Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Datetopic #1

<<

Anoniem130

Bericht 18 Okt 2013 18:41

Re: Datetopic

Zat er enigszins iets leuks tussen bij dat Speeddaten Bliss? Ook hoger opgeleid? Hoe duur? Welke zondag precies?

Ik zeg echt al tijden tegen mezelf dat ik eens moet speeddaten namelijk.
<<

Bueno

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 656

Geregistreerd: 02 Sep 2013 19:52

Bericht 18 Okt 2013 19:24

Re: Datetopic

Speeddaten lijkt mij ook altijd nog een keer leuk!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25046

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 19 Okt 2013 03:21

Re: Datetopic

Whatever schreef:Zat er enigszins iets leuks tussen bij dat Speeddaten Bliss? Ook hoger opgeleid? Hoe duur? Welke zondag precies?

Ik zeg echt al tijden tegen mezelf dat ik eens moet speeddaten namelijk.


Mwah, ik vond er weinig tussen zitten. Op zich geen onaardige kerels hoor, maar gewoon niet mijn type. Ik heb het idee dat ik me voor volgende week zondag heb opgegeven, maar moet het morgen ff nakijken. Ga je mee?!

Nou, heb het bericht van de kleine man gelezen. Hij zei dat het vrij onverwacht was wat ik stuurde en verder dat er één ding nog niet besproken was: hij heeft geen kinderwens. En dat het wel erg serieus werd ineens. Dus ik was nogal verrast, was niet bepaald een reactie die ik verwachtte!! Hij zei ook dat ie het stadium van "Ja maar misschien met de juiste partner..." voorbij is. Ik stuurde terug dat ik deze reactie dan weer niet had verwacht en waarom hij geen kinderen wil en dat ik het misschien wel wil met de juiste partner. Toen kwam ie ineens online, heb ik hem nog ff gesproken. Niet echt diepgaand, aangezien ik nogal aangeschoten ben, maar ik hou het verhaal over zijn (gebrek aan) kinderwens nog tegoed, zei hij. Ik ga nu slapen, geen idee wat ik hiermee aan moet!
❤ 7 juni 2018
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 11:00

Bericht 19 Okt 2013 09:08

Re: Datetopic

Hmm ik snap dat dat bericht onverwachts kwam.. Best apart om dat er zo ff in te gooien. Ga je nog met hem daten? Of heeft ie daar niet op gereageerd?
<<

SuperGrover

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 710

Geregistreerd: 10 Sep 2013 22:33

Bericht 19 Okt 2013 09:29

Re: Datetopic

Oké, dat is inderdaad vrij bijzonder. Maar goed, op zich misschien wel leuk om wat serieuze gesprekken te hebben.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25046

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 19 Okt 2013 11:50

Re: Datetopic

Ja bijzonder hè, whaha. Ik weet niet of ik nog wil daten eigenlijk en ook geen idee wat hij nou wil. Ik heb (nog) geen sterke kinderwens op dit moment, maar denk dat ik het met de juiste partner misschien wel wil. Ik date dus liever geen mannen die bij voorbaat al aangeven geen kinderen te willen. Ik zou veel te bang zijn dat ik hem echt leuk ga vinden en dat die kinderwens dan een issue gaat worden.
❤ 7 juni 2018
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4567

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:35

Bericht 19 Okt 2013 12:34

Re: Datetopic

Waarom zou je daardoor niet gaan daten? Het is maar een date en tegen de tijd dat het een relatie is en er een kinderwens om de hoek komt kijken zijn jullie alweer een paar jaar verder.
Ik ken er genoeg in m'n omgeving die geen kinderen wilden, maar als het in de omgeving gaat spelen en toen de vriendin eenmaal zwanger was, toen was het toch wel heel erg fijn en gewenst.
Zoiets kan bij mannen en vrouwen nog altijd wijzigen.

Ik heb (op dit moment) geen kinderwens (ook al ben ik 'al' 32), maar m'n vriend heeft zoiets van 'het moet van twee kanten komen en we moeten er allebei klaar voor zijn' en ook al komen er geen kinderen, dat is ook prima.
Daarnaast heb ik van zijn moeder begrepen dat hij nooit wilde trouwen, dat heeft hij altijd geroepen... Nu hij mij kent wil hij wel trouwen...
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9735

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 19 Okt 2013 13:04

Re: Datetopic

Voor mij zou het wel een dealbreaker zijn, zelfs voor enkel een date. Maar ik heb dan ook een duidelijke kinderwens.
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 11:00

Bericht 19 Okt 2013 13:46

Re: Datetopic

Joee ik heb gisteren iemand leuks ontmoet!
M'n vriendinnen hadden het een paar weken geleden al over 'het nieuwe snoepje van het eerste' maar ik had hem nog nooit gezien. Nou was ik gisteren op een feestje in de voetbalkantine en hij is echt leuk! Ik kende hem wel van naam/gezicht want we zaten bij elkaar op de middelbare school dus even met hem gepraat. Niet te lang want ik zou me mindr bezig houden met jongens en meer met mn vriendinnen maar net lang genoeg om te laten blijken dat k interese had ;)
Nou dat heeft gewerkt want hij had me vannacht al opgezocht op Facebook en berichtjes gestuurd en hij begint nu alweer tegen me te chatten.. :thumbup:
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 11:00

Bericht 19 Okt 2013 13:48

Re: Datetopic

Oh en Bliss, ik had gisteren hakken aan (geen hoge) en ik was langer dan hem haha dat heb ik nog nooit meegemaakt
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9735

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 19 Okt 2013 15:09

Re: Datetopic

Leuk Toet!!!!!

Dat is leuk om te lezen (ook van die hakken)
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25046

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 19 Okt 2013 17:15

Re: Datetopic

Haha Toet, met recht een snoepJE dus :wink:
❤ 7 juni 2018
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 11:00

Bericht 19 Okt 2013 17:26

Re: Datetopic

Zeker :^^:
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9735

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 19 Okt 2013 19:05

Re: Datetopic

Ik ga vanavond even een drankje doen met vriendinnen. En ik blijf gaan voor die pandadas dus ga niet om me heen kijken (alsof ik anders dan wat zie rondlopen :laughcry: ).
<<

Anoniem130

Bericht 19 Okt 2013 19:17

Re: Datetopic

Ben gisteren na de bios nog wat gaan drinken en werd half3 ofzo. Best veel sjans gehad, met paar leuke mannen gepraat. Veel lange mannen gezien. Maar ondanks dat ik dan een leuk gesprek heb en er gelachen wordt en het leuk is enzo, wordt er toch geen nummer gevraagd ofzo.. Ja, een net te gladde jongen overrompelde me toen ik wegging en in een heel kort dominant maar grappig gesprek heeft hij me mijn nummer ontfutseld. Ik baalde al toen ik buiten liep...

Het ergste? Hij woont drie huizen verderop.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9735

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 19 Okt 2013 19:21

Re: Datetopic

Whaha Whatever. Lekker dichtbij woont die gladde jongen. Maar het is nu eenmaal zo dat vaak juist zulke jongens nummers durven te vragen en die andere mannen niet durven (maar dan kan je ook zelf je nummer geven natuurlijk he ;) )
<<

Anoniem130

Bericht 19 Okt 2013 19:25

Re: Datetopic

Ja, maar ik ben altijd bang dat ik mezelf voor schut zet en ze het alleen gezellig vinden, maar mij niet aantrekkelijk. ;)

Heb de man die ik het leukst vond nog op facebook toegevoegd. Hij had me gelijk geaccepteerd maar reageert niet op mijn berichtje dat ik het jammer vond dat ze weg gingen.

Ach, heb sowieso een hele leuke avond gehad en wat kunnen oefenen met flirten. Oh en mijn lipstick ga ik vaker opdoen. Overdag op uni/ziekenhuis al complimenten gehad en met uitgaan ook drie keer gehoord dat ik een fantastische/waanzinnige lach heb.. :D

Was die gladde gast trouwens nog nooit eerder tegengekomen, maar wedden dat dat nu natuurlijk wel gaat gebeuren.. ;p Ach hij heeft iig nog niks laten horen..
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25046

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 19 Okt 2013 19:34

Re: Datetopic

Whatever, we moeten een keer samen op langemannenjacht! :)
❤ 7 juni 2018
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9735

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 19 Okt 2013 19:35

Re: Datetopic

Dan houd ik me wel bezig met de kortere mannen :)
<<

Anoniem130

Bericht 19 Okt 2013 19:38

Re: Datetopic

Ja was gisteravond verbaasd. Gewoon echt veeeel mannen van 180-185 en zelfs stuk of tien echt lang.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9735

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 19 Okt 2013 19:41

Re: Datetopic

Zou ik dan weer nekpijn van krijgen haha. Al vind ik een lange man zeker niet verkeerd, maar boven de 1.90 gaat mij dan weer echt te ver.
<<

sokpop

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 256

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:44

Bericht 19 Okt 2013 21:27

Re: Datetopic

Mag ik ook mee op lange mannen jacht? :angel:
<<

sokpop

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 256

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:44

Bericht 19 Okt 2013 21:28

Re: Datetopic

Ik heb namelijk ook een overschot aan panda punten.
<<

Nyx

Bericht 19 Okt 2013 22:06

Re: Datetopic

Ik heb een vriend gehad van 1.96 en ik grapte altijd dat we wat en half wat waren. Het zag er niet uit met mijn 1,615 (die halve moet vermeldt worden, want die doet 't 'm :P) Ik heb ook een vriend gehad van mijn eigen lengte, maar op de één of andere manier kon ik me maar niet veilig bij hem voelen. Weet niet wat voor rare kronkel dat in mijn hoofd is. Ik zoek wel een langer iemand, maar 1.90+ hoeft van mij echt niet meer.
<<

sokpop

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 256

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:44

Bericht 19 Okt 2013 22:20

Re: Datetopic

1.90 + klinkt mij als muziek in de oren :D.
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers