Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Leukste Centerparcs?

<<

Chocolate Cookie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:12

Bericht 09 Aug 2016 21:31

Re: Leukste Centerparcs?

Je vervuild mijn topic helemaal niet Bazinga! Maar voor mij is het wel héél lang geleden dat ik in Sandur ben geweest. Toen was het - volgens mij - van Landal. Ik kan me nog herinneren dat het hele mooie huisjes waren. Maar het zwembad is in vergelijking van bijvoorbeeld bij Heijderbos stuk minder.
<-- Met mijn avatar hoop ik stiekem dat iedereen trek krijgt :razz:

Blog.
<<

Anoniem221

Bericht 09 Aug 2016 21:35

Re: Leukste Centerparcs?

Park Sandur draagt de naam van Centerparks, maar heeft niets van Centerparks dat Centerparks in andere parken te bieden heeft. Ik verbaasde me erover dat ze zichzelf Centerparks mogen noemen.

Als kind kwam ik vaak in Huttenheugte en Eemhof en als kind was Eemhof absoluut favoriet (had de beste wildwaterbaan). Een aantal maanden geleden zijn mijn vriend en ik naar Centerparks Nordseeküste (DE) gegaan en dit park is absoluut kindvriendelijk. Alles is eigenlijk ingesteld op de kinderen en dat hield ook in dat het park na 20.00u uitgestorven was. Wat voor ons jammer was, aangezien we slechts met zijn tweeën waren en in de middle of nowhere zaten. De dichtstbijzijnde supermarkt lag 5km verderop en was stinkend duur, juist omdat er niets anders was. Maar wel een leuk park en zeker een aanrader voor gezinnen met (jonge) kinderen.
<<

Anoniem281

Bericht 10 Aug 2016 08:39

Re: Leukste Centerparcs?

Wij gaan in september midweekje naar Sandur, zo'n VIP cottage met sauna en groot bad enzo. K was benieuwd of t idd zo'n mooie omgeving is als ze reclame voor maken! En gewoon ervaringen ;-) we gaan heen voor de rust en Tobias is dan net 5 maanden. Een spectaculair zwembad is dus niet echt nodig nog.. maar fijne wandelroutes dan weer wel!
<<

Anoniem239

Bericht 10 Aug 2016 09:53

Re: Leukste Centerparcs?

Wij zijn er net geweest. En met kleine kinderen is het echt prima.

De huisjes zijn mooi en ruim. Ik heb nog een foto geloof ik. Was echt leuk aangekleed. (wij hadden gewoon een standaard huisje, een luxe huisje zal nog wel mooier zijn ingericht)

Op het park zelf kan je lekker wandelen, er zit een kinderboerderij in het midden waar je leuk doorheen kan lopen richting de supermarkt/restaurantjes/zwembad etc.

We hebben ook nog een fluisterbootje gehuurd en zijn daar een beetje rond gaan varen. Was ook erg leuk.
Het zwembad is met kleine kindjes ook goed. En wij waren in hoogseizoen maar het was niet druk in het zwembad wat wij erg fijn vonden met de kids.

Wij hebben het heel erg fijn gehad.

Afbeelding
<<

MrsMath

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2657

Geregistreerd: 02 Sep 2013 14:28

Bericht 11 Aug 2016 19:37

Re: Leukste Centerparcs?

Welke centerparcs het leukst is hangt ook wel af of je met alleen volwassenen bent, met kleine kinderen of juist met grotere kinderen.

Wij gaan in september een weekend naar Park Eifel in Duitsland. Simpel park, zwembad niet super. Maar wel een leuke indoorspeeltuin en ideaal met twee jonge kinderen. De omgeving is ook heel erg mooi.
L 7-10-2011
N 23-5-2013
<<

Anoniem204

Bericht 12 Aug 2016 11:50

Re: Leukste Centerparcs?

Zijn de huisjes op erperheide wel gewoon te doen, de simpele comfort huisjes ?

Of raden jullie echt aan een luxer huisje te nemen dan ?
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 18 Aug 2016 12:13

Re: Leukste Centerparcs?

Het is overal een beetje hetzelfde toch?
R. 2013
D. 2016
Vorige

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers