Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe vaak verander jij iets in jouw interieur?

<<

Anoniem253

Bericht 12 Aug 2016 20:48

Hoe vaak verander jij iets in jouw interieur?

Nu dagen weer wat korter lijken te worden en de slechte zomer krijg ik weer zin om thuis van alles om te gooien. Hoe vaak verander jij iets in jouw interieur? En wat heb je als laatst veranderd?

Wij wachten op onze nieuwe bank, eind september wordt deze geleverd. Onze zithoek komt er dan heel anders uit te zien.
<<

Anoniem192

Bericht 12 Aug 2016 20:49

Re: Hoe vaak verander jij iets in jouw interieur?

Nou we zijn het afgelopen jaar alles aan het veranderen met verbouwing, en gelijk volledig nieuwe meubels, dus ik heb alleen de buffetkast nog, de rest (stoel/eettafels/bank/salontafel) zijn allemaal nieuw. Heerlijk alles nieuw & fris!! :)
<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:49

Bericht 12 Aug 2016 20:58

Re: Hoe vaak verander jij iets in jouw interieur?

Wij hebben vorig jaar nieuwe meubels gekocht, alles nieuw. Een muur een kleur gegeven dus voorlopig nlijft het zo.
Wel verander ik wek wat vaker van kussenslopen ect of verander de indeling van de buffetkast. Om de 3 maand ofzo.
Ik wil binnenkort nog een klein stukje muur verven.
november 2010-januari 2013-november 2014
<<

Anoniem304

Bericht 12 Aug 2016 21:09

Re: Hoe vaak verander jij iets in jouw interieur?

Op dit moment alles. Er blijft niets hetzelfde. Maar normaliter verander ik ongeveer 2x per jaar de accessoires denk ik. We veranderen niet zo snel meubels en dat soort dingen.
<<

Anoniem253

Bericht 12 Aug 2016 21:10

Re: Hoe vaak verander jij iets in jouw interieur?

Cotton schreef:Op dit moment alles. Er blijft niets hetzelfde. Maar normaliter verander ik ongeveer 2x per jaar de accessoires denk ik. We veranderen niet zo snel meubels en dat soort dingen.

Hoe komt het dat je nu alles aan het veranderen bent? :)
<<

Anoniem304

Bericht 12 Aug 2016 21:12

Re: Hoe vaak verander jij iets in jouw interieur?

Champagne schreef:
Cotton schreef:Op dit moment alles. Er blijft niets hetzelfde. Maar normaliter verander ik ongeveer 2x per jaar de accessoires denk ik. We veranderen niet zo snel meubels en dat soort dingen.

Hoe komt het dat je nu alles aan het veranderen bent? :)

We zijn aan het verbouwen :D.
De hele woonkamer en keuken zijn kaal en alles wordt nieuw. Er blijven 2 lampen en een krukje die we al hadden gekocht, dat is het haha. De rest gaat allemaal weg. Heerlijk! :banaan:
<<

Anoniem253

Bericht 12 Aug 2016 21:14

Re: Hoe vaak verander jij iets in jouw interieur?

Cotton schreef:
Champagne schreef:
Cotton schreef:Op dit moment alles. Er blijft niets hetzelfde. Maar normaliter verander ik ongeveer 2x per jaar de accessoires denk ik. We veranderen niet zo snel meubels en dat soort dingen.

Hoe komt het dat je nu alles aan het veranderen bent? :)

We zijn aan het verbouwen :D.
De hele woonkamer en keuken zijn kaal en alles wordt nieuw. Er blijven 2 lampen en een krukje die we al hadden gekocht, dat is het haha. De rest gaat allemaal weg. Heerlijk! :banaan:

Ooooh superleuk! Dat wordt genieten als het klaar is!! :)
<<

Anoniem221

Bericht 12 Aug 2016 21:17

Re: Hoe vaak verander jij iets in jouw interieur?

Voor ik mijn vriend leerde kennen veranderde ik amper iets in het interieur. Ik vond het wel goed als het was. Nu wordt er maandelijks iets veranderd. Het huis is echt een thuis geworden en veel van wat we nu kopen krijgt ook een plekje in een volgend huis. We hopen stiekem dat we dit jaar nog kunnen verhuizen. Helaas is hier de crisis nog niet voorbij.
<<

Anoniem316

Bericht 12 Aug 2016 21:20

Re: Hoe vaak verander jij iets in jouw interieur?

Normaliter vrij vaak maar hoe de woonkamer nu staat is de beste optie. Ik wijzig wel eens de plek van accessoires of dingen aan de muur.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 12 Aug 2016 22:11

Re: Hoe vaak verander jij iets in jouw interieur?

Zelden.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3726

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 12 Aug 2016 23:23

Re: Hoe vaak verander jij iets in jouw interieur?

Soms, ik koop het liefst souvenis van onze reizen om in huis neer te zetten. Geen cheesy toeristen dingen maar mooie en bijzondere spullen. Dus met elke reis komt er wel iets bij en soms veranderen we wat.
<<

Huismus

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 612

Geregistreerd: 11 Jan 2016 16:06

Bericht 13 Aug 2016 08:49

Re: Hoe vaak verander jij iets in jouw interieur?

Mijn meubels staan nu het beste vind ik. We hebben in het verleden overal al gezeten in de huis kamer hihi. Wel verander ik geregeld accessoires in huis. Ik kan daar echt blij van worden haha.
<<

Anoniem253

Bericht 13 Aug 2016 09:24

Re: Hoe vaak verander jij iets in jouw interieur?

Huismus schreef:Mijn meubels staan nu het beste vind ik. We hebben in het verleden overal al gezeten in de huis kamer hihi. Wel verander ik geregeld accessoires in huis. Ik kan daar echt blij van worden haha.

Ja daar wordt ik ook altijd blij van!!
<<

Anoniem237

Bericht 13 Aug 2016 12:04

Re: Hoe vaak verander jij iets in jouw interieur?

Heel vaak! Mijn man zegt altijd; je woont hier al jaren maar de meubels staan nog steeds niet op de goede plek.
<<

ChiQ

Bericht 13 Aug 2016 12:08

Re: Hoe vaak verander jij iets in jouw interieur?

Ik wou laatst de indeling omgooien, nou echt, zweet op mijn rug en gevaar voor eigen leven de dressior van 130 kilo naar de andere kant geduwd, alles omgedraaid, was niets, moest alles weer terug.
<<

Anoniem253

Bericht 13 Aug 2016 12:13

Re: Hoe vaak verander jij iets in jouw interieur?

ChiQ schreef:Ik wou laatst de indeling omgooien, nou echt, zweet op mijn rug en gevaar voor eigen leven de dressior van 130 kilo naar de andere kant geduwd, alles omgedraaid, was niets, moest alles weer terug.

Hahaha die kast is idd heel erg zwaar.. Balen dat alles toen weer terug moest.
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5491

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 13 Aug 2016 12:35

Re: Hoe vaak verander jij iets in jouw interieur?

Eerst veranderde ik wel 3x per jaar de opstelling. Nu wissel ik alleen wat met tafeltjes en accessoires.

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers