Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe fout/zoet is dit?

<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7543

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 15 Aug 2016 23:24

Re: Hoe fout/zoet is dit?

Ik vind het helemaal niets, maar blijkbaar ben ik een uitzondering. Ik vind het overigens wel minder erg dan ouder en kind in (bijna) hetzelfde setje, dat is al helemaal niet aan mij besteed. De kleding die jij beschrijft is trouwens sowieso absoluut niet mijn smaak, dus ik ben vast geen goede graadmeter. Maar goed, als jij het leuk vindt zou ik het gewoon doen. Blijkbaar zijn er genoeg mensen die het wel leuk vinden, en al waren die er niet, als jij het maar leuk vindt.
<<

Femm

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1554

Geregistreerd: 17 Jan 2016 11:10

Bericht 16 Aug 2016 03:28

Re: Hoe fout/zoet is dit?

Ja leuk! Hier dragen T. en N. wel eens hetzelfde. Vinden ze ook erg leuk als ze hetzelfde dragen. Of ze hebben net niet dezelfde jurkjes maar wel met eenzelfde opdruk. Ik vind het her schattig dus hier zulken de 3 meiden vast eens hetzelfde dragen (zolang T. dit nog wil).
Januari 2012
Augustus 2014
Juli 2016
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1955

Geregistreerd: 19 Jan 2015 13:10

Bericht 16 Aug 2016 12:03

Re: Hoe fout/zoet is dit?

Ik zou het gewoon doen. Persoonlijk zou ik het bijvoorbeeld niet elke dag doen, maar zo af en toe lijkt me juist wel schattig. Hier dan een jongen en een meisje en dus niet gauw hetzelfde (oudste is echt een jurkjesmeisje enzo dus dat wordt lastig), maar ik denk dat ze het heel leuk zou vinden om eens hetzelfde te dragen. Als ik twee meisjes of twee jongens zou hebben dan zou ik het vast ook af en toe doen.
<<

anoniem196

Bericht 18 Aug 2016 07:29

Re: Hoe fout/zoet is dit?

Ja zou het af en toe doen!

Waar kopen jullie kleding in dezelfde maat?
Ik heb nu 68 en 116 nodig.
<<

JLo

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 490

Geregistreerd: 11 Mei 2014 16:48

Bericht 18 Aug 2016 07:50

Re: Hoe fout/zoet is dit?

Wel een beetje erg zoet ja maar prima toch als jij het leuk vindt? :)
<<

Parel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2448

Geregistreerd: 21 Mrt 2015 12:30

Bericht 18 Aug 2016 08:17

Re: Hoe fout/zoet is dit?

Ik koop meestal bij z8, mingokids of mini rodini de matching items.

Soms niet helemaal, maar soms alles in dezelfde kleurlijn ofzo.
<<

Femm

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1554

Geregistreerd: 17 Jan 2016 11:10

Bericht 18 Aug 2016 08:24

Re: Hoe fout/zoet is dit?

Wat de meiden hier hetzelfde hebben/hadden was van frendz, z8. Quapi heeft vaak kleding in dezelfde kleuren. Bnosy volgens mij ook.
Januari 2012
Augustus 2014
Juli 2016
<<

Myloon

Kletskop

Berichten: 898

Geregistreerd: 16 Sep 2013 13:41

Bericht 18 Aug 2016 09:44

Re: Hoe fout/zoet is dit?

Ik kleed mijn jongens (tweeling), graag matchend of het zelfde.
Toen ze wat kleiner waren slaagde ik goed bij de Zeeman en soms de Wibra, vaak vond ik daar van het zelfde shirt ook een andere kleur.
De webwinkel van Tuunte heeft dat ook heel veel.
Bij Next direct is het mij ook wel eens gelukt.
En bij Primark of H&M neem ik dan vaak 2 dezelfde mee.

Maar voor mij misschien wel makkelijk omdat ze de zelfde maat hebben :wink:
20-09-2013 N. & T. Geboren!
<<

Anoniem168

Bericht 18 Aug 2016 13:41

Re: Hoe fout/zoet is dit?

Ik vind het eigenlijk wel leuk, als het niet dagelijks is dan.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers