Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hotel/AirBnB Parijs?

<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 13:09

Bericht 08 Aug 2016 10:28

Hotel/AirBnB Parijs?

Vriend en ik willen half september op de terugweg van huisje in frankrijk wellicht nog even paar dagen Parijs aandoen. Heeft er iemand tips voor een leuk hotel of AirBnB. Enigzins betaalbaar?

Oh en we hebben dan dus een auto, die moeten we ook ergens kwijt!
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 13:09

Bericht 09 Aug 2016 16:04

Re: Hotel/AirBnB Parijs?

Bleh, ik vond net twee leuke AirBnB's. Bij de ene dacht ik opeens, huh, waar is het bed op de foto's (wel echt bed aangevinkt) en bij reviews staat inderdaad dat het een sofa bed is en op de foto staat zo'n crappy klapslaapbank in de studio. Ok, chill alleen maar niet met zijn tweetjes.

En toen nog een andere gevonden, klonk ook supermooi. Kijk ik bij de recensies. Heeft ze 6 recensies, waarvan 4 van die automatische zijn "host cancelled reservation ... days before arrival" en dan serieus 4x een dag van tevoren en 2x een paar dagen van tevoren. Daar ga ik dus ook niet boeken.

Niemand tips?

Of qua arrondissement? Ik kom niet verder dan de top locaties 1-8e arrondisement, maar vast is er ergens nog leuke buurtjes die ook goed bereikbaar zijn?
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6229

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 09 Aug 2016 16:11

Re: Hotel/AirBnB Parijs?

Wij zijn met de Thalys geweest dus hebben een hotel gezocht vlakbij het Gare de l'est. Zal even zoeken welke het was!
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6229

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 09 Aug 2016 16:16

Re: Hotel/AirBnB Parijs?

Gevonden. Wij zaten in het Ibis Gare de l'est, in het 10e arrondisement. Prima buurt, op een 10-15 min lopen zat je middenin de Rue Saint Laurent, met veel eettentjes. Overigens had je daar wel veel buitenlanders (getint) bij elkaar, daar moet je tegen kunnen. Vlakbij het hotel kon je ook de metro nemen naar verschillende gebieden van Parijs.
Voor parkeren kan ik je geen tips geven omdat we, zoals gezegd, met de Thalys waren.

In het 17e/18e arrondissement voelde ik me trouwens niet zo heel prettig.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 13:09

Bericht 09 Aug 2016 16:17

Re: Hotel/AirBnB Parijs?

Heel graag! Dankjewel! :smile:
<<

Anoniem187

Bericht 09 Aug 2016 16:20

Re: Hotel/AirBnB Parijs?

Ik lees mee! Hier ben ik namelijk ook erg benieuwd naar :)
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 09 Aug 2016 16:36

Re: Hotel/AirBnB Parijs?

Wij zaten in de wijk Neuilly-sur-Seine, in 'Le Bon Hotel'. Prima betaalbaar. Een prettige wijk vonden wij. Het ligt vlakbij de doorgaande weg (verlengde van de Champs Elysees), tussen de Arc de Triomphe en La Défense in. Je zit binnen max. 5-10 min metro in het centrum en max. 5-10 min metro de andere kant op in La Défense (kantorenwijk, met leuke, grote shoppingmall). Metrostation Pont de Neuilly ligt op 3 min loopafstand van het hotel. Wij vonden een parkeergarage in de buurt, waar de auto veilig stond. Tarief voor die paar dagen vonden we ook erg meevallen. Naar dit hotel zouden we in ieder geval zo weer eens teruggaan.
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 13:09

Bericht 09 Aug 2016 17:30

Re: Hotel/AirBnB Parijs?

Ohhh, ik ben blij! Ik dacht opeens aan de Hapimag aandelen die mijn ouders hebben en waar ik met mijn mams op mijn 21e eens mee naar Parijs ben geweest. Dat zit altijd al maaaaaaanden van tevoren volgeboekt, maar dacht, misschien zitten ze nu, met die aanslagen enzo, minder vol. En er is gewoon plek! En ik mag van mijn ouders hun punten gebruiken!

Dus nu zitten we voor 275 totaal 5 nachten in hartje hartje hartje (tussen centre pompidou/louvre/pont neuf in 1e arrondissement) Parijs! Ik ben zooo blij haha!! Het duurste (ook honderd) is nog het parkeren wat wel nog erbij komt, maar dat is ook geregeld.

:banaan:

Maaar, vooral blijven komen met de tips voor anderen die ook op zoek zijn.. :yes:

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers