: Hoe oud was jij toen je ongesteld werd?

Ik was 11.
Samen met mij waren er nog 2 meisjes uit groep 8 ongesteld.

Mijn zus heeft toen allemaal spullen voor mij opgehaald.
Het dunste maandverband vond ik het fijnste zitten. Was toen vlgs mij al de roze verpakking van libresse.
Tampons wilde ik daarna proberen, maar ben daar ziek van geweest, waardoor ik het nu dus nooit meer gebruik.
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5683

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 23 Aug 2016 07:11

Re: Hoe oud was jij toen je ongesteld werd?

Ongeveer 2 weken voor mijn 13de verjaardag werd ik voor het eerst ongesteld.
Dat was in de zomervakantie waarin ik van groep 8 naar de 1ste klas ging.
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Poison

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 467

Geregistreerd: 04 Aug 2015 10:09

Bericht 23 Aug 2016 07:16

Re: Hoe oud was jij toen je ongesteld werd?

Ik was 10. Zat in groep 7. En was het meteen heel erg zwaar. Ik was op school, had een witte broek aan. Ik voelde kramp, stond op om naar de wc te gaan en toen was mijn witte broek al rood, net als de zitting van mijn stoel in de kring. Schaamde me dood. De meester pakte het wel heel goed op trouwens. Regelde meteen dat de juf van de andere bovenbouwklas naar me toe kwam. Ze had maandverband bij zich en schone kleding. Mocht toen met haar in de lerarenkamer wachten op mijn moeder met een kop thee en kreeg een chocolaatje. Vanaf een aantal maanden later zat ik al aan de pil, eas zo zeaar steeds 3 weken ongesteld dat ik bloedarmoede kreeg.
27-12-2011
03-06-2013
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 23 Aug 2016 13:10

Re: Hoe oud was jij toen je ongesteld werd?

Ik heb echt geen idee meer, ik denk 15 ofzo? Iig niet zo vroeg als velen onder jullie.
2012 & 2016
<<

Anoniem193

Bericht 23 Aug 2016 14:27

Re: Hoe oud was jij toen je ongesteld werd?

Argh net als Geel ben ik het vergeten, terwijl ik het echt een paar jaar geleden nog wist.

Ik was 14 en er was een finale op televisie van een show op sbs6. En welke weet ik dus niet meer. Het was in de winter, dat weet ik nog. Mijn moeder kwam ook inderdaad met maandverband, maar ik vond dat echt verschrikkelijk. Toen ging ze tampons voor mij kopen. Verder is er eigenlijk nooit een woord over gewisseld.
<<

Anoniem315

Bericht 23 Aug 2016 15:48

Re: Hoe oud was jij toen je ongesteld werd?

Wat een uiteenlopende leeftijden! Het lijkt me echt vreselijk om op de basisschool al ongesteld te zijn. Bij ons leek het wel een epidemie destijds: de één na de ander werd het.
Ik was er niet bepaald jaloers op, maar die meiden waren toch wel wat verder dan ik en op een bepaalde manier hoorde je dan niet echt bij de grote meiden.
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2863

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:15

Bericht 23 Aug 2016 20:59

Re: Hoe oud was jij toen je ongesteld werd?

Ik was 14 en werd het op de fiets onderweg naar school. Ik vond het stom om het aan m'n moeder te vertellen.
<<

Huismus

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 612

Geregistreerd: 11 Jan 2016 16:06

Bericht 24 Aug 2016 10:36

Re: Hoe oud was jij toen je ongesteld werd?

Ik was 14 ,maar hoe of wat dat weet ik eigenlijk niet meer.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 24 Aug 2016 20:40

Re: Hoe oud was jij toen je ongesteld werd?

Ik denk 12.
Kreeg van m'n vader een hele grote bos rode rozen :heart: besef later pas hoe lief dat was..
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:58

Bericht 24 Aug 2016 21:17

Re: Hoe oud was jij toen je ongesteld werd?

Ik was 12, heb een tampon in gedaan en klaar.
Mijn moeder zei alleen: "Mooi! Alles werkt."
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Jeanette

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 955

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:31

Bericht 29 Aug 2016 11:26

Re: Hoe oud was jij toen je ongesteld werd?

9 en vond dat echt verschrikkelijk!
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers