Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat voor bed heb jij?

<<

Anoniem186

Bericht 14 Aug 2016 20:43

Re: Wat voor bed heb jij?

Hasse schreef:
Parisienne schreef:Hasse, een bed van 270 x 200? Bestaat dat?


Het bestaat uit drie boxspringdelen naast elkaar. Een boxspring van 180 bestaat uit twee delen van 90, vaak wel met een topper erover van 180 aan één stuk. Wij hebben er nu drie naast elkaar van 90 cm.

Dat derde deel zit erbij voor de kinderen; mijn man en ik slapen doorgaans wel graag naast elkaar, maar met kinderen erbij is de ruimte wel fijn. Dan slapen wij en de kinderen het best.


Een echt familiebed dus! Leuk! :love:
<<

Anoniem316

Bericht 14 Aug 2016 21:07

Re: Wat voor bed heb jij?

Oh dat is lekker Hasse!

Wat voor bed heb je (boxspring/twijfelaar/lits-jumeaux etc.) evt met foto? Wij hebben een boxspring van 160 x 200.
Waar heb je je bed gekocht? Totaalbed
Wat heb je betaald voor je bed? € 1100,00 geloof ik.
Van welk merk is je bed? Totaalbed
Welke maat is je bed? 160 x 200 cm dus.
Heb je er speciale (goede) matrassen bij gekocht? We hebben het bed zelf samengesteld in de winkel.
Wat is de verwachte levensduur volgens de fabrikant? 6-8 week was de levertijd. Best lang.
Waar moet ik nog meer op letten? Of je het lekker vindt liggen ;)
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 15 Aug 2016 00:56

Re: Wat voor bed heb jij?

Hasse schreef:
Parisienne schreef:Hasse, een bed van 270 x 200? Bestaat dat?


Het bestaat uit drie boxspringdelen naast elkaar. Een boxspring van 180 bestaat uit twee delen van 90, vaak wel met een topper erover van 180 aan één stuk. Wij hebben er nu drie naast elkaar van 90 cm.

Dat derde deel zit erbij voor de kinderen; mijn man en ik slapen doorgaans wel graag naast elkaar, maar met kinderen erbij is de ruimte wel fijn. Dan slapen wij en de kinderen het best.

Duidelijk. Zelf een familiebed gecreëerd dus. Dan snap ik het.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12154

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 15 Aug 2016 08:23

Re: Wat voor bed heb jij?

Wat voor bed heb je (boxspring/twijfelaar/lits-jumeaux etc.) evt met foto? Boxspring
Waar heb je je bed gekocht? Totaalbed
Wat heb je betaald voor je bed? €1600
Van welk merk is je bed? Euh kan er niet opkomen
Welke maat is je bed? 160/210
Heb je er speciale (goede) matrassen bij gekocht? Ja 1 matras en die vormd naar je lichaam
Wat is de verwachte levensduur volgens de fabrikant? 10 jaar
Waar moet ik nog meer op letten? Goed gaan test liggen in de winkel
Afbeelding
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4569

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:35

Bericht 15 Aug 2016 09:44

Re: Wat voor bed heb jij?

Maple schreef:Waar moet ik nog meer op letten?
Laat je goed adviseren wat betreft matrassen, dat is zó belangrijk. Welk matras goed is, is echt puur afhankelijk van je bouw en wat voor jou een goed matras is, is voor je man mogelijk juist weer geen goed matras. Wij hebben twee verschillende matrassen op het bed liggen, wel van hetzelfde merk en serie maar met een verschillende stevigheid. Ik zou aanraden om niet te focussen op één matras voor jullie beiden, maar twee losse matrassen te nemen. En dan thuis die matrassen regelmatig draaien. Wij draaien ze eens in de maand. Helpt echt voor de levensduur.
En koop direct een nieuw kussen en test je kunnen in de winkel uit ophet matras die je uiteindelijk aanschaft, niet op een willekeurig matras. Hoe een kussen ligt, is echt per matras verschillend.


Dit ja. Heel erg belangrijk!
Wij konden, zoals Minx aangeeft, ook kussens testen. Dat is ook wel belangrijk, want niet elk kussen ligt hetzelfde in combinatie met een bepaald matras. En het type kussen dat je nodig hebt, heeft tegenwoordig ook nog te maken met wat voor een slaper je bent; zij-, buik- of rugslaper.
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8484

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 15 Aug 2016 10:13

Re: Wat voor bed heb jij?

Een Auping essential met spiraalbodem, deze:

Afbeelding

We hebben geen Auping matrassen genomen uiteindelijk, maar andere van een vrij onbekend merk. Bij de beddenwinkel waar wij het bed hadden gekocht mocht je verschillende matrassen een week uitproberen. Ze kwamen ze steeds brengen en halen, echt een geweldige service! We vonden de Auping matrassen allebei niet zo prettig liggen gek genoeg. We draaien de matrassen netjes elke twee weken, dat verhoogt inderdaad de duurzaamheid flink.
Ik ben elke dag (nacht ;-) ) nog super blij met ons bed, het slaapt heerlijk :heart:
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Anoniem181

Bericht 21 Aug 2016 22:08

Re: Wat voor bed heb jij?

Bedankt voor jullie reacties! We zijn afgelopen week uiteindelijk geslaagd voor een mooi bed (met fijne matrassen), over 5-6 weken wordt 'ie geleverd. We kunnen niet wachten!
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers