Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Mosselen

<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 10 Aug 2016 10:32

Mosselen

Ik ga morgen lekker thaise mosselen maken. Krijg nu al trek als ik eraan denk! Wat eten jullie altijd bij de mosselen? Had de vorige keer brood, maar heb nu zin in iets anders.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 10 Aug 2016 16:13

Re: Mosselen

Meestal bak ik er friet bij. Deze serveer ik wel op een los bord. Anders krijg je van die kleffe friet.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 10 Aug 2016 22:59

Re: Mosselen

Hmmm, ja heel veel verder dan brood of frites kom ik ook niet. Met brood kan je natuurlijk wel veel variëren. Misschien iets van flat bread zelf bakken?
<<

Anoniem280

Bericht 11 Aug 2016 08:31

Re: Mosselen

Stokbrood en friet.
<<

anoniem203

Bericht 11 Aug 2016 11:20

Re: Mosselen

Ik eet het meestal ook met stokbrood met kruidenboter en friet met cocktail saus. De mosselen maak ik dan klaar met mosselkruiden en een zakje soepgroenten.

Japie hoe maak je Thaise mosselen? Welke kruiden en groenten gebruik je dan?
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 11 Aug 2016 15:03

Re: Mosselen

Ik ga toch maar weer voor het brood. Vind friet super lekker, maar daar eet ik altijd te veel van en dan hoef ik minder mosselen :) .

Ik fruit een uitje met wat knoflook en doe dan groenten erbij. Soms een zak roerbakmix, soms alles vers gesneden ( prei, wortel, citroengras, venkel, bleekselderij, lenteui ). Dan 2 eetlepels rode currypasta en wat kokosmelk en dit aan de kook brengen. Daarna de mosselen erin totdat die gaar zijn. Op het laatst nog verse koriander overheen.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers