Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe is het met...

<<

Anoniem244

Bericht 14 Aug 2016 21:06

Re: Hoe is het met...

Framboos schreef:
Radler schreef:
Framboos schreef:Oh echt, die had ik niet door. Zie dat je heel wat hebt mee gemaakt de afgelopen jaren Radler. Gingen toen ongeveer tegelijk trouwens volgens mij. Wat vervelend dat het allemaal anders is gelopen toen. Hoe is het nu met je?


Lees dit nu pas :-)
Ja gaat wel goed hier, ups and downs. Ben weer gelukkig in de liefde, dat is erg fijn :-)
Vorig jaar is niet zo mijn jaar geweest met een scheiding en mijn baan op een lullige manier kwijt raken. Scheiding was mijn eigen keuze maar het is een vrij heftige periode geweest
Helaas is het anders gelopen dan ik van te voren gehoopt en gedacht had
Had jij eerst een andere forumnaam?

Wat goed om te lezen dat je nu weer gelukkig bent in de liefde. Klinkt als een hele heftige periode in je leven. Hopelijk kan je die nu en beetje afsluiten en je op een mooie toekomst richten. Ik schreef in die tijd in het trouw topic denk ik mee onder de naam Mila. Weet niet of je dat nog wat zegt, was verder niet een hele actieve forummer.


Ja dat klinkt nog wel bekend :-)
Is idd een heftige rot tijd geweest. Gelukkig nu weer wat rustiger allemaal.
Bij / met jou alles goed?
<<

Patsy

Bericht 15 Aug 2016 12:48

Re: Hoe is het met...

Ik ben benieuwd hoe het met Maeve is.
<<

Skyler

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 06 Dec 2014 14:58

Bericht 15 Aug 2016 15:08

Re: Hoe is het met...

Heeft iemand eigenlijk nog contact met Sjaantje? Ik zie dat ze hier in maart dit jaar voor het laatst is geweest.
<<

Anoniem273

Bericht 15 Aug 2016 16:27

Re: Hoe is het met...

Skyler schreef:Heeft iemand eigenlijk nog contact met Sjaantje? Ik zie dat ze hier in maart dit jaar voor het laatst is geweest.


Ik soms wel, via FB :)
<<

Anoniem222

Bericht 15 Aug 2016 16:35

Re: Hoe is het met...

Ik heb Tabbie ook al een tijdje niet gezien! Hoe gaat het met haar?
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 15 Aug 2016 16:40

Re: Hoe is het met...

Voor zover ik weet gaat het goed met Tabbie! Druk met haar Blog. Je kunt haar volgen op instagram en Facebook als je dat leuk vindt.
Let's discover the world together.
<<

Skyler

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 06 Dec 2014 14:58

Bericht 15 Aug 2016 17:05

Re: Hoe is het met...

Aziraphale schreef:
Skyler schreef:Heeft iemand eigenlijk nog contact met Sjaantje? Ik zie dat ze hier in maart dit jaar voor het laatst is geweest.


Ik soms wel, via FB :)


Hopelijk gaat het goed met haar en haar gezondheid!
<<

Anoniem273

Bericht 15 Aug 2016 17:27

Re: Hoe is het met...

Tabbie zag ik donderdag nog in het Blog topic :)

Skyler, ik weet dat niet exact maar ik denk wel dat het best goed met haar gaat aan haar FB berichtjes te zien :)
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 15 Aug 2016 18:58

Re: Hoe is het met...

Skyler, wie was jij eerst?
❤ 7 juni 2018
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9475

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 16 Aug 2016 19:45

Re: Hoe is het met...

Joan schreef:
Burn schreef:Joan??



Goed hoor! Ik geniet lekker van m'n vakantie, druk bezig met rijlessen en opzoek naar een baan :)

Goed om te horen! Ik miste al je mooie selfies hier! :)
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9786

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 16 Aug 2016 19:52

Re: Hoe is het met...

Hier ben ik! Ben inderdaad enorm druk bezig met mijn blog en de verbouwing. Bijna geen tijd om goed te reageren op het forum. Maar probeer het wel bij te houden :ja:
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers