Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Tips Maleisië

<<

Anoniem202

Bericht 08 Aug 2016 18:40

Tips Maleisië

In december ga ik 2 weken op vakantie naar Maleisië. We hebben alleen de tickets geboekt en willen niet al te veel van tevoren vastleggen.
Wie is er al eens in Maleisië geweest en heeft leuke tips?
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2526

Geregistreerd: 02 Jan 2016 16:21

Bericht 08 Aug 2016 19:05

Re: Tips Maleisië

Vond Cameron Highlands echt een aanrader, wel koud in die periode!
<<

Anoniem170

Bericht 13 Aug 2016 07:56

Re: Tips Maleisië

Langkawi,super mooi eiland. Penang is leuk met streetart. Verder melaka! En cameron highlands inderdaad! Maleisisch borneo ook mooi, ik was daar in kuching, kan je naar bako national park. Maar dan heb je denk ik te weinig tijd voor. Verder vond ik kuala lumpur ook een hele fijne stad.
<<

ellibre

Kletskop

Berichten: 566

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:23

Bericht 19 Aug 2016 08:20

Re: Tips Maleisië

Ik ben net een paar dagen terug uit Maleisië, ik zal later even uitgebreid reageren!

Cameron Highlands vond ik overigens qua natuur erg mooi, maar verder echt vreselijk. Ongezellige plaatsjes, gigantisch toeristisch en veel asociale Chinezen en Arabieren. Ben benieuwd waarom jij het als een aanrader ziet, Sawadee?
<<

Anoniem170

Bericht 19 Aug 2016 12:04

Re: Tips Maleisië

Chinezen en Arabieren? Ik heb dan een heel ander beeld ervan, is alweer 3 jaar geleden dat ik er was maar kan me van het beeld wat jij schetst niet herinneren :)
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2526

Geregistreerd: 02 Jan 2016 16:21

Bericht 19 Aug 2016 12:31

Re: Tips Maleisië

Roos' schreef:Chinezen en Arabieren? Ik heb dan een heel ander beeld ervan, is alweer 3 jaar geleden dat ik er was maar kan me van het beeld wat jij schetst niet herinneren :)


Ik de Chinezen wel maar dat was omdat het net dat weekend een Chinese feestdag was.
Ik vond inderdaad de natuur enorm mooi,theevelden etc. Daarom een aanrader.
<<

ellibre

Kletskop

Berichten: 566

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:23

Bericht 24 Aug 2016 08:56

Re: Tips Maleisië

De natuur was prachtig ja, maar bij ons werd het echt verpest door de massale drukte. Waarbij met name de Arabische toeristen geen enkel respect voor de natuur toonden. Ze gooiden hele zakken voor plastic afval midden in de natuur, maakten bewust dingen kapot, provoceerden een groep apen die we daar zagen door stenen naar ze te gooien. Ik vond het echt een nare ervaring, heb me er geen moment op m'n gemak gevoeld.

Het zal ook te maken hebben met de tijd van het jaar waarin wij geweest zijn, dat er bij ons zoveel Arabische toeristen waren. Het viel namelijk midden in de Arabische vakantie.

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers