Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


lunchen onderweg

<<

Anoniem193

Bericht 21 Aug 2016 17:04

Re: lunchen onderweg

Vandaag was ik de hele dag op pad van half 9 tot 16.30. Had mijn ontbijt, snacks en lunch mee en geen brood gegeten. Kijk maar even op mijn Instagram. Ik was zonder koelbox op pad.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 21 Aug 2016 17:09

Re: lunchen onderweg

Als het zo warm word als aankomende week hoe doe je dat dan alibi ?
Afbeelding
<<

Anoniem193

Bericht 21 Aug 2016 17:15

Re: lunchen onderweg

Dan doe ik het in een koeltas of soms koelbox met koel elementen erin.
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 21 Aug 2016 18:32

Re: lunchen onderweg

Ik heb vaak yoghurt met fruit als lunch. Ik weet alleen niet hoe handig dat in de auto is.
<<

Femm

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1554

Geregistreerd: 17 Jan 2016 11:10

Bericht 22 Aug 2016 14:10

Re: lunchen onderweg

girli schreef:Ik heb vaak yoghurt met fruit als lunch. Ik weet alleen niet hoe handig dat in de auto is.


Als je het fruit pureert en er doorheen schept kun je het toch gewoon in van die knijpzakjes doen (net zoals van breaker/knijpfruit etc, vult prima, is gezond en makkelijk in de auto te eten).

En met warme dagen inderdaad een klein koeltasje met koelelement meenemen. Heb voor mijn dochter voor school een klein tasje gekocht bij de action. Sindsdien wil ze echt van alles mee naar school omdat het lekker koud blijft. Dat zal dus in de auto net zo zijn.
Januari 2012
Augustus 2014
Juli 2016
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2526

Geregistreerd: 02 Jan 2016 16:21

Bericht 22 Aug 2016 14:34

Re: lunchen onderweg

Femm schreef:
girli schreef:Ik heb vaak yoghurt met fruit als lunch. Ik weet alleen niet hoe handig dat in de auto is.


Als je het fruit pureert en er doorheen schept kun je het toch gewoon in van die knijpzakjes doen (net zoals van breaker/knijpfruit etc, vult prima, is gezond en makkelijk in de auto te eten).

En met warme dagen inderdaad een klein koeltasje met koelelement meenemen. Heb voor mijn dochter voor school een klein tasje gekocht bij de action. Sindsdien wil ze echt van alles mee naar school omdat het lekker koud blijft. Dat zal dus in de auto net zo zijn.


Ja kan prima en om het wat vullender te maken kan je een handje havermout mee blenderen of pureren.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 23 Aug 2016 07:24

Re: lunchen onderweg

Klinkt megahandig maar waar koop je knijpzakjes dan?
#teammaple🍁
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 23 Aug 2016 07:28

Re: lunchen onderweg

Ah ik zie het al! Zijn die dingen een beetje goed schoon te krijgen?
#teammaple🍁
<<

Femm

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1554

Geregistreerd: 17 Jan 2016 11:10

Bericht 23 Aug 2016 07:44

Re: lunchen onderweg

Ik heb er geen hoor UN. Maar wil ze voor mijn dochter kopen. Ik lees op internet dat je ze wel goed schoon kunt maken via de kant waar je iets erin doet. En dan goed laten drogen.
Januari 2012
Augustus 2014
Juli 2016
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17376

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 23 Aug 2016 12:35

Re: lunchen onderweg

Geel schreef:Niet. Diep prikken denk ik, zodat je van alles wat meepakt en het zo vanzelf mengt.


Nee het idee van die dingen is dat je bovenop in de pot doet wat je onderop je bord wilt hebben, en de topping en de dressing en sappige dingen enzo dus onderin. Als je dan omdraait op bord is alles al helemaal mooi opgemaakt. Is het idee.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem184

Bericht 23 Aug 2016 20:51

Re: lunchen onderweg

Zora schreef:
Geel schreef:Niet. Diep prikken denk ik, zodat je van alles wat meepakt en het zo vanzelf mengt.


Nee het idee van die dingen is dat je bovenop in de pot doet wat je onderop je bord wilt hebben, en de topping en de dressing en sappige dingen enzo dus onderin. Als je dan omdraait op bord is alles al helemaal mooi opgemaakt. Is het idee.

Maar dan is er toch niets 'to go' meer aan?
<<

Sawadee

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2526

Geregistreerd: 02 Jan 2016 16:21

Bericht 23 Aug 2016 20:59

Re: lunchen onderweg

Maple schreef:
Zora schreef:
Geel schreef:Niet. Diep prikken denk ik, zodat je van alles wat meepakt en het zo vanzelf mengt.


Nee het idee van die dingen is dat je bovenop in de pot doet wat je onderop je bord wilt hebben, en de topping en de dressing en sappige dingen enzo dus onderin. Als je dan omdraait op bord is alles al helemaal mooi opgemaakt. Is het idee.

Maar dan is er toch niets 'to go' meer aan?


Ligt er aan, als je het mee neemt naar je werk en het daar op een bord kiepert in je pauze, heb je toch makkelijk een complete salade mee kunnen nemen :) Maar voor Sarah inderdaad niet zinvol.
<<

Anoniem184

Bericht 23 Aug 2016 21:05

Re: lunchen onderweg

Bij to go,denk ik aan opeten onderweg, dus niet met een bordje voor je neus :)
Vorige

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron