Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


TipToi

<<

Anoniem176

Bericht 18 Aug 2016 21:24

TipToi

Ik ben aan het rondneuzen om inspiratie op te doen voor het verlanglijstje van mijn dochter, die in oktober 5 wordt.

Ik kwam de TipToi tegen. Lijkt mij erg leuk en leerzaam.
Ook erg leuk om steeds aan te vullen met nieuwe spellen.
ik hoor graag ervaringen!
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3282

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 18 Aug 2016 22:01

Re: TipToi

Wij hebben 'm al een tijdje. Mijn dochter kreeg 'm toen ze 4 of 5 werd. Zij heeft er nooit veel mee gedaan, pas toen mijn zoon er veel mee ging doen pakte zij het ook af en toe.
Mijn zoon deed en doet er wel heel veel mee. Hier vinden ze vooral de boeken leuk, we hebben ook een spel (getalleneiland geloof ik) maar daar vinden ze niks aan.
We hebben de volgende boeken:
- boerderij
- muziek
- engels leren
- wereldatlas
- dino's
- star wars
Het boerderijboek en muziekboek pakken ze vrijwel nooit meer, de rest wel.
<<

Femm

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1554

Geregistreerd: 17 Jan 2016 11:10

Bericht 18 Aug 2016 23:08

Re: TipToi

T. heeft het een paar keer gepakt en het ligt nu in de kast. Veel is makkelijk. De spelletjes zoals bijvoorbeeld iets zoeken kent ze uit haar hoofd dus ze is er zo mee klaar.
Ik zou het niet weet nieuw kopen.
Januari 2012
Augustus 2014
Juli 2016
<<

Swampy

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 361

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:36

Bericht 18 Aug 2016 23:40

Re: TipToi

Mijn zoon speelt er veel mee.
Nu met het mooie weer wat minder natuurlijk. Maar regelmatig pakt hij de pen en een boek en gaat dan heerlijk lezen....
Hij leest vaak : dino's, Engels en de wereldatlas.
Tegenwoordig heb je ook dieren. Daar kan je mee spelen en die hebben een stipje voor de pen. Ook de dino's zijn hier groot succes!
Grote man 31-08-2010
Klein prulleke 12-05-2014

Holagirl
<<

Leipe Loetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1278

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:18

Bericht 18 Aug 2016 23:43

Re: TipToi

Wij hebben er ook eentje gekocht voor onze dochter. Wij hebben het boek van de boerderij en het spel over het lichaam. Die op de boerderij is het meest geschikt, al kennen ze de spelletjes snel uit hun hoofd. Het spel over het lichaam vind ik persoonlijk te moeilijk. Ik snap het prima, maar zulke info voor een jong kind is iets teveel van het goede, ze snapte het ook niet. Sinds kort wordt het weer vaker gepakt en kan zowel zij als haar broertje, er leuk mee spelen. Zelfs die met het lichaam. Die vind ik ook echt leerzaam. We willen nog een ander boek gaan aanschaffen voor een ander moment, maar kunnen niet goed kiezen. Teveel leuke dingen!
2010 & 2012

Afbeelding

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers