Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Okergele muur

<<

Anoniem336

Bericht 18 Aug 2016 20:12

Re: Okergele muur

Mooi Teun! Ben je van plan in het nieuwe huis, ook een gele muur te nemen?
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5096

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 19 Aug 2016 19:44

Re: Okergele muur

Wij hebben het ook, alleen op een korte muur. Zo op de foto vind ik die van teun wat feller lijken maar denk dat de kleuren wel heel erg overeen komen.
Ik vind dat je het verder wel met veel kan combineren, wij hebben nu bruine stoelen en licht bruine bank maar over een aantal weken een grijzige bank en andere leren stoelen..
:heart: :heart: 2011
<<

Geel

Bericht 19 Aug 2016 19:57

Re: Okergele muur

Wauw, vet huis. Die deuren en die radiatorbekleding!
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3608

Geregistreerd: 23 Jun 2016 21:23

Bericht 19 Aug 2016 20:02

Re: Okergele muur

Wat een prachtig huis, Teun!
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9772

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 19 Aug 2016 20:24

Re: Okergele muur

Mooi Teun!

Ik had in mijn appartement in de slaapkamer ook een gele muur en in de woonkamer gele banen gemaakt. Is nooit gaan vervelen! Had het overigens in de kamer gewoon gecombineerd met wit en in de slaapkamer met de kleur klei.

Dus in zeg doen!
<<

Anoniem282

Bericht 19 Aug 2016 22:00

Re: Okergele muur

In jullie huis vond ik het heel mooi en passend, Teun. Ik ben heel erg benieuwd naar jullie nieuwe huis! Heb het zelf ooit gehad in de slaapkamer, maar nooit af gezien. Voordat ik uit NL vertrok, was er 1 muur gedaan en dat vond ik toen veel warmte uitstralen. :)
<<

Anoniem336

Bericht 20 Aug 2016 20:49

Re: Okergele muur

Laag 1 zit erop. Moet nog even wennen, maar het is wel mooi. Denk ik. :)
<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3165

Geregistreerd: 13 Apr 2014 10:04

Bericht 20 Aug 2016 21:10

Re: Okergele muur

Ik wilde laatst een kast okergeel verven, maar die kleur is heel braafjes uitgevallen en nu zit ik met een beetje suffe kast. Ik vind écht okergeel zoals bij Teun super stoer! Dat wilde ik ook voor mijn kast.
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014
<<

Anoniem336

Bericht 20 Aug 2016 21:25

Re: Okergele muur

Jammer gijs

Had jij niet ook een geel ikea krukje? Staat mij iets van bij (oude foto)
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers