Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Leuke Airbnb plekjes!

<<

Anoniem211

Bericht 31 Jul 2016 13:53

Leuke Airbnb plekjes!

Wie boekt er ook vaker bij Airbnb ipv hotel? Misschien kunnen we elkaar tippen.

Vorig jaar zijn we naar Rome geweest en dit jaar Barcelona en over allebei de appartementen ben ik dik tevreden.

Vorig jaar ben ik hier geweest, op een paar honderd meter van het Colloseum en vlakbij een metrostation en in 1 van de mooiste wijken van Rome: https://www.airbnb.nl/rooms/7254190
Supergoed voor elkaar. Studio met alles erop en eraan. Ook een WiFi 3G stick die je mee kan nemen in Rome waardoor je WiFi hebt en bijvoorbeeld met een Rome app de boel kunt ontdekken.

En gisteren zijn we teruggekomen uit Barcelona, in de Gotische wijk. Echt superleuk, ook middenin de gezelligheid. WiFi, airco, wasmachine, keuken, alles bij de hand. De Ramblas op 10 minuten lopen. Vlakbij het strand. Ideaal!
https://www.airbnb.nl/rooms/10820126
<<

Anoniem281

Bericht 31 Jul 2016 16:09

Re: Leuke Airbnb plekjes!

Die in Barcelona, alles op de foto is dus privé of deel je nog wel iets?
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3611

Geregistreerd: 23 Jun 2016 21:23

Bericht 31 Jul 2016 16:44

Re: Leuke Airbnb plekjes!

Ik ga in oktober mijn eerste ervaring met AirBnb beleven. In New York.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Anoniem211

Bericht 31 Jul 2016 18:33

Re: Leuke Airbnb plekjes!

Bazinga schreef:Die in Barcelona, alles op de foto is dus privé of deel je nog wel iets?


Nee we deelden wel. 1 slaapkamer en een kamer met zitruimte en tafeltje om te eten hadden wij. Badkamer, keuken etc deelden we. Maar het is wel zo opgesteld dat je je privacy wel hebt :)
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3230

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 01 Aug 2016 08:43

Re: Leuke Airbnb plekjes!

Ik ben dit weekend met vriendinnen in Gent geweest in deze AirBnB: https://www.airbnb.nl/rooms/10797443?gu ... s=_TDCkJ1f
Je hebt een eigen verdieping met maximaal 4 slaapplekken. Goede bedden en rustige ruimte.

Het is even trappen klimmen, maar een mooi appartement met uitzicht over de stad, helemaal centraal in Gent (aan de Vrijdagmarkt). Qua prijs erg aantrekkelijk voor een weekendje weg. De eigenaar is zeer vriendelijk en legt tevens uit (passend bij doelgroep) waar de hoogtepunten van Gent te vinden zijn.
08/2018
05/2021
<<

Anoniem273

Bericht 01 Aug 2016 23:58

Re: Leuke Airbnb plekjes!

Ik ben paar weken terug in Den Bosch geweest via Airbnb, op een woonboot uit 1905. Was echt heel gaaf! https://www.airbnb.nl/rooms/12046205
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 19 Aug 2016 16:51

Re: Leuke Airbnb plekjes!

wat ontzettend grappig, MissEnergy. Onze airbnb's van Gent lijken wel wat op elkaar. Ik ben hier heen geweest in juni; https://www.airbnb.nl/rooms/1706007

Ook hier moest je wel even wat trappen omhoog, maar ik vond het heerlijk verblijven. Je had ook een klein balkon erbij en eventueel nog een gemeenschappelijk balkon waar je gebruik van mocht maken. Heel erg centraal en een super aardige host.
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 13:09

Bericht 19 Aug 2016 17:04

Re: Leuke Airbnb plekjes!

Superleuk! Ik ben ooit paar jaar geleden echt op een toplocatie in Budapest geweest. Ook eigen studio naast de kathedraal. Zo fantastisch. Maar ik kan hem niet vinden haha!
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 19 Aug 2016 17:07

Re: Leuke Airbnb plekjes!

Whatever schreef:Superleuk! Ik ben ooit paar jaar geleden echt op een toplocatie in Budapest geweest. Ook eigen studio naast de kathedraal. Zo fantastisch. Maar ik kan hem niet vinden haha!

:nopompom: Zit je ons nou blij te maken met een dode mus? :face:
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 13:09

Bericht 19 Aug 2016 17:11

Re: Leuke Airbnb plekjes!

Winegum schreef:
Whatever schreef:Superleuk! Ik ben ooit paar jaar geleden echt op een toplocatie in Budapest geweest. Ook eigen studio naast de kathedraal. Zo fantastisch. Maar ik kan hem niet vinden haha!

:nopompom: Zit je ons nou blij te maken met een dode mus? :face:


Haha ja ik denk het, ik zit te zoeken op verschillende data en dan op de kaart maar ik kan hem niet meer vinden. Echt stom!
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 19 Aug 2016 17:17

Re: Leuke Airbnb plekjes!

Kun je niet meer in je eigen airbnb account kijken? Of bij het account met wie je samen bent geweest?
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 13:09

Bericht 19 Aug 2016 17:34

Re: Leuke Airbnb plekjes!

Winegum schreef:Kun je niet meer in je eigen airbnb account kijken? Of bij het account met wie je samen bent geweest?


Haha het kostte wat moeite, maar ik heb hem gevonden!

https://www.airbnb.com/rooms/103482?gue ... b3b7929ae4

Paar jaar terug was het nog goedkoper, maar alsnog goede deal voor toplocatie!

Het enige wat erg (en grappig) was, was dat de bedden op een soort vide staan met een best steile trap. Dat is echt pijnlijk als je met spierpijn in je benen/kuiten/voeten van het citytrip-struinen wakker wordt haha!
<<

Anoniem211

Bericht 20 Aug 2016 08:46

Re: Leuke Airbnb plekjes!

Dat klinkt heel tof Whatever! Die ga ik serieus even overwegen. Wilde al een tijdje naar Budapest!
<<

whiteflower

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 121

Geregistreerd: 02 Sep 2013 15:49

Bericht 20 Aug 2016 09:23

Re: Leuke Airbnb plekjes!

Ik ben al het mogelijke aan het bekijken. Mijn vriend en ik willen graag van 25 tot 30 september een weekje naar de Canarische eilanden. Weten jullie nog goede plekken?

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers